Izdvojeno

Pirelli vjerojatno neće koristiti posebne gume za Zandvoort

Piše: Luka Jurić

Prije 2 godina, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Pirelli očekuje kako neće trebati koristiti posebne gume koje su proizveli za VN Nizozemske na Zandvoortu. Vozači su ih testirali prošli tjedan.

Ovaj prototip, koji sadržava izmjenjenu, čvršću prednju konstrukciju, dizajniran je kako bi se gume mogle nositi s povećanim stresom zbog dva strma zavoja koji su izgrađeni na stazi. Svaka momčad je dobila dva seta ovih guma da ih testira u Barceloni prošli tjedan.

Pirellijev šef F1 i automobilskog utrkivanja Mario Isola rekao je:

„Htjeli smo iskoristiti priliku predsezonskih testiranja u Barceloni da dobijemo podatke. Zatim kad primimo zadnju simulaciju, donijet ćemo odluku.

Ali, trenutno ne mogu reći da ćemo koristiti taj prototip. Mislim da ćemo koristiti normalnu gumu. Ali barem smo odradili to testiranje i sretni smo s rezultatima testiranja – i osnovne linije s višim tlakom i s prototipom. Tako da su nam oba pravca otvorena.“

Pirelli je već objavio da će koristiti tri najtvrđe mješavine guma na toj utrci. Službeni dobavljač guma za F1 će prikupiti još podataka s renovacija nedavno završene staze Zandvoort prije nego što odluče hoće li proizvesti standardnu konstrukciju ili prototip.

„Naši inženjeri će otići izmjeriti grubost asfalta s našim laserom. To je važan parametar za uzeti u obzir [prije nego što se donese] odluka. To je jedan od parametara koje uzimamo u obzir kad biramo mješavine, na primjer.“

„U ovom slučaju, već smo odabrali mješavine guma, nećemo mijenjati mješavine guma. Ali grubost asfalta također definira razinu gripa tako da je važno da znamo to prije nego što donesemo odluku o [tome hoćemo li koristiti] prototip ili ne.

Plan je da napravimo sve što je moguće da razumijemo unaprijed koliki je dodatan teret na gume kako bi [mogli] reagirati prikladno. Jednom kad imamo povratne informacije i preciznije simulacije od strane momčadi, možemo testirati gume s našom opremom kako bi mogli razumijeti koliku razinu propisa moramo nametnuti momčadima.“

Charles Leclerc je testirao te gume za Zandvoort prošli tjedan, u srijedu. Na pitanje jesu li mu se činile drugačije od uobičajenih guma rekao je:

„Ne, osjećaj je bio jako, jako sličan. Neću ići u puno više detalja od toga.“

Komentiraj

11 komentara

  1. Kad se procitaju njihove izjave cak se i dobiva dojam da nesto znaju o tome kako napraviti gumu, iako to naravno nije slucaj



    9

    6
    • Sebastian Vettel 5
      dzalac Prikaži

      Znaju oni napravit gumu, ali je rade po zahtjevima FIA-e



      16

      4
      • Dan Gurney
        Crash Donator Prikaži

        Jednoglasno odbacene gume za 2020 kazu drukcije..



        1

        8
        • Sebastian Vettel 5
          dzalac Prikaži

          Ja ipak mislim da su timovi odustali od novih guma zato sto je ovo godina tranzicije i ne isplati se ulagat masu para samo da bi prokuzio nove gume jer ipak za 2021 dolazi nova era



          2

          1
      • U krivu si…Pirelli kao i FIA ako žele nešto prvo moraju dobiti suglasnost od MERCEDESA..tako barem misli 50% ljudi na ovom portalu..???…



        7

        18
      • To sam i ja mislio dok nisam vidio kisnu gumu koju ne mozes koristit po kisi hahah
        Plus odbijanje novih guma za koje su ekipe rekle da su perfomanse losije od sadasnjih također losih


        0

        0
    • Vidi se kako ne znaju napraviti gume u cestovnom programu. Mislite da Pirelli radi ovakve gume jer ne znaju ili im netko daje naputak kakve trebaju biti? Bile su gume jedne sezone takve da je ultrasoft mogao trajat po 60 krugova pa ni onda nije valjalo. Ove gluposti s 5 komponenti guma razlicite mekoce i trajnosti je direktiva Fie i nikog drugog. Da dode drugi gumar u F1 onda bi Pirelli radio sto bolju gumu a ovako prave neki umjetni show s gumama i nikako da ga postignu jer ekipe se ovako ili onako prilagode istim. I da se razumijemo, takve gume Pirelli ne radi na svoju ruku , nego po direktivi Fie. Jedinji njihov kiks je bio s inim gumama sto su pucale same od sebe.



      8

      3
  2. Opet ste brzi s vijestima o zalbi mercedesa i ostalih.???



    9

    5
  3. uuuuu…odlična staza ! bit će luda to trka
    https://www.youtube.com/watch?v=GGu–_UHY_o

    nagibni zavoji su fantastični



    2

    0
  4. Niki Lauda
    wapi Donator Prikaži

    Kakve jebene posebne gume. Nek voze s istima cijelu sezonu.

    Nek se prilagode stazi; imaju 3 treninga da prokuže stazu.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni