Izdvojeno

Red Bull: Nemojte prerano otpisivati Ferrari

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ferrari nije nikoga impresionirao ovogodišnjim predsezonskim testovima, ali Christian Horner vjeruje da bi bilo neozbiljno otpisivati ih prije nego je sezona počela.

Mercedes je s Valtterijem Bottasom napravio vrijeme 1:15.7 i tako ponizio sve ostale ekipe, a najbliže njima došao je Red Bull, iako oni nisu forsirali mekše komponente guma. Ferrari nije izgledao sjajno, a Mattia Binotto je nekoliko puta priznao da nisu u dobroj situaciji.

Red Bullov šef nije uvjeren u to:

“To je uvijek opasno kod testiranja – pokušavate napraviti previše zaključaka.”

“Ferrari nije izgledao sjajno na zadnjim testovima, ali su počeli polako ubrzavati i bilo bi glupo podcijeniti ih prije Melbournea.”

“Mercedes je šesterostruki prvak i oni su veliki favoriti. Njihova forma je ovdje uvijek bila dobra, a iako su imali određenih problema na testiranjima – uvijek želite da problemi tamo i ostanu, a ne da se ponavljaju na utrkama.”

Prošle sezone su Ferrari i Red Bull pobijedili na po tri utrke, dok je sve ostale osvojio Mercedes. Helmut Marko očekuje malo drukčiji razvoj situacije ove sezone:

“Testiranja znaju zavarati. Mi smo definitivno puno bolje pripremljeni nego prošlih godina. Mislim da se u Australiji možemo boriti s Mercedesom za pobjedu.”

Ako je Ferrari u problemima kao što je to izgledalo, dobra forma Red Bulla svakako bi bila dobra vijest. Istovremeno, čekamo novi razvoj situacije oko istrage za pogonsku jedinicu Ferrarija iz 2019. godine jer, kako smo pisali, konkurenti nisu zadovoljni FIA-inim objašnjenjem rezultata istrage.

Komentiraj

6 komentara

  1. Sergio Perez
    Ibarac00 Donator Prikaži

    Pa tko ga je opisao, Ferrari je favorit…



    4

    5
  2. Sebastian Vettel
    Black Horse Prikaži

    Dobri stari Helmut Marko… Prošle godine u ovo vrijeme je govorio da je Ferrari favorit, oni drugi pa tek onda Mercedes. Trebale bi ga kladionice unajmiti…



    4

    2
  3. ferrari….5 na kraju sezone…pitanje je i za jednu pobjedu kako mi se čini još od prošle sezone od polovice…jednostavno je nemoguće sa takvim pitwallom išta bolje učiniti. ne sjećam se tako lošeg šefa neke velike momčadi…možda claire…tu je u rangu sa “carem razvoja motora” u ferrariju



    6

    6
  4. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Ne radi se tu o otpisivanju,više se stječe dojam da su svi na limitima pacs traže ‘načini’ stjecanja prednosti..Ovo s Ferkanom me na to navodi.Imam utisak da svi oni čarobiraju po pravilima a FIA popod hrvatskog pravosuđa pošteno cepa kazne…I onda imaš kombinaciju ne povjerenja u vrh s opravdanim sumnjama da se nekome gleda kroz prste nekome ne.Ilitiga životinjska farma: svi su jednaki samo su neki jednakiji od drugih…A ja to opet pratim ko i drugi jel emocija nadilazi razum,wtf ;)



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni