Izdvojeno

Vettel o mirovini: Razmislio sam i želim nastaviti s utrkivanjem

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 20 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Sebastian Vettel kaže da je razmislio o svojoj budućnosti, te da se želi nastaviti utrkivati u Formuli 1.

Vettel je u Ferrari došao 2015. godine i u prvoj sezoni pobijedio na VN Malezije. Do danas je za Ferrari osvojio ukupno 14 utrka, što ga stavlja na treće mjesto, iza Michaela Schumachera i Nikija Laude.

“Imao sam malo vremena tijekom zime da razmislim o onome što želim raditi i zaključio sam da definitivno želim nastaviti s utrkivanjem, obzirom da uživam u tome.”

Vettelov ugovor s Ferrarijem ističe na kraju ove sezone. Mattia Binotto je uoči sezone rekao da je Nijemac njihova prva opcija, a iako je osjećaj obostran – Vettel ne isključuje mogućnost odlaska u neku drugu ekipu.

Na upit njemačkog Bilda postoji li šansa za promjenu momčadi, Vettel odgovara:

“Postoji. Mislim da čak imamo primjer jednog drugog Nijemca koji je nakon Ferrarija otišao u drugu ekipu, ako se dobro sjećam,” aludirajući na Michaela Schumachera koji je otišao u Mercedes.

Komentiraj

20 komentara

  1. 1. To je ono što voli i na što je navikao 2. Plaća je nekoliko desetaka milijuna godišnje.



    9

    1
  2. 2021. trade Vettel – Hamilton , ako Mercedes bude tu ko ekipa, a ne samo dobavljač.



    3

    2
  3. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Naravno da ostaje,zaslužuje to! To što mu se desio ‘Alonso sindrom’ u Ferrariju pa nije štipnuo kantu nipošto nw znači da je za penziju.Doduše voljeli bi jakog Seba!!!



    11

    1
  4. Neka Vettel ode,vratite nam Alonsaaaa



    10

    24
    • Niki Lauda
      wapi Donator Prikaži

      Probao je i Ferrari i McLaren, jedino je uspio u Briatoreovom Renaultu, prema tome tamo se treba vratiti. Dijele zajedničke etičke vrijednosti i najbolje rade jedan s drugim. Mislim da nitko u F1 ne bi imao ništa protiv da se Renault opet malo podigne iz osrednjosti u kojoj tavori već godinama.



      23

      1
      • Mislim da nitko u F1 ne bi imao ništa protiv da se Renault opet malo podigne iz osrednjosti u kojoj tavori već godinama.

        ja definitivno nebi, a i volio bi da se Fernando vrati u maticu :)



        6

        0
      • Za razliku od Vettela on se barem borio do posljednje utrke za naslov prvaka 2 puta a Vettel ni jednom pa zato kazem da se vrati njega jer Vettel je cisti promasaj



        2

        4
        • Alain Prost
          Alain Prost Prikaži

          Da da, čisti promašaj Alonsa u posljednjim utrkama. Kako, zašto, da nije problem u glavi? Ili su im ipak ruke prilično vezane onim što voze i onima koji ih vode?



          4

          1
        • Alain Prost ,on je bar probo za razliku od nekih a ne sjecas se kakve je ekipa bila i sta su sve Alonsu napravili(misleci pritom taktike i upropostit nekoliko utrka,belgija 2012 sjajni grozni koji je sam rekao da je trebao za tu sezonu dobit udarac u glavu na nacin koji je vozio) itd da sad ne nabrajam utrke koje su mu uzele prvenstvo



          1

          4
    • Williams
      Nigel Prikaži

      ako se igdje vrati vratit ce se u renault ili willams



      3

      3
  5. Probaj razmislit ponovno, za Ferrari vise nisi, a za ostalo me bas briga hoces vozit ili ne



    6

    10
    • Sebastian Vettel 5
      dzalac Prikaži

      Kako nije, pa i da je losiji od leclerca svejedno je najbolji izbor jer on sigurno nece zavrsavati utrke na 4 i 5 mjestu, sto svakako ide u korist konstruktorskom naslovu…. a ja i dalje mislim da on moze biti prvak sa ferkanom



      10

      5
  6. Charles Leclerc 16
    Domach Prikaži

    Ako se mislis vrtit po stazi potrazi novu momcad ili novu seriju…
    Sa 14 pobjeda u 5 godina bas i ne zvucis dostojan Ferrarija.



    5

    12
  7. preporučam posjet optičaru…pod 1….sve ostalo će već biti lakše….imam osjećaj da mu se pojavio astigmatizam što mi je po toj logici odgovor za one sve greške zadnje 2 sezone koje sigurno nisu na razini četverostrukog prvaka….naime to je bezazlena bolest očiju u kojoj lom svjetla dolazi u iskrivljenom obliku te se slike očiju preklapaju te percepcija dubine prostora je umanjena



    4

    8
  8. Mislim da bi Ricciardo ili Russel bili najbolja opcija za Ferrari… a Vettel u Williams i to je to.


    0

    12

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni