Izdvojeno

Russell: Williams “i dalje najsporiji bolid” u 2020.

Piše: Luka Jurić

Prije 2 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Unatoč ohrabrujućoj izvedbi na predsezonskom testiranju u Barceloni, George Russell je primirio nagovještaje kako će se Williams uspjeti ove godine uključiti u borbu u sredini poretka.

Williams je ostvario samo jedan bod 2019., a njihovi vozači nisu uspjeli izaći iz Q1 čitavu sezonu.

Unatoč nekoliko problema povezanih s motorom tijekom oba ovogodišnja testiranja u Barceloni, i Russell i njegov novi momčadski kolega Nicholas Latifi su u novom FW43 ostvarili vremena koja su bila brža od vremena koja su Russell i Kubica ostvarili u kvalifikacijama za prošlogodišnju VN Španjolske na istoj stazi.

Međutim, Russell je istaknuo kako su usporedbe virtualno beznačajne zbog različitih uvjeta na stazi i da momčad nema iluzija o njihovoj relativnoj konkuretnosti unatoč znakovima napretka.

„Bez sumnje smo u boljoj poziciji.

Realno, mislim da smo i dalje najsporiji bolid. Nećemo se zanijeti, ali definitivno smo smanjili zaostatak.

To je sve čemu smo se mogli nadati preko zime. Otići ćemo u Melbourne i vidjeti, ali ne očekujte nas vidjeti u Q2 ili Q3. Definitivno smo napredovali, ali su očekivanja pod kontrolom.

Prošle godine kad bismo nadmašili mogućnosti bolida, i dalje bismo se kvalificirali na 19. i završili na 19. mjestu. Tako da se nadam da ćemo ove godine moći iskoristiti prilike kad drugi naprave pogreške, a mi odradimo dobar posao.

Znam gdje smo napredovali, ali teško je kvantificirati to u odnosu na druge momčadi.“

Komentiraj

6 komentara

  1. Bar je iskren…budemo vidli ?


    0

    0
  2. Williams
    DoDo13 Prikaži

    Vjerujme da su napravili odličan bolid sa kojim će se moći boriti i sa drugim, a ne samo međusobno ako prošle sezone.



    1

    0
  3. Nadam se da nije u pravu.



    1

    0
  4. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Mozda i jesu. Ali tu je hass i veseli dvojac.. Ne brini ruseel necete bit zadnji ove godine



    8

    1
  5. Prošle godine su u kvalama bili više od sekunde sporiji od 18. pozicije. Stvarno se nadam da će ove godine biti bolje.



    1

    0
  6. Pročitao sam Russelovu izjavu u stilu “nemojte nas očekivati u Q2 i Q3” Nisam dobio dojam da je bolid toliko spor na testiranjima,ako je to točno,koji su k… išli trošiti novce i raditi bolid,bolje da su se povukli i sve 5.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni