Izdvojeno

Honda podupire Verstappenov cilj da završi na podiju svaku utrku ove sezone

Piše: Luka Jurić

Prije 2 godina, 21 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Honda tvrdi kako je u boljoj formi za 2020. te kako su spremni poduprijeti Verstappenov pokušaj da osvoji titulu svjetskog prvaka s Red Bullom.

Prvi put od 2017., ovaj japanski proizvođač ulazi u novu sezonu bez promjene u dogovorima za dobavljanje motora. Red Bull i AlphaTauri će nastaviti koristiti Hondine motore ove godine.

Hondin F1 generalni direktor Mashashi Yamamoto rekao je:

„To nam daje ogromnu stabilnost po pitanju upravljanja našeg tima. Svi su se činili jako, jako pozitivni u garaži za vrijeme testiranja i veoma samouvjereno, tako da se zaista radujemo sezoni.

U biti, interno smo zadržali istu strukturu ove godine jer se samo želimo u potpunosti fokusirati na razvoj.“

Yamamoto želi da momčad započne 2020. bolje nego što je to bio slučaj prošle godine, kad je ostvarila samo dva podija u prvih osam utrka.

„Osim Melbournea, prva polovica prošle godine je bila jako teška. Mučili smo se do Austrije. Pogotovo u Monaku, tamo smo imali visoka očekivanja, ali nismo mogli doći do dobrog rezultata, tako da se ove godine nadamo da neće biti tako.

Radimo sve što možemo da se borimo za prvenstvo. Imali smo neke nesretne utrke prošle godine, gubili smo na nekim od njih, ali moramo izbjeći takve utrke ove godine.

Max tvrdi kako želi biti na podiju na svakoj utrci, što je cilj koji moramo podržati.“

Prema Yamamotu, napredak koji je momčad napravila tijekom 2019. će pomoći u tome.

„Iz moje perspektive, sve je u menadžmentu. Struktura je jako učinkovita i jako puno smo naučili iz naše prve godine s Red Bullom, poput toga kako postaviti osoblje na prikladne pozicije i koji je način upravljanja najučinkovitiji.“

Red Bull je pobijedio na tri utrke prošle godine, iako je njihov savjetnik za motosport Helmut Marko bio postavio cilj od pet pobjeda. Yamamoto je rekao kako Honda nema „stvarnih specifičnih ciljeva“ za ovu sezonu, ali očekuje kako će biti snažniji u utrkama gdje su ostvarili svoje najbolje rezultate 2019.

„Prošle godine, Helmut je stalno govorio [o] pet pobjeda, a moje mišljenje je vjerojatno bilo četiri pobjede. Na kraju smo imali tri pobjede, ali je bilo nekoliko utrka gdje smo propustili [pobjedu] poput Meksika, a druga je vjerojatno bila Monza, tako da smo mogli imati više pobjeda.

Honda se mora pobrinuti da osigura sve za Maxa i Alexa također kako bi se oni mogli utrkivati i maksimalizirati svaki potencijalni rezultat. Tad ćemo moći vidjeti koliko ih možemo pobijediti.

Prošle godine, imali smo 11 podija – devet za Red Bull i dva za Toro Rosso – tako da mislim da na 11 staza Red Bullove momčadi imaju određenu vrstu prednosti. Moramo vidjeti koliko ih možemo pobijediti od tih 11, jer to su [staze] na kojima imamo šanse.“

Komentiraj

21 komentara

  1. Lol…. da sam ja utrpao tolke pare kao Honda u razvoj motora, a i u Red Bull, i ja bih od srca podržavao Maxa, ne samo da svaku utrku bude “Verstappenov cilj da završi na podiju svaku utrku ove sezone” nego i da pobijedi…mmmm …jedno pet šest puta :zubo:



    7

    8
    • A ostali nisu utrpali pare???



      7

      1
      • Ma ne, ostali su sakupljali milodare po padocku…lol

        Pa normalno da su i drugi isto utrpali grdnu lovu, al meni se čini da nisi skontao poantu posta.
        Pa svako svojeg magarca hvali zar ne ? …onda ?



        12

        4
        • Ne ispada da si rekao da je Honda duplo vise para utukla, pa mozda i je, mozda japanci samo zele dokazat da su u stanju napravit motor (za utrke) koji moze srusit Ferrari( jer tu su svi da se bore s propetim konjicem) koji je sinonim za utrke i sve sto ide uz to!!! Mislim da F1 bez ove 4 PU ne bi bila ista, i nadam se da ce i Renault i Honda ostat barem jos 5 god! I nek se barem jos dva prikljuce u narednih 10!



          6

          2
        • “…Honda …napravit motor… koji moze srusit Ferrari…”

          @Kico – hvala ti na ovome, jer sam se od srca nasmijao.
          Draga mi je Honda, al ne tolko.
          Iako imaju oni dosta umješnosti za napravit dobar motor, al za ovo gore ipak ne, pa taman da im se i okice izravnaju…



          5

          8
        • Pa 80 i 90 su napravili! Zasto ne i sada!



          4

          2
        • Ahh.. da, ta dobra stara vremena, kad je Bog po Zemlji hodal….

