Izdvojeno

Haas: Početak sezone će odrediti našu budućnost

Piše: Luka Kolak

Prije 3 godina, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Gene Haas je izjavio kako će početak ove sezone odrediti smjer kojim će njegova momčad ići po pitanju ostanka u Formuli 1.

Haas je odavno izjavio kako će biti zainteresiran za daljnje ulaganje u F1 samo ako je njegova momčad kompetentna, ali je u isto vrijeme i zabrinut oko visine troškova zbog novog pravilnika koji dolazi 2021. Ulaskom u novu F1 eru, Amerikanac je svjestan kako će se morati obvezati još dodatnih pet godina kao i ostali.

“Jedva čekam da vidim kako će započeti ova sezona,” rekao je Haas.

“Ako budemo imali još jednu lošu godinu, nije nam baš najpovoljnije ostajati onda.”

“Radimo ovo već pet godina. Bio je to test – idemo probati pet godina, vidjeti kako ide i nakon toga odlučiti hoćemo li nastaviti.”

“Ne kažem da ćemo otići, moramo prvo razmisliti. Raditi to još pet godina poprilično je velika obaveza.”

Haas kaže kako je ulazak u F1 2015. bio dobar za promociju tvrtke, no i dalje je zabrinut oko posljedica koje će donijeti promjene 2021.

“Svakako nam je pomoglo. Pojava u F1 nam je pomogla u širenju poslovanja prema europskom i azijskom tržištu.”

“Puno kupaca smo dovukli na utrke, ali s novim pravilima koja dolaze, najveće pitanje koje se postavlja je koliko će to sve koštati? Znam da svi misle da su promjene dobre, ali čovječe, skupe su,” zaključuje Haas.

Unatoč ograničenom budžetu, Haas smatra kako se njihovi troškovi neće smanjiti te je rekao kako ekonomski model koji se provodi ne ide u korist malih momčadi.

Haas je prokomentirao i kakve su izgledi njegove momčadi s obzirom na sredinu poretka.

“Naš bolid definitivno nije najbrži na stazi. Mi smo sredina poretka. Prije nekoliko godina, zaostatak je bio pet sekundi. Ove godine je dvije, možda čak i manje. Dobra je vijest što nismo toliko sporiji od Ferrarija, ali opet, Ferrari nije bio najbrži svih dana testiranja.”

“Izazov je to. Težak je i iznimno skup sport. To oduzima puno vremena te stavlja veliki pritisak na momčadi koje se bore. To baš i ne donosi previše pozitivnog momčadima koje nisu na četvrtom i petom mjestu.”

Komentiraj

5 komentara

  1. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Unajmite dva poštena vozača pa će bit bolje…



    21

    3
  2. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Kada su ulazili 2016. u Formulu 1, nadao sam se pravom americkom timu koji ce pomoci sirenju popularnosti ovog sporta u SAD-u te timu koji ce pokusati biti najbolji u europskome sportu. Nekome na srecu, nekima na zalost, Haas je samo Ferrarijeva B momcad koja ima puno slicnosti s danasnjim Alpha Taurijem, a evo i od ove sezone s Racing Pointom. Americkih dobavljaca takoder, nazalost, nismo dobili. Haas mi je drag tim, imaju poprilicno velike uspjehe za tako mladu momcad, ali po svemu sudeci i ova ce sezona biti deja vu (ako budu imali srece jer konkurencija je sve blize pa nema vise velikih razlika na pocetku sezone). Vjerujem da je takav rasplet situacije samo posljedica prevelikih troskova u F1 gdje se malo kome isplati zapocinjati vlastiti program kao sto je to nekada radila Toyota. Toyota kao jedan od najvecih proizvodaca automobila i giganta u motosportu je jos davne 2009. izjavila da je F1 skup i vrlo cesto neisplativ sport tako da je nazalost potpuno i ocekivano da ce novi timovi u F1 prihvatiti statuse B momcadi.



    12

    0
  3. Mclaren
    KERS Prikaži

    Izgubili bi najvece klaune u ovom cirkusu(sudim po netflixovoj seriji)..steta bi bilo izgubiti bilo koga..



    1

    6
  4. Lando Norris
    Zola Prikaži

    We can do beto.



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni