Izdvojeno

Pirelli vjerojatno neće koristiti posebne gume za Zandvoort

Piše: Luka Jurić

Prije 3 godina, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Pirelli očekuje kako neće trebati koristiti posebne gume koje su proizveli za VN Nizozemske na Zandvoortu. Vozači su ih testirali prošli tjedan.

Ovaj prototip, koji sadržava izmjenjenu, čvršću prednju konstrukciju, dizajniran je kako bi se gume mogle nositi s povećanim stresom zbog dva strma zavoja koji su izgrađeni na stazi. Svaka momčad je dobila dva seta ovih guma da ih testira u Barceloni prošli tjedan.

Pirellijev šef F1 i automobilskog utrkivanja Mario Isola rekao je:

„Htjeli smo iskoristiti priliku predsezonskih testiranja u Barceloni da dobijemo podatke. Zatim kad primimo zadnju simulaciju, donijet ćemo odluku.

Ali, trenutno ne mogu reći da ćemo koristiti taj prototip. Mislim da ćemo koristiti normalnu gumu. Ali barem smo odradili to testiranje i sretni smo s rezultatima testiranja – i osnovne linije s višim tlakom i s prototipom. Tako da su nam oba pravca otvorena.“

Pirelli je već objavio da će koristiti tri najtvrđe mješavine guma na toj utrci. Službeni dobavljač guma za F1 će prikupiti još podataka s renovacija nedavno završene staze Zandvoort prije nego što odluče hoće li proizvesti standardnu konstrukciju ili prototip.

„Naši inženjeri će otići izmjeriti grubost asfalta s našim laserom. To je važan parametar za uzeti u obzir [prije nego što se donese] odluka. To je jedan od parametara koje uzimamo u obzir kad biramo mješavine, na primjer.“

„U ovom slučaju, već smo odabrali mješavine guma, nećemo mijenjati mješavine guma. Ali grubost asfalta također definira razinu gripa tako da je važno da znamo to prije nego što donesemo odluku o [tome hoćemo li koristiti] prototip ili ne.

Plan je da napravimo sve što je moguće da razumijemo unaprijed koliki je dodatan teret na gume kako bi [mogli] reagirati prikladno. Jednom kad imamo povratne informacije i preciznije simulacije od strane momčadi, možemo testirati gume s našom opremom kako bi mogli razumijeti koliku razinu propisa moramo nametnuti momčadima.“

Charles Leclerc je testirao te gume za Zandvoort prošli tjedan, u srijedu. Na pitanje jesu li mu se činile drugačije od uobičajenih guma rekao je:

„Ne, osjećaj je bio jako, jako sličan. Neću ići u puno više detalja od toga.“

Komentiraj

11 komentara

  1. Kad se procitaju njihove izjave cak se i dobiva dojam da nesto znaju o tome kako napraviti gumu, iako to naravno nije slucaj



    9

    6
    • Sebastian Vettel 5
      dzalac Prikaži

      Znaju oni napravit gumu, ali je rade po zahtjevima FIA-e



      16

      4
    • Vidi se kako ne znaju napraviti gume u cestovnom programu. Mislite da Pirelli radi ovakve gume jer ne znaju ili im netko daje naputak kakve trebaju biti? Bile su gume jedne sezone takve da je ultrasoft mogao trajat po 60 krugova pa ni onda nije valjalo. Ove gluposti s 5 komponenti guma razlicite mekoce i trajnosti je direktiva Fie i nikog drugog. Da dode drugi gumar u F1 onda bi Pirelli radio sto bolju gumu a ovako prave neki umjetni show s gumama i nikako da ga postignu jer ekipe se ovako ili onako prilagode istim. I da se razumijemo, takve gume Pirelli ne radi na svoju ruku , nego po direktivi Fie. Jedinji njihov kiks je bio s inim gumama sto su pucale same od sebe.



      8

      3
  2. Opet ste brzi s vijestima o zalbi mercedesa i ostalih.???



    9

    5
  3. uuuuu…odlična staza ! bit će luda to trka
    https://www.youtube.com/watch?v=GGu–_UHY_o

    nagibni zavoji su fantastični



    2

    0
  4. Kakve jebene posebne gume. Nek voze s istima cijelu sezonu.

    Nek se prilagode stazi; imaju 3 treninga da prokuže stazu.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni