Izdvojeno

Rezultati Puls ankete

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 35 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 5 minuta

Pola dana nakon što smo vas zamolili da ispunite kratku anketu o svojim navikama i reakcijama na Puls portal, vas čak 860 je odgovorilo na našu molbu. Posebno je zanimljivo da skoro 60% vas redovito čita portal, ali ne komentira, te da čak 61% anketiranih F1 gleda na lokalnim televizijama.

Zadnje pitanje bilo je “Kakav sadržaj nedostaje Puls portalu?”, a najčešće odgovore i našu reakciju donosimo u nastavku:

Podcast
Na pitanje “kakav sadržaj nedostaje Puls portalu” često ste odgovarali sa “podcast”, a napokon možemo reći da bi uskoro i prva epizoda našeg podcasta trebala biti online.

“Formula E, MotoGP”
Za nove rubrike nema dovoljno interesa. F1 je jedva održiva bez obzira što ima više od dvadeset puta više zainteresiranih od FE ili MotoGP, tako da bi širenje u tom smjeru bio veliki gubitak sredstava.

“Forum je zapostavljen nauštrb komentara članaka, možda to objediniti kao na Bug.hr portalu”
Odlična sugestija, i forum će sigurno dobiti još malo na značaju na naslovnici portala (barem na desktop verziji).

“Live chat”
Takav oblik komunikacije pokazao se prezahtjevan za naš server i zbog toga nije vjerojatno da će opet biti integriran u portal. Međutim, u našoj aplikaciji postoji “F1 grupa” u kojoj se uživo može čavrljati o aktualnostima, uključujući GP vikend.

Manager
PulsManager smo održavali prošlih nekoliko godina i za ovu sezonu neće biti aktivan. Vrijeme i resursi uloženi u održavanje igre preusmjereni su u druge segmente portala. Ako se u idućoj sezoni zadrži interes za Managerom – nije isključena mogućnost da ga se vrati online.

Video snimke
FOM je izuzetno strog oko prenošenja video snimaka, a čak ni vlasnici televizijskih prava često nemaju taj “dodatak” u ugovoru da smiju objavljivati video isječke na svojim web stranicama. Bilo kakvo kršenje tog pravilnika činilo bi portal podložnim za tužbe i/ili gašenje.

Tehničke zanimljivosti o bolidima
Kvalitetan tehnički sadržaj je rijetkost i na stranim portalima, obzirom da bi bilo kakav dobar analitičar koji kvalitetno radi svoj posao vrlo brzo napustio Puls i dobio ponudu od Haasa ili Williamsa. S druge strane, bilo bi bedasto pisati površne (ili pogrešne) tehničke analize. Nadalje, sve solidne ideje o tehničkim analizama padnu vrlo brzo u vodu kad vam je za to potrebna ilustracija, a ilustracije koštaju. Video simulacije ne treba ni spominjati.

“Malo više analiza od Zvoca”
Zvonimir ima svoj kutak UnderF1cover gdje već ima jako puno kvalitetnog sadržaja. Također, možete ga redovito pratiti na Tportalu u sekciji Autozona.

“Originalan, a ne copy-paste sa Motorsporta ili Autosporta”
Ovdje nam nedostaje objašnjenje kakve su to “originalne” vijesti. Kolumne, putopise, kvizove, analize i ostale autorske radove imamo i sami, a “originalne vijesti” ne postoje. Sadržaj koji ekipe puste u medijske centre je unificiran i svaki portal će ih prenijeti uglavnom u istom formatu. Postoji ograničen broj načina za prenijeti Hornerovu izjavu “nadamo se da ćemo biti kompetitivni”, i ti načini nisu copyright Motosporta ni Autosporta.

“F1 manager, sa simboličnim uplatama, kao sto su donacije za sajt i simbolične nagrade”
Uz službeni F1 Fantasy i nekoliko drugih menadžerskih igara – teško je vjerovati da bi respektabilan broj igrača odlučio platiti za igranje naše igre.

“Više novosti, malo ste se usporili zadnje vrijeme”
U veljači 2020. je objavljeno 111 vijesti, a u istom mjesecu prošle godine 113 vijesti. Istina, to izgleda kao da smo se mrvicu usporili, ali to ovisi o novinarima i njihovom slobodnom vremenu za održavanje portala.

“Sve imate, imate i viška :) Ono kad Ante Vetma objavi mišljenje autora. Toliko neprofesionalno, subjektivno i iskreno, prepotentno. Treba izbjegavati takvu praksu, zbog toga polako počinjem izbjegavati pulsf1 (puls media) portal jer je krajnje neprofesionalno.”
Cijenimo kritiku, ali su članci s mišljenjem autora zabilježili i 30% više komentara, tako da ta opcija sigurno ostaje za sve one koji pišu članak da odaberu žele li dati komentar ili ne. Naravno, uvijek će biti onih kojima se mišljenje autora ne dopada, ali to je priroda pojma “mišljenje”. Također, među odgovorima u ovoj anketi se nekoliko puta pojavila i sugestija da bi autori vijesti trebali češće pisati “žešće osvrte” na članak.

“Kolumne, manje reklama”
Kolumni će uvijek biti, a balans reklama ovisi o financijskoj situaciji portala. Drugim riječima – kad je mjesec siromašan s donacijama, onda je omjer reklama i procjene zarade podignut, a u mjesecima kad prihodi izjednače troškove – broj reklama može biti niži.

“najbolji portal na balkanu, samo morate ga bolje isporuciti i ljudima u srbiji, crnoj gori, bosni, r. srpskoj, nekako se reklamirati da bi ljudi i od tamo culi za vas, jer ostali portali su naspram vaseg. poz”
Najbolja reklama je preporuka. Podijelite neki naš članak na svom Facebook profilu ili pozovite prijatelje da lajkaju našu FB stranicu.

“Bilo bi dobro da su komentari uključeni i u aplikaciju, da klik na komentare ne vodi na browser”
Aplikacija je zamišljena kao “lite” verzija portala. Određene opcije nedostaju (poput komentara ili foruma), ali zato za razliku od web verzije aplikacija ima notifikacije i live chat (F1 grupu). Uključiti sve mogućnosti u aplikaciju bilo bi pogubno za portal, obzirom na činjenicu da je aplikacija besplatna i bez reklama.

 


Od početka pisanja ovog teksta pa do sad još je deset ljudi ispunilo anketu, a i vas ostale koji to dosad niste učinili pozivamo da kliknete na ovaj link i utrošite minutu vremena da nam pomognete poboljšati Puls portal.

Komentiraj

35 komentara

  1. Kimi Raikkonen
    IceMan282 Prikaži

    Mozda neka rubrika “dogodilo se na danasnji dan u F1″…cisto da razbije monotoniju aktualnih vijesti ?..2,3 5 kratkih recenica..koga zanima vise guglat ce..koga ne naucit ce nekoliko trivia info o sportu..ostalo bez zamjerki..??? za trud..



    14

    2
  2. Dan Gurney
    Crash Donator Prikaži

    Zanimljiv summa summarum..

    Misljenje autora svakako zelim da ostane pa cak i da ga vidjamo cesce / ovaj izdvojen komentar na to je fail premda se ni sam ne slazem uvijek sa misljenjem autora

    Definitivno mi fali ona tehnicka analiza sa predstavljanja bolida – odlicno stivo za ulazak u sezonu

    Kao i vecina, rado bi komentira u aplikaciji ali lite je lite – ne znam kako bi onda portal radio jer bi velika vecina ostala na aplikaciji, portala ne bi vidjeli..

    60% cita ali ne sudjeluje – stvarno velika brojka..



    3

    4
  3. Ovo napisano o misljenju autora stvarno stoji…
    Valjalo bi da autor napise svoje misljenje tamo gdje i mi ostali iznosimo svoje, a ne da bude prvo i najuocljivije.



    1

    10
    • Dan Gurney
      Crash Donator Prikaži

      To smeta zato sto autori nemaju iste navijacke preference pa te bode u oko.. Kad se slazete sa misljenjem, svi sute.. Kad je obratno, volume na najjace..



      15

      1
      • Tko na ovom portalu uopce ima iste navijacke preference, uostalo u tome nije ni poanta, a kamo li da me bode u oko kada netko napise nesto poput “ko te ne zna Alonso” ili “Lewis opet place”.

        Stvar je u tome da bi svaki tekst u kojem se prenose neke vijesti ili novosti trebao biti napisan sto je moguce vise objektivno, a u dijelu ispod teksta u kojem se komentira i koji je za to da se iznosi svoje misljenje (za koje imamo i opciju “lajkanja”) i pise ono sto zeli, pa ne bitno jesi li novinar, vlasnik portala, obicni citatelj ili F1 direktor…



        2

        4
        • Ti i takvi poput tebe kojima smeta mišljenje autora, nemojte ga čitati i sve 5.



          3

          2
        • Od kud sas tebi da smeta?


          0

          1
        • Meni ne smeta, logično



          1

          0
        • svaki tekst u kojem se prenose neke vijesti ili novosti trebao biti napisan sto je moguce vise objektivno, a u dijelu ispod teksta u kojem se komentira i koji je za to da se iznosi svoje misljenje (za koje imamo i opciju “lajkanja”) i pise ono sto zeli

          slažem se s tobom da vijesti trebaju biti objektivne. ali se ne slažem za ostalo.
          podržavam mišljenje autora, jer je odvojeno od teksta i daje priliku piscu članka da iznese svoje mišljenje. jednako kako ga i mi iznosimo u komentarima. bolje da je članak objektivan i mišljenje subjektivno, a ne da je cijeli članak subjektivan.
          uostalom, svatko ima pravo na svoje mišljenje i slobodu govora. :)
          i opet kako je i Ante napisao, gdje ima mišljenje autora ima i znatno više komentara pa samim time i više rasprave, čitanja, i na kraju više novaca od reklama za portal.

          P.S. koliko ti je karma? vidim da te ljudi baš vole častiti s minusima ;)



          1

          0
  4. Nekako mi je mali postotak ljudi koji sudjeluju u raspravama na forumima , imao sam osjecaj po broju ljudi na forumu da je to malo vece , ali se ocito varam .

    Sta se tice Managera sa uplatama , cini mi se dobra ideja. Tipa neka manja “kotizacija” 50 kn ili 10tak eura , i dio kotizacije ide u “kuću” ( za rad portala , za uloženi trud oko managera itd ) , a drugi dio za nagrade.
    Bubam , ukupna uplata je 3000 kn. I pola ili trecina ide portalu , ostalo na nagrade za prvih 5-10-20 mjesta , ovisi koliki nagradni fond bude.
    Takav nacin bi ja osobno igrao sigurno ,ali tko zna mozda sam jedini kome se to svida .
    Jer vjerujem da bi mnogi htjeli nekakvu dodatnu motivaciju u igranju , a gdje ces bolje motivacije od osvajanja par sto ili tisucu dvije kuna hehe. Iako , neznam dali je takav nacin po PSu , zakonu itd :D

    Sta se tice novosti , omjer novosti po danu je cisto zadovoljavajuci , a misljenje autora se definitivno velikoj vecini svida tako da to mora ostati.
    A u nicemu nisu bas svi sretni , tako da ce uvijek se naci netko kome nesto ne pase. Normalna i prirodna stvar.



    7

    1
    • Lewis Hamilton 44
      NRteamLH44 Prikaži

      “Uz službeni F1 Fantasy i nekoliko drugih menadžerskih igara – teško je vjerovati da bi respektabilan broj igrača odlučio platiti za igranje naše igre.”

      Kada smo vec kod Managera , da li neko zna dobar F1 manager?

      Pored F1 oficijalnog Fantasya koji mi se uopste ne svidja,niti ima predvidjanje pole positiona niti rast cijena posebno utice na budzet bar ne prvih 10 trka,i odmah se moze imati pola najboljeg grida * za primjer proslogodisnji sampion F1 Fantasya je bio lik koji je na pocetku stavio Hamilton Bottas Mercedes i do kraja uradio 3,4 transfera i osvojio fantasy. Ne moram dalje.

      Ja sam nasao ovaj https://f1manager.info/ najslicniji F1 Manageru koji smo igrali ovde.

      Jos neko zna neki dobar ?


      0

      0
  5. Pozdrav,

    Ne bih se složio o dovoljnom broju vijesti tijekom dana. Previše puta vam se dogodi da imate jednu dvije vijesti u cijelom danu.
    Za veljaču ste rekli da je bilo 111 članaka, a to je cca 3.5 po danu što zapravo nije uopće puno.
    Dobar mi je Puls i ekipa ovdje, ali konkurencija ima puno više sadržaja nego ovdje…realno.



    3

    11
    • 3-4 vijesti u danu je malo ? Kako to moze biti malo?
      Ima dana kada su 2 vijesti , ima dana kada je 8-9. Pa nije F1 nepresusan izvor novosti da dnevno bude 20 novih vijesti.
      Svaka tema o kojoj se izvjestava ima svojih “tanjih” i “debljih” dana to je normalna stvar.



      12

      0
    • Sergio Perez
      Ibarac00 Donator Prikaži

      Tko je konkurencija?
      Ne znam na ovim prostorima sličan portal ili približno jednak koji ima ovako aktivnu zajednicu gdje se komentira i diskutira o temama F1. Vijest može objaviti svaka šuša, ali ljudi koji komentiraju i diskutiraju zapravo dižu portal na novu razinu, a ovako uspješnih portala nema.
      Ne objavljuje se clickbait članci, nego provjereno sve, nema naklapanja tipa neki xyz novinar objavio ‘Hamilton u Williamsu 2021` ili’ Verstapen doručkovao 2 jaja i bananu’.
      Strogo profesionalno.
      Komentar autora mi je super i nema veze što se ne slazem s njim, to ce me potaknuti da napisem neki konstruktivan komentar.



      6

      0
    • Pa malo je to vijesti za vrijeme kada se ima što za pisati.

      Preko zime je naravno manje jer nema skoro nikakve aktivnosti, ali sad npr. za vrijeme tekstova ima sigurno svaki dan za napisati i 15 članaka, ako se stigne i može naravno. Po meni je onda 3 ili 4 malo, da.

      Znam da ljudi koji ovdje čitaju i komentiraju imaju mržnje prema drugom portalu koji je Vetma vodio prije, ali mislim da za to nema potrebe. Štetner je prije radio što je radio, ali trenutno su tamo mladi dečki koji stvarno imaju dobrih tekstova, a i više tekstova nego ovdje.

      To ne mijenja da je zajednica ovdje aktivnija, ali mislim da je Vetma stvorio previše negative prema drugom portalu.



      1

      1
  6. Kimi Raikkonen
    zoka Prikaži

    Ja bi da pohvalim ljude koji pišu i održavaju sajt.
    Nisu mi jasni drugari kojima sve smeta, pa ako znate bolje, uradite sami, a reklame čak i ne primjetim, osim ponekad u forumu. Posto je besplatno za korištenje apsolutno nemam zamjerki.



    11

    1
  7. Moram priznati da mi je od sada nekako više drag ovaj portal , iz razloga što je vidljivo, da je netko pročitao riječ malog čovjeka, proanalizirao spomenuto i odvojio svoje vrijeme, samo da pokaže da nije bilo uzalud.
    Meni se nekako dopalo, to što smo svi mi na neki način bili pomalo “administratori” ovog.
    Detaljna analiza onog što smo svi predlagali je za svaku pohvalu.
    Vidi se da se uložilo dosta truda u ovo.
    S moje strane respekt.
    Svaka čast.



    11

    1
  8. Pierre Gasly
    jenson Donator Prikaži

    Mislim da bi bilo zanimljivo vidjeti prosjecnu dob posjetitelja portala. Ne znam imaju li admini vec taj podatak, ali mislim da je moglo uci u anketu.



    1

    1
  9. Lance Stroll 18
    Hamiltoncheater Prikaži

    meni se više sviđa gp1.hr(puuuuno preglednije i članci su mucho mucho bolji nego tu ),ali tamo se nisam uspio regat ( imaju nekakvu grešku,javio sam im se na fb,rekli da će riješit problem ali ništa ) pa sam sletio ovamo i tu ću i ostat budući da sad imam više vremena od dijeteta za komentiranje i raspravljanje sa fanovima F1



    2

    3
    • gp1.hr je meni najlosiji od svih. Znalo je biti po nekoliko dana da nitko nista ne objavi dok su drugi pisali na veliko. Nesto se sad popravilo ali daleko je to do izvora informacija. Pratim 3 nasa portala maxf1, gp, i ovaj, GP je najgori. Pa ni rgistrirati se ne mozes.
      F1+ mi je nekako najvise herzik :) :) :) :) :)



      1

      1
  10. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Malo kasnim pa sam anketu tek danas odradio.


    0

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni