Izdvojeno

Hamilton i Vettel: Stvari koje se događaju iza kulisa ne utječu na međusobno poštovanje

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lewis Hamilton kaže da presuda FIA-e oko Ferrarijeve pogonske jedinice iz 2019. nije utjecala na međusobno poštovanje između njega i Sebastiana Vettela.

“Između nas – poštovanje nastavlja rasti kako vrijeme prolazi i to se ne mijenja.”

“Ono što se događa u pozadini između ekipa i FIA-e, to je zaseban problem.”

“Svejedno, ova situacija se mogla riješiti spretnije, zasigurno. To je nešto što bi trebalo biti usmjereno ka Totu [Wolffu]. Mi vozači samo želimo doći na utrke i voziti. Naravno, imamo različite performanse, ali želite imati osjećaj da svi imaju jednaku priliku za igru. To je moj pristup i neću puno dodavati jer bih samo izazvao dodatnu nevolju.”

Vettel kaže da vjeruje ekipi kad je u pitanju legalnost motora:

“Za mene je situacija vrlo jednostavna. Očigledno – vjerujem ekipi da rade sve unutar pravilnika. Mislim da svi mi vjerujemo FIA-i oko toga da radi svoj posao sa svim ekipama na gridu.”

“Za mene se ništa ne mijenja po pitanju poštovanja s drugim vozačima, u ovom slučaju s Lewisom. Poštujemo se, sazrijeli smo s godinama i to se ne mijenja, mislim da nije pod znakom upitnika.”

Komentiraj

6 komentara

  1. Susie Wolff
    Har Kl Donator Prikaži

    Pa tako i treba :thumbs:
    Svak nek radi svoj posao. Vozači nek se utrkuju, timovi nek preispituju legalnost jednih i drugih, navijači Ferrarija nek plaču kad se preispituje Ferrari itd. :zubo:



    10

    18
    • Ross Brawn
      Tuzlaensis novinar Prikaži

      A čekaj? Ko je sad plakao? Da li je Ferrari uložio protest jer su ih ometali na skoro svakom vikendu svojim ispitivanjima ili je protest podnijelo sedam ekipa kada FIA nije uspjela pronaći ništa protivno propisima?



      8

      3
      • Susie Wolff
        Har Kl Donator Prikaži

        Nije plakao ni Ferrari niti ekipe. Kako rekoh rade ljudi svoj posao.

        Ne znam otkud ideja da neka ekipa treba protestovati, zato što neko drugi preispituje njen legalitet, ili bilo šta drugo, ako im nije jasno?
        Protest na protest … podsjeća me na naše predizborne skupove :bonk:



        3

        10
        • Nigel Mansell
          pero Prikaži

          Ja mislim da neki navijači imaju problem sa dugoročnim pamćenjem.
          Da se razumijemo, ne mislim samo na (navijače) određenih klubova.
          Samo su neki klubovi u žiži interesa pa je to vidljivije.


          0

          0
  2. Brawn Gp
    F1 Zagorec Prikaži

    Jako lijepo rečeno od strane obojice i tak’ treba biti.
    Svaka čast Lujo i Seb ??. A nama navijačima su daleko važniji fajtovi vozača na stazi umjesto zakulisnih optužbi.



    6

    0
  3. “… ali želite imati osjećaj da svi imaju jednaku priliku za igru. To je moj pristup i neću puno dodavati jer bih samo izazvao dodatnu nevolju.” Dodao si dovoljno. Il reci il nemoj reći, a ne ovako ko p*.
    Nikad se on neće rješiti mindgamesa.



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni