F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Haas: Početak sezone će odrediti našu budućnost

Luka Kolak

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Gene Haas je izjavio kako će početak ove sezone odrediti smjer kojim će njegova momčad ići po pitanju ostanka u Formuli 1.

Haas je odavno izjavio kako će biti zainteresiran za daljnje ulaganje u F1 samo ako je njegova momčad kompetentna, ali je u isto vrijeme i zabrinut oko visine troškova zbog novog pravilnika koji dolazi 2021. Ulaskom u novu F1 eru, Amerikanac je svjestan kako će se morati obvezati još dodatnih pet godina kao i ostali.

“Jedva čekam da vidim kako će započeti ova sezona,” rekao je Haas.

“Ako budemo imali još jednu lošu godinu, nije nam baš najpovoljnije ostajati onda.”

“Radimo ovo već pet godina. Bio je to test – idemo probati pet godina, vidjeti kako ide i nakon toga odlučiti hoćemo li nastaviti.”

“Ne kažem da ćemo otići, moramo prvo razmisliti. Raditi to još pet godina poprilično je velika obaveza.”

Haas kaže kako je ulazak u F1 2015. bio dobar za promociju tvrtke, no i dalje je zabrinut oko posljedica koje će donijeti promjene 2021.

“Svakako nam je pomoglo. Pojava u F1 nam je pomogla u širenju poslovanja prema europskom i azijskom tržištu.”

“Puno kupaca smo dovukli na utrke, ali s novim pravilima koja dolaze, najveće pitanje koje se postavlja je koliko će to sve koštati? Znam da svi misle da su promjene dobre, ali čovječe, skupe su,” zaključuje Haas.

Unatoč ograničenom budžetu, Haas smatra kako se njihovi troškovi neće smanjiti te je rekao kako ekonomski model koji se provodi ne ide u korist malih momčadi.

Haas je prokomentirao i kakve su izgledi njegove momčadi s obzirom na sredinu poretka.

“Naš bolid definitivno nije najbrži na stazi. Mi smo sredina poretka. Prije nekoliko godina, zaostatak je bio pet sekundi. Ove godine je dvije, možda čak i manje. Dobra je vijest što nismo toliko sporiji od Ferrarija, ali opet, Ferrari nije bio najbrži svih dana testiranja.”

“Izazov je to. Težak je i iznimno skup sport. To oduzima puno vremena te stavlja veliki pritisak na momčadi koje se bore. To baš i ne donosi previše pozitivnog momčadima koje nisu na četvrtom i petom mjestu.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Kolak
Pulsmedia autor
300 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

5 komentara

  1. Kamui Kobayashi Multi 21 Prikaži

    Unajmite dva poštena vozača pa će bit bolje…



    21

    3
  2. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Kada su ulazili 2016. u Formulu 1, nadao sam se pravom americkom timu koji ce pomoci sirenju popularnosti ovog sporta u SAD-u te timu koji ce pokusati biti najbolji u europskome sportu. Nekome na srecu, nekima na zalost, Haas je samo Ferrarijeva B momcad koja ima puno slicnosti s danasnjim Alpha Taurijem, a evo i od ove sezone s Racing Pointom. Americkih dobavljaca takoder, nazalost, nismo dobili. Haas mi je drag tim, imaju poprilicno velike uspjehe za tako mladu momcad, ali po svemu sudeci i ova ce sezona biti deja vu (ako budu imali srece jer konkurencija je sve blize pa nema vise velikih razlika na pocetku sezone). Vjerujem da je takav rasplet situacije samo posljedica prevelikih troskova u F1 gdje se malo kome isplati zapocinjati vlastiti program kao sto je to nekada radila Toyota. Toyota kao jedan od najvecih proizvodaca automobila i giganta u motosportu je jos davne 2009. izjavila da je F1 skup i vrlo cesto neisplativ sport tako da je nazalost potpuno i ocekivano da ce novi timovi u F1 prihvatiti statuse B momcadi.



    12

    0
  3. Mclaren KERS Prikaži

    Izgubili bi najvece klaune u ovom cirkusu(sudim po netflixovoj seriji)..steta bi bilo izgubiti bilo koga..



    1

    6
  4. Lando Norris Zola Prikaži

    We can do beto.



    4

    0