Izdvojeno

Vettel kaže da je Ferrari jako napredovao od njegovog dolaska

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sebastian Vettel kaže da je Ferrari jako napredovao od vremena kad se on priključio ekipi, te kaže da su dokazali da znaju napraviti najbrži bolid.

Svejedno, po njemu je Mercedes postavio “jako, jako visoki standard” i ove godine će se sigurno boriti za sedmi uzastopni naslov.

“Ekipa je na puno, puno područja jako napredovala od 2015. godine kad sam im se priključio. Očigledno, pravila su se mijenjala i tako dalje, ali mislim da smo dokazali da možemo napraviti najbrži bolid.”

Četverostruki prvak je s Ferrarijem dvaput završavao na drugom mjestu – 2017. i 2018., a prošle godine je bio tek peti.

“Ako pogledate 2017. od samog početka – vjerojatno smo imali najinovativniji bolid. To dovoljno govori o kvalitetnom kadru kojeg imamo. 2018. smo u velikom dijelu sezone izgledali vrlo dobro.”

“Prošle godine mislim da smo imali svojih jačih strana. Očigledno, nismo imali najjači paket, ali smo ga imali na nekim stazama i u nekim područjima. Prema tome, mislim da imamo mogućnost isporučiti najbolji bolid.”

Vettel kaže da Ferrari mora podići nivo u mnogim aspektima ako želi borbu protiv Mercedesa:

“Nedostaje da se sve spoji i da imamo najbolji paket. Naravno, to ovisi i o tome što druge momčadi rade. Nismo u ogromnom zaostatku niti u jednom području, ali u malim stvarima se čini razlika.”

“Nivo utrkivanja je jako visok. Mislim da je Mercedes postavio jako, jako visok standard. Na nama je da ih dostignemo. Gledajući izvana – mislim da imamo tu namjeru, volju, odlučnost, ali i volju da se poboljšamo kao organizacija. Stvar je u malim stvarima koje se moraju spojiti. To nije lako, ali definitivno pokušavamo jako marljivo. Mislim da imamo sve sastojke.”

 

Komentiraj

13 komentara

  1. parole. parole. paroleee
    alibi?…beta izgovori…nema vise iskre u ocima i to je to sto je bilo od njega….



    10

    14
    • On nije MS, Alonso ili Hamilton, ali bi i on pojeo Bottasa u tom Mercedesu. Problem je što je Ferrari kaotičan, a očekivanja su savršenstvo i poezija. Da je on prešao u Mercedes umjesto Hama imao bi deset naslova.



      24

      16
      • Fernando Alonso
        Mr.Spaceguy Donator Prikaži

        Teško pored Rosberga.



        8

        15
      • Blue Flag
        dFixxx3r Prikaži

        vidiš. prvo kažeš da nije ms alonso i hamsta, a onda kazes da je presao u merc da bi imao 10 naslova.
        pa da ima 10 naslova onda bi rekao da je uvjerljivo naj vozač ikada.
        Poanta: SV je tu negdje sa navedenima, sve su to teške nijanse. ali jednostavno bolid i ekipa nisu na razini. a onda i on radi greške. i da je savršeno sve vozio bez ijedne greške ove 4 sezone, nebi bio bogatiji za titulu. jer je ekipa u rasulu i nisu na razini merca.
        P.s. stisnuo sam ti zeleno ;)



        3

        1
  2. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Ponavlja se i njemu što i Alonsu.Nedovoljno konkurentan bolid ostalo su pričice..Bio je vice prvak s Ferrarijem a to nije ono pravo..



    19

    1
    • Alonso se barem dvaput borio do posljednje utrke za naslov,sto nije slucaj kod Vettla tako da molim lijepo a sto se ti gresaka tu smo vidli da je prvak bez konkurencije.



      3

      2
  3. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Ne znam, ja vidim iste greške tima u svim područjima iz godine u godinu.



    19

    1
  4. Ferrari
    Fangio Prikaži

    A ja ne vidim nikakve greške. I ne moze se reci da Ferrari ima los automobil. Biti dva puta viceprvak ne moze biti lose. Doduse, nije jednako dobro kao biti prvak. Ali , ocito je da Mercedes ima auto koji je pobjednicki i svake godine ga samo popravljaju.

    A ovi negativni komentari dolje. To sve mozemo primijeniti i na RB, McLaren itd.



    11

    0
  5. Sebastian Vettel 5
    Pastor Prikaži

    Visok standard, u tome je stvar zašto nekadašnje velike ekipe više nisu tako velike. Radi se na puno profesionalnijem nivou nego nekada kad su ovim sportom harali recimo Williams i McLaren. Nekad se bilo lakše istaknuti, sa malo boljom organizacijom, i nešto više para. Ali neki velikani su ostali staromodni za današnju F1… Ferrari barem prati ovaj napredak. Nisu na vrhuncu, ali su uvijek blizu, dok su neki na samom dnu.

    Da je F1 sport kao neki drugi (recimo da je F1 samo prva liga, i da iz nje ispadaju najgori na kraju sezone, a ulaze najbolji iz druge lige), Williams već nebi više gledali u F1.



    8

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni