Haas: Početak sezone će odrediti našu budućnost

Izdvojeno

Luka Kolak

Prije 4 godina 2 min 5 komentara

Gene Haas je izjavio kako će početak ove sezone odrediti smjer kojim će njegova momčad ići po pitanju ostanka u Formuli 1.

Haas je odavno izjavio kako će biti zainteresiran za daljnje ulaganje u F1 samo ako je njegova momčad kompetentna, ali je u isto vrijeme i zabrinut oko visine troškova zbog novog pravilnika koji dolazi 2021. Ulaskom u novu F1 eru, Amerikanac je svjestan kako će se morati obvezati još dodatnih pet godina kao i ostali.

“Jedva čekam da vidim kako će započeti ova sezona,” rekao je Haas.

“Ako budemo imali još jednu lošu godinu, nije nam baš najpovoljnije ostajati onda.”

“Radimo ovo već pet godina. Bio je to test – idemo probati pet godina, vidjeti kako ide i nakon toga odlučiti hoćemo li nastaviti.”

“Ne kažem da ćemo otići, moramo prvo razmisliti. Raditi to još pet godina poprilično je velika obaveza.”

Haas kaže kako je ulazak u F1 2015. bio dobar za promociju tvrtke, no i dalje je zabrinut oko posljedica koje će donijeti promjene 2021.

“Svakako nam je pomoglo. Pojava u F1 nam je pomogla u širenju poslovanja prema europskom i azijskom tržištu.”

“Puno kupaca smo dovukli na utrke, ali s novim pravilima koja dolaze, najveće pitanje koje se postavlja je koliko će to sve koštati? Znam da svi misle da su promjene dobre, ali čovječe, skupe su,” zaključuje Haas.

Unatoč ograničenom budžetu, Haas smatra kako se njihovi troškovi neće smanjiti te je rekao kako ekonomski model koji se provodi ne ide u korist malih momčadi.

Haas je prokomentirao i kakve su izgledi njegove momčadi s obzirom na sredinu poretka.

“Naš bolid definitivno nije najbrži na stazi. Mi smo sredina poretka. Prije nekoliko godina, zaostatak je bio pet sekundi. Ove godine je dvije, možda čak i manje. Dobra je vijest što nismo toliko sporiji od Ferrarija, ali opet, Ferrari nije bio najbrži svih dana testiranja.”

“Izazov je to. Težak je i iznimno skup sport. To oduzima puno vremena te stavlja veliki pritisak na momčadi koje se bore. To baš i ne donosi previše pozitivnog momčadima koje nisu na četvrtom i petom mjestu.”


Odgovor

5 komentara

  1. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Unajmite dva poštena vozača pa će bit bolje…



    21
    18

    3
  2. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Kada su ulazili 2016. u Formulu 1, nadao sam se pravom americkom timu koji ce pomoci sirenju popularnosti ovog sporta u SAD-u te timu koji ce pokusati biti najbolji u europskome sportu. Nekome na srecu, nekima na zalost, Haas je samo Ferrarijeva B momcad koja ima puno slicnosti s danasnjim Alpha Taurijem, a evo i od ove sezone s Racing Pointom. Americkih dobavljaca takoder, nazalost, nismo dobili. Haas mi je drag tim, imaju poprilicno velike uspjehe za tako mladu momcad, ali po svemu sudeci i ova ce sezona biti deja vu (ako budu imali srece jer konkurencija je sve blize pa nema vise velikih razlika na pocetku sezone). Vjerujem da je takav rasplet situacije samo posljedica prevelikih troskova u F1 gdje se malo kome isplati zapocinjati vlastiti program kao sto je to nekada radila Toyota. Toyota kao jedan od najvecih proizvodaca automobila i giganta u motosportu je jos davne 2009. izjavila da je F1 skup i vrlo cesto neisplativ sport tako da je nazalost potpuno i ocekivano da ce novi timovi u F1 prihvatiti statuse B momcadi.



    12
    12

    0
  3. Mclaren
    KERS Prikaži

    Izgubili bi najvece klaune u ovom cirkusu(sudim po netflixovoj seriji)..steta bi bilo izgubiti bilo koga..



    1
    -5

    6
  4. Lando Norris
    Zola Prikaži

    We can do beto.



    4
    4

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.