Tehnički direktor Racing Pointa Andrew Green tvrdi da bi Mercedesova inovacija “DAS” na nekim stazama mogla donijeti prednost od nekoliko desetinki sekunde.
Kaže da su razmotrili potencijalnu korist implementacije sustava u svoj bolid:
“Mislim da smo dobili nekakav prikaz gdje bismo imali koristi od DAS-a, ali nismo odradili simulacije kako bismo to potvrdili.”
“Ako imate dovoljno slobodne mase da instalirate ovakav sustav – definitivno ćete profitirati od njega. Koliko? To će ovisiti o nekoliko faktora. Najprije, koje gume koristite, a onda i na kojoj se stazi nalazite. Osim toga, utjecat će i na osnovno ponašanje bolida. Mislim da će benefit ovisiti o svim tim faktorima.”
“Na nekim stazama će biti vrlo mala razlika, a na nekim stazama će možda biti i nekoliko desetinki.”
Iako je FIA poručila da je sustav po trenutnom tehničkom pravilniku legalan, to neće biti potvrđeno sve do trkaćeg vikenda. Rupa u pravilniku bit će zakrpana tek 2021. godine, što ostale ekipe stavlja u nepovoljan položaj jer se nikome ne isplati razvijati nešto što smiju koristiti pola sezone.
“Značajan je to projekt. Mislim da bismo trebali novu šasiju; ne bismo to mogli odraditi na ovome što imamo. Čak i da se pravilnik ne mijenja za 2021. godinu – sumnjam da bismo takav projekt uvodili ove godine.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...
Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Going ahead as planned…
0
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Bitno da se merc rijesio price o DASu i prebacio stafetu na ferrari…british media approves :thumbs:
21
8
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/za predavanje štafete ferrariju zahvali ferrariju i fia-i.može i obrutim redoslijedom.
a o das-u se nema više što puno pričat do melbournea. onda ćemo vidit kako stvari stoje, hoće li bit protesta, je li legalan itd…
ja mislim da je legalan.
17
10
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Mozes ti pricat i nagadat sta god hoces ali merc i rb konstanto koriste pritisak medija koji je 90% britanski kako bi uzdrmali u ovom slucaju ferrari… 2 godine vec traje prica o njihovom motoru i svaki put citam i slusam 100 rasprava na netu o pogonskoj jedinici i do sada nisu nista pronasli… ne govorim da je ta objava fie divna i krasna, svakako podize sumnje samo sto ce fia odvjetnicki dati nekakvu izjavu na to i sve ce se zataskat, a medijska hajka ostaje na ferrariju i opet ce se o tome procati… nedaj boze da ferrari krene pobjedivat to ce pogotovo biti problem
8
5
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Uf… zamisli da Ferrari pobijedi u Melbourneu… ajme majko. Vjerujem da se to neće dozvoliti ;)
3
3
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Btw izasao je odgovor i odvjetnicki su se ogradili kako sam i rekao. Jedva cekam pocetak sezone :D
4
1
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Upravo to
4
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Pa dobro jutro!! Nije izmišljen iz zaje*ancije
3
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Mercedes pitao FIA-u za taj DAS pred par godina, a FIA će tu rupu zakrpati tek sljedeće.
No ipak fokus je prebačen na Ferrari, kao i svake godine do sada. Mercedesove sive zone se rješavaju u par dana, dok se Ferrari maltretira konstantno cijelu seoznu.
19
11
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Možda nije siva.
5
7
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/50 shades of gray :)
4
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Poanta je u tome što će danas/sutra Mercedes dići sidro i otići iz F1, pa im se na sve moguće načine dodvorava. Vidiš da su razmatrali da odu iz F1. A F1 ko F1 voli taj korporacijski kolač love u nadi da će još koji uletiti uskoro. To je to igra za milijune koji možda i neće doći.
1
2
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Par desetinki- po krugu?! Ufff
To je pun kufer za samo tu jednu stavku.
A gdje je jos benefit od boljeg kontroliranja temperature i cuvanja guma…
Ako ga ne zabrane, piši kući propalo za ostale ekipe. I bez tog su superiorni.
Jedino polažem nade da Red Bull mozda ima nekog asa u rukavu tog tipa, a za koji se ne zna odn. ne moze vidjeti kao DAS…
5
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Nedovoljno, Ferrari će u Melburn doci sa 100KS vise…
12
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Ne bih želio da komentari budu uvijek tipa “…a Mercedes, a Ferrari…”. Problem je zakuhala FIA, koja je u slučaju DAS-a jasno rekla “Sustav je legalan, ali…”, a u slučaju Ferrarija je ostala samo na “ali”.
U ovom članku je riječ o mogućem praktičnom učinku DAS-a – čisto inženjerski problem, još uvijek u sferi nagađanja. A vidjet će se rezultat na prvoj stazi s bržim pravcima. Mene je jedino strah da će i bez DAS-a Mercedes odletjeti naprijed…
16
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Kupice Mercedes Ferrari!
0
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Hamilton ih već ima nekoliko. :D
1
1