Izdvojeno

Mercedesov DAS bi na nekim stazama mogao vrijediti nekoliko desetinki

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 17 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Tehnički direktor Racing Pointa Andrew Green tvrdi da bi Mercedesova inovacija “DAS” na nekim stazama mogla donijeti prednost od nekoliko desetinki sekunde.

Kaže da su razmotrili potencijalnu korist implementacije sustava u svoj bolid:

“Mislim da smo dobili nekakav prikaz gdje bismo imali koristi od DAS-a, ali nismo odradili simulacije kako bismo to potvrdili.”

“Ako imate dovoljno slobodne mase da instalirate ovakav sustav – definitivno ćete profitirati od njega. Koliko? To će ovisiti o nekoliko faktora. Najprije, koje gume koristite, a onda i na kojoj se stazi nalazite. Osim toga, utjecat će i na osnovno ponašanje bolida. Mislim da će benefit ovisiti o svim tim faktorima.”

“Na nekim stazama će biti vrlo mala razlika, a na nekim stazama će možda biti i nekoliko desetinki.”

Iako je FIA poručila da je sustav po trenutnom tehničkom pravilniku legalan, to neće biti potvrđeno sve do trkaćeg vikenda. Rupa u pravilniku bit će zakrpana tek 2021. godine, što ostale ekipe stavlja u nepovoljan položaj jer se nikome ne isplati razvijati nešto što smiju koristiti pola sezone.

“Značajan je to projekt. Mislim da bismo trebali novu šasiju; ne bismo to mogli odraditi na ovome što imamo. Čak i da se pravilnik ne mijenja za 2021. godinu – sumnjam da bismo takav projekt uvodili ove godine.”

Komentiraj

17 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Bitno da se merc rijesio price o DASu i prebacio stafetu na ferrari…british media approves :thumbs:



    21

    8
    • za predavanje štafete ferrariju zahvali ferrariju i fia-i.može i obrutim redoslijedom.
      a o das-u se nema više što puno pričat do melbournea. onda ćemo vidit kako stvari stoje, hoće li bit protesta, je li legalan itd…
      ja mislim da je legalan.



      17

      10
      • Sebastian Vettel 5
        dzalac Prikaži

        Mozes ti pricat i nagadat sta god hoces ali merc i rb konstanto koriste pritisak medija koji je 90% britanski kako bi uzdrmali u ovom slucaju ferrari… 2 godine vec traje prica o njihovom motoru i svaki put citam i slusam 100 rasprava na netu o pogonskoj jedinici i do sada nisu nista pronasli… ne govorim da je ta objava fie divna i krasna, svakako podize sumnje samo sto ce fia odvjetnicki dati nekakvu izjavu na to i sve ce se zataskat, a medijska hajka ostaje na ferrariju i opet ce se o tome procati… nedaj boze da ferrari krene pobjedivat to ce pogotovo biti problem



        8

        5
  2. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Pa dobro jutro!! Nije izmišljen iz zaje*ancije



    3

    0
  3. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Mercedes pitao FIA-u za taj DAS pred par godina, a FIA će tu rupu zakrpati tek sljedeće.
    No ipak fokus je prebačen na Ferrari, kao i svake godine do sada. Mercedesove sive zone se rješavaju u par dana, dok se Ferrari maltretira konstantno cijelu seoznu.



    19

    11
  4. Par desetinki- po krugu?! Ufff
    To je pun kufer za samo tu jednu stavku.
    A gdje je jos benefit od boljeg kontroliranja temperature i cuvanja guma…
    Ako ga ne zabrane, piši kući propalo za ostale ekipe. I bez tog su superiorni.
    Jedino polažem nade da Red Bull mozda ima nekog asa u rukavu tog tipa, a za koji se ne zna odn. ne moze vidjeti kao DAS…



    5

    0
  5. Nedovoljno, Ferrari će u Melburn doci sa 100KS vise…



    12

    0
  6. Ne bih želio da komentari budu uvijek tipa “…a Mercedes, a Ferrari…”. Problem je zakuhala FIA, koja je u slučaju DAS-a jasno rekla “Sustav je legalan, ali…”, a u slučaju Ferrarija je ostala samo na “ali”.
    U ovom članku je riječ o mogućem praktičnom učinku DAS-a – čisto inženjerski problem, još uvijek u sferi nagađanja. A vidjet će se rezultat na prvoj stazi s bržim pravcima. Mene je jedino strah da će i bez DAS-a Mercedes odletjeti naprijed…



    16

    0
  7. Mercedes
    brmbrm Prikaži

    Kupice Mercedes Ferrari!


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni