Izdvojeno

Ricciardo: Našem bolidu nedostaje još gripa i downforcea

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Daniel Ricciardo vjeruje da je ovogodišnji Renaultov bolid bolji od prošlogodišnjeg, ali isto tako tvrdi da im treba više gripa i downforcea.

Ricciardo je na posljednjem danu testiranja postavio treće najbolje vrijeme, pritom koristeći najmekše C5 gume.

“Mislim da je balans bolida uglavnom bolji. Sad osjećam da je stražnji kraj stabilniji.”

“Možemo malo žešće izlaziti iz zavoja, a to je definitivno napredak. Pouzdanost je dosad bila dobra. Na tome je Renault radio za ovu godinu i to je zasad dobro.”

“Slabosti? Gledajući krug Valtterija Bottasa s prvog tjedna testiranja i gledajući Mercedes općenito – oni imaju jako puno gripa na stražnjem, ali i na prednjem kraju.”

“Čini se da oni mogu prenijeti jako puno brzine kroz zavoje i biti agresivni na ulasku. Stražnji kraj je zalijepljen za stazu, a prednji dio solidno grize u zavoj. Prema tome, treba nam još gripa i downforcea.”

Iako je Renault marljivo radio da preko zime riješi probleme s bolidom – Ricciardo vjeruje da staza u Barceloni ne pokazuje pravo stanje i nije indikator gdje stoje u poretku.

“Da ne idem u detalje – postoje neke stvari koje će nam pomoći na grbavijim stazama. Ova staza u Barceloni nije dobar indikator jer je vrlo glatka, a pasice su mekane. Trebate isprobati bolid u Melbourneu gdje je staza gruba i grbava pa ćete onda vidjeti je li bolji.”

Komentiraj

7 komentara

  1. Samo vam to dvoje nedostaje i kad to popravite – prvaci ste, sigurno



    18

    3
  2. Ferrari
    Peky03 Prikaži

    Mislim da je balans bolida uglavnom bolid.

    Šta je pisac htio reći ?



    9

    0
  3. Kimi Raikkonen
    zoka Prikaži

    Vozis Reno ne Redbul



    3

    5
  4. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    A Ocon kaže da nikad nije vozio s više DF. Dobro, njega nije bilo godinu dana



    4

    1
    • Lando Norris
      Zola Prikaži

      Super mi je kako je ocon lagano pokakao renault naspram mercedesa. Hehe kakva je procjena za ovu godinu za renault? Oce bit pomaka?



      2

      7
  5. Clay Regazzoni
    Ber Prikaži

    “postoje neke stvari koje će nam pomoći..”
    I oni imaju neko novo intelektualno vlasništvo?



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni