Izdvojeno

FIA nakon pet godina uklonila pravilo o zabrani mijenjanja kaciga vozača

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Pet godina nakon uvođenja pravilu o ograničenju broja različitih dizajna kacige za vozače – FIA je odlučila da isto pravilo više nije potrebno.

Podsjetimo, vozači su od 2015. primorani koristiti samo jedan dizajn kacige, a ta praksa je posljednji put kritizirana prošle godine kad je Daniil Kvyat dobio odbijenicu na upit o korištenju posebne kacige na domaćoj utrci u Rusiji.

Svjetski motosport savez je na današnjem sastanku potvrdio da će vozači do 2020. moći koristiti neograničen broj različitih kaciga.

Osim toga, potvrđeno je da je minimalna masa bolida veća za 1 kg, te sad može iznositi 746 kg, s obzirom na to da je u bolidima dodatan senzor kojim će se pratiti protok goriva u pogonskim jedinicama.

Svjetski motosport savez je potvrdio da će se na poslijesezonskom testu u Abu Dhabiju koristiti nove 18-inčne gume koje će biti u upotrebi iduće sezone. Ekipe će za tu prigodu morati koristiti modificirane bolide.

Komentiraj

11 komentara

  1. Max Verstappen
    amart99 Prikaži

    Vettel likes this.



    28

    1
  2. Mattia Binotto
    Har Kl Donator Prikaži

    Glupo i nepotrebno pravilo.



    17

    3
  3. Fernando Alonso
    tomidix Prikaži

    Zanimljivo kako je ovo došlo nakon Fan Voice ankete o dizajnima kaciga… Ajde izgleda da ipak nečemu služe te ankete… Ispunjavah ju prije 10ak dana..



    19

    1
  4. A zabrana mijenjanja glava??



    5

    1
  5. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Sebastiane poludi!!! :cheer:



    15

    3
  6. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Go Seb



    11

    2
  7. Aldo Drudi zadovoljno trlja ruke biti će posla,a i neka
    Kacige su mu super
    Ovo je za pozdraviti,bravo !



    4

    0
  8. Mclaren
    raca Prikaži

    A šta ako kacige imaju zabranjene i neregularne dijelove na sebi i pritom se dobije i do 0,8 sek. prednosti? Kako će to male momčadi financijski podnijeti?



    9

    0
  9. NAŽALOST. Nisu ga nikad niti primjenjivali kako spada. Stvarno bi htio da kaciga postane nešto individualno sa što manje sponzora. Kaciga da bude kao osobna iskaznica da znaš vozača sa 100 metara udaljenosti. Najgora je bila politika red bulla i sličnih ekipa sa milijon specijalnih kaciga da se izgubi identitet vozača.



    2

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni