Ako imate problema s prikazivanjem videa iznad, kliknite na ovaj link.
Zapratite nas na YouTubeu, ili na Podcast Playeru.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 21 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je HuMS32.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po meni kada radite podcast koristite drugačije teme za raspravu jer tko iole prati F1 sve sto je rečeno praktički već zna i upoznat je time tako da je ovo podcast za publiku koja nije pratila testiranja i kojoj F1 nije svakodnevnica a takvih je na ovdje i na ostalim portalima F1 zaista malo. Ali bravo za trud i zalaganje
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je nulta epizoda, odnosno – ubacio sam je naknadno prije prve “prave” epizode. Lovro je odradio emisiju na radiju pa mi je bilo šteta neiskoristiti materijal. Inače će za Puls Podcast biti šire teme (i van F1), duži razgovori i vjerojatno video.
22
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Napravite nešto slično podcast inkubatoru ( meni je podcast inkubator odličan, odlični gosti )samo s f1 i općenito motorsport temama, neki mali studio uređen u racing stilu bi bio poželjan
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Podcast neće biti nužno F1 tematike, a pogotovo ne racing/motosport. Bit će i takvih gostiju i takvih epizoda, ali plan uopće nije biti vezan uz jedno područje, jednostavno zato jer bi za tri epizode ponestalo gostiju za zvati. :)
Inkubator radi odličan posao, ali je to već očigledno profesionalan setup. Doduše, po izboru gostiju od njihovih par stotina epizoda ja sam našao možda 20 koji su mi bili zanimljivi za poslušati. Stvar ukusa…
Pristup će isto biti drukčiji, ne želim studio (pogotovo ne racing studio) nego opuštenu atmosferu – ćakula uz kavu s ljudima za koje mislim da imaju što za reći.
12
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I Inkubator je maximalno opustena atmosfera. Pivica , cigarica , psovka :D.
Uglavnom zelim reci da je veca uzivancija za gledati opustenu atmosferu nego nesto “ustogljeno” gdje ce svatko pazit koje ce slovo izustiti
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma da, nisam mislio u smislu komunikacije, to je imperativ da bude normalno i opušteno, nego u smislu organizacije – napravili su 400+ epizoda, taj studio je unajmljen prostor s masu sponzora, to nema teorije da u startu radim na taj način.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma to znam da. I oni su se malo “pokvarili”.
U samom startu i jos prije pocetka su govorili da ce biti jedan nacin rada , ali kako popularnost raste i oni se mjenjaju.
Ali dobro , da ne pricamo sad o drugima :D
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mozda ponovno oziviti prijasnji “Studio F1” to mi je ostalo urezano u sjecanju na djetinjstvo (tuc tuc glazba u pozadini i napetost prije utrke).
Trebat ce napraviti onda F1 Puls reptile ?
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zapravo ne zna svako sve, meni se bas dopada ovo :)
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Već je Ante pojasnio, ovo je zapravo odrađeno za emisiju koja se bavi sportom općenito, tako da ne bi imalo smisla raditi nekakve hardcore analize s nekim opskurnijim temama, premda vjerujem da će i onima koji su pratili testiranja i sva ostala događanja u svijetu F1 biti zanimljivo čuti kratki pregled najvažnijih tema uoči sezone ;)
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pogledao, meni je ovo super. Nadam se novim epizodama…
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Like?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…thumbs up…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pohvale za podcast.
Puno bolje bi bilo da uz audio ide i video , ali Ante je najavio da ce biti i video.
Jer video podcast daje potpuno drugu dimenziju za razliku od samo zvučnog.
Uglavnom , veselim se buducim epizodama
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema šta, pohvale obojici. :thumbs:
S obzirom da je Lovro bio domaćin i da je dobar poznavalac dešavanja u F1, više bih volio da je i on bio sudionik razgovora, nego što je bilo klasično pitanja odgovori.
Ja mislim da je emisija bila predugačka. IMO je bolje obraditi manje tema, malo detaljnije, nego pokušati sve obuhvatiti.
Recimo tema DAS , 10 minuta samo o tome, argumenti za i protiv.
Ante, kažeš da će DAS ubrzavati bolide na pravcu, i hladiti gume. Ja sam pretpostavio, kad sam prvi put vidio DAS, da će biti sporiji na pravcu. Povezao odmah da tzv. plugom u skijanju.
Što se tiče guma, mislio sam da je svrha DAS-a da se gume zagriju na pravcu.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
gume na F! bolidu gledaju malo prema van jer je tako bolje u zavojima. Ako ih poravnaš dok voziš ravno sigurno nešto dobivaš.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svaka cast najbolji portal,uvek sveze informacije,uvek sveze vesti medju prvima od domacih portala…Podcast meni novitet,ali vrh.Cesce ovakvih audio pobcast tema,analiza…Svaka cast jedan od najboljih exyu portala.Pozdrav autoru i saradnicima iz Srbije
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ekipa, BRAVO!
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svaka čast :)
Lovro baš ima komentatorski glas :D
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala tebi i onima koji ti daju plus :mrgreen:
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Plus ili puls hihiihih :D
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svakako fora za poslusat.. Ako je ovo uvod u nesto sto dolazi, bit ce to taman .. 25 …28… :zubo:
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zvati BLažička na razgovor, on je dugo na Hrt-u bio zaduzen za F1 i sigurno je jos prati…naravno treba vidjeti kad je slobodan jer zivi na relaciji Zg-Medjugorje?
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I usput mu objasniti razliku između desetinke, stotinke i tisućinke
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ko sad se sijecam kad je prenosio donington 93, kad se prostu ugasio motor u boksu pri promijeni guma pa je bilo : “profesore,profesore kakva greška”
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pusti dinosaure na miru.
Ima tu nova generacija koja je sve bolja. Po znanju su tu negdje, ako ne i blji od njega, a zanatski da imaju podršku kakvu je Blažičko imao na početku karijere već bi bili na njegovoj razini.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Upravo pogledao, tj. poslušao.
Pozdravljam pokrećanje podcasta i radujem se novim epizodama :D
Lovro i Ante su obavili posao na jako visokom nivou :thumbs:
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zamolba: postoje mnoge podcast aplikacije na mobitelu. Molio bih se pridružite tome mediju jer youtube mi nije zgodan za audio. A podcasti su zgodni dok se hoda, vozi bicikl ili ponekad u automobilu.
0
0