          Mmmm… imali su tada i slobodnije ruke. Inovativnost se očekivala, pa i bila dobrodošla.
          Masu različitosti u aerodinamici, na mehaničkom planu, ovjes, kotači, motor…
          Nije za usporedbu sa danas kad su bolidi ako ne isti, a onda vrlo blizu. Prefarbaj Mečku u crveno, skoro pa ćeš ga zamijenit za Ferrari. Motori se razlikuju u nekim sitnijim iako presudnim detaljima, ali su po brojkama dimenzija sve pa jedno te isto.
          Jer su mislili ušparati neku lovu na projektiranju i proizvodnji, pa su si dali dreku pljusku, i pucali u svoju vlastitu nogu. Ovi današnji motori su višestruko skuplji nego oni nekad. O da efikasnost, učinkovitost… dada nema tu kaj… par cilindara samo bi vozili da mogu. Nemojmo zaboraviti, predlagalo se u početku F1 motor sa samo četiri cilindra, pa su popustili na šest kad se digla frka…
          Neko je tu nedavno ponovio ono što sam još davno bio rekao, neznam samo jel ovdje ili na prošlom konkurentskom portalu… – pustite ekipe na miru neka imaju slobodne ruke, pa neka se utrkuju….
          A neeee, treba to biti jeftinije, pa da se svi mogu utrkivati.
          Sad imaju superbrze skoro pa motokultivatore koji jurcaju po pisti, sa plus još nekih dodatnih stotinjak konjčeka na struju….
          O zvuku da ne pričam. Pojedine face jedva čekaju da izađe Sigurnosni automobil, pa da si poguštaju malo, jer ima bolji zvuk od naše ljubljene moderne formule…

          btw… moj naj-bolid je Laudina 312.tica – po izgledu
          da nedem još u rikverc, Patrick Depaillerova Matra – zvuk bogova.



          8

          7
  2. Jedino ako predju u F2 i onda mozda s obzirom kako vozi ?



    5

    8
  3. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Drago mi je da nisam samo ja nerealistično optimističan.



    5

    2
  4. U Red Bullu ne postoji drugi vozač samo Max Verstappen, izgleda da Albon ove sezone vozi neku drugu seriju..



    19

    1
    • Felipe Massa
      Warrior Prikaži

      Većina se već navikla na diskriminaciju od strane Red Bulla prema ne-Verstappen vozačima, pa se i ne spominje toliko. Držim fige Albonu da ga ne pojede taj pritisak od strane vlastite ekipe kao što je bilo s Ricciardom.



      2

      5
  5. Kako li se samo Albon osjeca da mi je znati. Iz Red Bulla a sad i iz Honde dolaze izjave samo Max Max Max.
    Vjerojatno si razmislja ” Sta ako ne dodem na trkaci vikend u Australiju , dali bi itko skuzio ? ” :D



    19

    1
    • Nema on tu puno izbora, tako mu je pao grah da ga je kao klinca skužio RB, a ne Merc i sad može ili s RBom ili nikako. Pri tome mora trpiti HMa i njegove hirove i nadati se da će imati sreće….Ako nije toliki mazohist onda se može nadati da će ga neka druga momčad skontat ilimože otić u FE….



      12

      4
      • Nema izbora , istina. I vjerojatno niti njega ne zadovoljava ovakva situacija. Ali trenutno tko god dode u RB uz Maxa ceka ga takva sudbina jer ovi u Maxu vide Boga ( potpuno ih razumijem jer je klasan vozac ).
        Uz to , da ne udovoljavaju toliko Maxu ovaj bi vjerojatno prosao iz ekipe tako da ni RB nema izbora.
        I sve to jasno shvaca Albon , ali svejedno mislim da tu i tamo pomisli kako sam gore napisao :D



        9

        3
  6. Mick Schumacher
    tifosoante novinar Prikaži

    Da je meni ova doza optimizma, obzirom da se radi o Maxu…



    1

    0
  7. Daniel Ricciardo 3
    synystera7x Prikaži

    Max će im sam donijeti konstruktorski naslov… Zašto uopće trošiti resurse na drugog vozača, ako se Max skrši dak mu samo drugi bolid i nek vozi dalje



    7

    1
  8. Pa ako Ferrari bude onakav kakav mislim da ce biti sve osim podija svakog gp vikenda bi bilo razocaranje. Za naslov ce trebati ponekad pobjediti jer sami podiji ce tesko biti dov9ljni ako je Ferrari los.



    2

    4
  9. Znaci da voze 3 vozača njemu to nebi uspilo jer sigurno bi se u nekoga zabio i ima DNF?



    2

    4
  10. Sebastian Vettel 5
    Pastor Prikaži

    11 podija nije jednako 11 staza, moj Yamamoto. Treba vidjeti na kojim stazama su imali više od jednog podija. Na primjer oba podija Toro Rossa su bila uz podij Red Bulla. Tako da odmah dvije staze manje. A ne znam jeli bila ijedna gdje je sam Red Bull imao dva podija. A čini mi se da nije sudeći po učinku ova dva što su odradili po pola sezone u Red Bull-u. Albon je to mogao u Brazilu da ga Hamilton nije pokupio, ali jbg.



    6

    0
    • @Pastor
      Odlična primjedba. No, to je PR kojeg još uvijek mogu svi “bianco” sipati prije početka sezone. No treba reći i to da se čini će RB ove godine biti “značajno” bolji nego prošle godine.

      Usput da pomenem i statistiku Red Bulla i Torro Rosso-a za prošlu godinu:

      RB i TR imali su zajedničke podije u Njemačkoj (RB 1.; TR 3.) i Brazilu (RB 1.; TR 2.), pored toga Red Bull bio je na postolju još i u: Australiji (3.), Španiji (3), Austriji (1.), Mađarskoj (2.), Singapuru (3.), USA (3.) i Abu Dhabi (2.).



      2

      0
  11. Lagani bet: Max će si sam izbiti hrpu podijuma.



    2

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni