Izdvojeno

Motorsport: Sezona bi mogla početi tek u lipnju!

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Globalno stanje oko koronavirusa iz dana u dan postaje sve gore – praktički nema toga što nije otkazano, a iako se do jučer činilo kako će F1 ipak započeti sezonu na vrijeme, Velika nagrada Australije otkazana je u zadnji čas.

Idućeg vikenda trebala bi se održati VN Bahreina pred praznim tribinama, no čini se kako od te, a ni niza nadolazećih utrka, zasad neće biti ništa.

Nakon što je jučer potvrđeno da je jedan član zaražen, iz McLarena su potvrdili kako je još 14 članova momčadi stavljeno u dvotjednu karantenu, što daje prilično jasnu naznaku da britanska momčad neće nastupati u Bahreinu – kao što gotovo sigurno ni ostali neće. Šef Red Bulla Christian Horner izjavio je kako je otkazivanje VN Bahreina “neizbježno” i dodao da ne vidi način na koji će momčadi otići u Bahrein, dok Motorsport tvrdi kako su mnoge momčadi već donijele odluku o nenastupanju u Bahreinu.

S obzirom na to da je VN Kine već neko vrijeme odgođena, prva iduća utrka koja bi se trebala održati je VN Vijetnama 5. travnja – također lokacija na kojoj će se u trenutnim uvjetima teško održati nešto poput F1 utrke. Tada bi prvi datum F1 utrke bio 3. svibnja, kada je na rasporedu VN Nizozemske, no s obzirom na prognoze o pogoršanju stanja u Europi u nadolazećim tjednima, Motorsport spominje mogućnost otkazivanja utrka u Nizozemskoj, Španjolskoj i Monaku. To bi značilo da bi prvu utrku mogli vidjeti tek 7. lipnja u Azerbajdžanu.

“Jasno je da ćemo se u nadolazećim danima morati baviti budućim utrkama. Ovu situaciju je zaista teško predvidjeti”, rekao je izvršni direktor Formule 1 Chase Carey.

“Situacija danas je drukčija od one prije dva dana, a ona je drukčija od one prije četiri dana, stoga su ovakva predviđanja, kada se stvari mijenjaju ovako brzo, vrlo teška.”

Na pitanje treba li F1 osoblje rezervirati karte za iduće utrke, Carey je odgovorio:

“Svi žele znati odgovor, i bismo ga željeli znati. Mislim da ne možete izvući odgovor na nešto na što trenutno odgovor ne postoji.”

“Mislim da jednostavno moramo nastaviti raditi ono što radimo, kontaktirati sve, svakog stručnjaka kojeg možemo diljem svijeta.”

Vrijedi spomenuti kako je FIA u slučaju Formule E odlučila prekinuti prvenstvo na dva mjeseca, što znači da bi slična mjera mogla biti poduzeta i s Formulom 1.

Komentiraj

11 komentara

  1. Ako se obistini pronoza o početku sezone tek u Azerbaijan-u , što je trebala biti tek 8. utrka u sezoni, tada bi imali prvensto koje bi se sastojalo od 15 utrka što je dovoljno da imamo validno prvenstvo kako je potrebno minimalno odvoziti tek osam utrka za proglašenje WDC i WCC. Drugim riječima nije nužna “nadoknada” propuštenih utrka.
    Inače, trkaći vikend se može održati i sa samo 12 auta.



    13

    0
  2. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Solidarnost i ozbiljnost prije svega..Ja potpisujem da i u lipnju počne jer to bi značilo da pandemija završava…Zasad je sve samo u tezama..



    4

    0
  3. Prenapuhano,li mora se postovat odluka



    3

    0
  4. Mick Schumacher
    Kaiser Prikaži

    Eto ove sezone imaju izliku za isprobat sprint utrke i obrnuti grid



    4

    0
  5. Mclaren
    KERS Prikaži

    Svako zlo za neko dobro..mozda se ljudi malo resetiraju pa svijet postane bolje mjesto…Sta se tice f1 vec vidim kako se kompletni resursi prebacuju na 2021..



    3

    0
  6. sve samo da hamilton ne osvoji



    3

    6
  7. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Neka probaju za mjesec dana u Kinu, tamo će već sve proći ;)



    4

    0
  8. Nigel Mansell
    pero Prikaži

    “pred praznim tribinama,”
    To i ja tupim. Ljudi bi bar zaboravili na 1sat u subotu i 2 sata u nedjelju da su doma u izolaciji.


    0

    0
  9. Nigel Mansell
    pero Prikaži

    Malo zlobno, al da se zaraze Ham, Vettel, Vestapen, Botas, sezona bi bila ludilo.


    0

    0
  10. Prvotno je pisano da će sezona početi krajem svibnja a sad početkom lipnja???? Još nije službeno objavljeno da će se ukinuti trke u Nizozemskoj,Španjolskoj i Monaku.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni