Izdvojeno

Mercedes nije zabrinut zbog moguće nestašice top vozača

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Toto Wolff ne brine o potencijalnom nedostatku top vozača, iako su Max Verstappen i Charles Leclerc sad obvezani na dugoročnu vjernost svojim trenutnim ekipama.

Leclercov novi ugovor s Ferrarijem traje do kraja 2024. godine, a 22-godišnji Verstappen će ostati s Red Bullom vjerojatno do kraja 2023.

Mercedesovi vozači su prešli tridesetu godinu, pa su novinari priupitali Tota Wolffa kakvi su planovi za pomlađivanje ekipe:

“Najprije, mislim da imamo jako uzbudljive mlade vozače koji su dio Mercedesove obitelji poput Georgea Russella. On je naš junior i za njega vidim sjajnu budućnost.”

“Osim toga, Esteban [Ocon] nije daleko od nas. Danas je u Renaultu, ali on je bratić Mercedesov obitelji danas.”

“Gledajući Maxa i Charlesa – oni su mladići koji će htjeti biti u najboljim bolidima. Ugovori su ugovori i ponekad je važniji detalj iz ugovora nego njegovo trajanje. Vidim našu obavezu da napravimo najbolji bolid, a onda će uvijek biti talenata koji će htjeti voziti taj bolid.”

Bez obzira na razgovore o mladim vozačima, Wolff vidi Bottasa i Hamiltona kao očigledan izbor za budućnost.

Komentiraj

15 komentara

  1. Ugovori su ugovori i ponekad je važniji detalj iz ugovora nego njegovo trajanje.

    To je dobro rekao.
    Trajanje ugovora ništa ne znači ako se one mini klauzule ne ispunjavaju kao npr mala sitnica bolid sposoban za napad na naslov.
    Tako da lako se može desiti da bez obzira na ugovor Max i CL jedan završi u Mercedesu ili čak obojica.
    Poziv da voziš kako bi oni rekli championship winning auto se ne odbija olako.



    11

    0
  2. Lance Stroll 18
    Hamiltoncheater Prikaži

    Kakva nestašica top vozača ? Fernando Alonso je tu,spreman za 2021 . ;)



    18

    10
    • Ah, ima ih i koji ne kuže šalu izgleda.



      3

      6
    • Kimi Raikkonen 7
      Kos Prikaži

      Uhh to bi ja mislim svaki ljubitelj F1 volio vidjeti Alonsa ponovno u top momčadi. Ali nekako sumnjam RB ima Max a i Honda tu vjerojatno ne zaboravlja neke stvari, Ferrari Leclerca, Merc Hamiltona ( za kojeg ne vidim zašto nebi još 4 5 sezona vozio kao što je vozio do sada, znači skoro savršeno) u Meclaren teško pored dva talentirana vozača, na moju žalost stvarno ne vidim scenarij u kojem bi se Alonso vratio u F1. Makar koliko sam malo pratio njegove vožnje i dalje ima elana i volje a Boga mi i brzine u njemu.



      10

      4
  3. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Kad bi se zezali rekao bi da ih nije briga jer će itako izaći iz f1 kao ekipa i ostaviti samo motore.


    0

    0
  4. Mclaren
    raca Prikaži

    Zašto bi se brinuli za top vozače, kad imaju top bolid


    0

    1
  5. Vidim našu obavezu da napravimo najbolji bolid, a onda će uvijek biti talenata koji će htjeti voziti taj bolid.”

    Ne pamtim da je Toto Wolff dao smisleniji komentar još od vremena kada je bio u Williamsu 2012. godine. Ako ostanu na razini zadatka, kao što su to bili do sada, tko god bude vozio njihova auta biće prvak pa makar to bili vozači poput: Magnussena, Grosjeana ili Strolla. Pomenuh samo neke od vozača za koje je uvriženo mišljenje da su najslabija karika u trenutnoj postavi F1 vozača.



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni