Daniil Kvyat kaže da bi se htio vratiti u Red Bull i boriti se protiv Maxa Verstappena u istom bolidu.
Rus je već bio u Red Bullu, ali je izgubio mjesto nakon nekoliko incidenata – upravo od Verstappena.
“Imao sam neke jake timske kolege. Carlos Sainz u Formuli Renault i Ricciardo u F1.”
“Bila je to zanimljiva godina jer je danije godinu dana ranije pobijedio Sebastiana Vettela, a ja sam onda njega svejedno pobijedio po broju bodova.”
“Mislim da F1 fanovi to pamte, iako je istina da ljudi češće gledaju naprijed, nego natrag.”
Kvyatov timski kolega je do pola prošle sezone bio debitant Alexander Albon, a upravo je Albon dobio mjesto u Red Bullu kad je Pierre Gasly otpušten.
“Definitivno bi bilo lijepo biti Maxov timski kolega.”
“On je sad u komfornoj situaciji s ekipom jer rade sve za njega, a osim toga – mentalno je vrlo jak. Upravo bi zbog toga bilo zanimljivo biti njegov timski kolega.”
Bez obzira na to, Kvyat je zadovoljan u AlphaTauriju:
“Slažem se s Franzom Tostom kad kaže da više nismo juniorska ekipa jer sad imamo iskusniju vozačku postavu od Red Bulla.”
“Također mislim da možemo brže napredovati po pitanju razvoja bolida.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...
Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Malo vjerojatno s obzirom su uzeli albina i gasky je bio bolji od njega kad je vraćen u tr.
2
3
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Laže sam sebe, ali valjda to tako mora da bi imao ikakvu motivaciju
1
1
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Naravno da se laže. Kvyjat je također pokazao kao i Gasly da ne može podnijeti pritisak Red Bulla. Ti likovi postanu 3 puta bolji vozači kada nemaju auto koji se mora boriti za podije.
2
1
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/I ja sam hteo da budem kapetan na belu ladju
3
0