Izdvojeno

Hulkenberg: 2013. sam skoro potpisao za top ekipu

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Bivši F1 vozač Nico Hulkenberg kaže da je 2013. godine bio blizu potpisivanja ugovora s “top ekipom”.

Rekorder po broju utrka bez pobjedničkog postolja nije isključio mogući povratak u F1, ali sudeći po naletu novih talenata i vozača plaćenika – vjerojatno je da je na kraju 2019. godine završio svoju F1 karijeru.

“2013. sam bio blizu potpisivanja s jednom top ekipom, ali nažalost to se nije ostvarilo.”

Podsjetimo, te godine je “silly sezona” bila neobično aktivna i uoči 2014. godine smo vidjeli nekoliko promjena vozača. Mark Webber je otišao u mirovinu i oslobodio put Danielu Ricciardu da dođe u Red Bull. Sergio Perez je dobio otkaz u McLarenu i zamijenio ga je Kevin Magnussen, a Kimi Raikkonen se vratio u Ferrari na mjesto Felipea Masse.

Hulkenberg kaže da su ga vožnje poput VN Brazila 2012. dobro pozicionirale u pregovorima, ali kad nije uspio pronaći pravo mjesto 2013. – godinu kasnije su se ekipe okrenule mlađim talentima.

“Uvijek postoje ti trenuci u utrkama kad morate isporučiti rezultat, a onda vas to dovede na prag velikih ekipa. Inače se to dogodi dvije do četiri godine nakon dolaska u F1.”

“U nekom trenutku dođu novi talenti i morate se naći u pravo vrijeme na pravom mjestu, sve se mora poklopiti.”

Bez obzira na sve to, Hulkenberg nikom ne zamjera i kaže da je zaradio poštovanje zbog godina u Williamsu, Force Indiji, Sauberu i Renaultu.

“Isporučivao sam rezultate. Da nisam – ne bih bio tu deset godina u F1. Sigurno vam ne poklanjaju ugovore iz zabave.”

Komentiraj

13 komentara

  1. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    95 posto vozača iz F1 je imalo “skoro sam” situacije. Nista novo. Nazalost tako je to….u 10 godina karijere ne osvojiti podij je žalosno, pogotovo za vozača takvog kalibra.



    4

    11
    • Sebastian Vettel 5
      Vettel-Ferrari Donator Prikaži

      Slažem se.
      Bio mi je uvijek među dražima na gridu, ali ne osvojiti ni jedno postolje u 10 godina karijere, u bolidima s kojim su drugi osvajali se ne može nikako opravdati. Sreća ga možda kao druge nije pratila, ali u zadnje tri utrke kad je imao izgledne šanse da osvoji postolje, on se zakucao u zid, da nije, siguran sam da bi bar na jednoj od te tri bio na postolju.



      2

      1
      • To za postolja se odnosi ustvari na njega i Pereza kroz tri godine u Force Indiji. Perez je sva postolja uspio ubosti tijekom nekog nereda na stazi, nenadanoj situaciji ili nakon što je par njih odustalo i slično, imao je i Hulkenberg jako dobrih vožnji, samo mu se nije posrećilo da je tada netko odustao ili se nešto nenadano dogodilo.

        Ne želim reći da je bolji od Pereza, samo to da je Sergio imao više sreće da osvoji ta postolja.



        5

        3
        • neki kažu da sriću treba isprovocirat ;) ne bi se baš složija da je sergio “na guzove” osvaja postolja . npr njegovo prvo u maleziji je baš izboreno na mokroj stazi . u svojoj tek 19. trci sa sauberom moga je čak i pobjedit . jedini koji mu je tu trku uradija “uslugu” je bija grosjean koji je starta sa P 6 ( perez sa P 9 ) i odusta . je li srića šta se sergio dobro prilagodija uslovima na stazi ? u kanadi iste sezone u 42. krugu SP je bija 8. ispred njega su bili LH , alonso , seb , webber , grosjean , massa , rosberg . do kraja trke nijedan od navedenih nije odusta no SP je u preostalih 28 krugova uspija sa 8. doći do postolja ( 3. ) ;) ne kažem da faktor sriće ne igra ulogu ali nije valjda vrag da je kroz 9 sezona , 177 trka hulkenberga stalno pratija peh iako je on vozija odlično . jbte . šta bi onda treba kazat jedan od meni omiljenih , a podcjenjenih , nikad spominjanih , a izuzetno talentiranih … nick – quick heidfeld ? nikad u top bolidu ( a zasluživa je šansu ) no ipak je uspija ostvarit 13 podija , PP i 2 FL . ako me pamćenje ne vara nick je u nižim kategorijama ila rezultate ekvivalentne rezultatima LH ! pa … koga je bolija kur za njega i kome je bilo žal kad je napustija F 1 ? mnogi su s e sprdali sa maldonadom , on je ka i hulkenberg u brazilu u španjolskoj starta sa P 1 . “društvo” hulkenbergu na P 2 i P 3 su pravili webber i seb , a pastoru u španjolskoj alonso i grosjean . u brazili su NH na startu pretekli seb i webber , a u 7. krugu i fernando … u španjolskoj je pastora preteka fernando no u 10. krugu se PM vratija u vodstvo koje gubi ponovno u 12. krugu da bi 25./26. vozija na P 3 ( valjda izmjena guma ) i kad su alonso i kimi otišli u box 17 krugova je vodija trku . kod sljedeće izmjene je bilo isto .. fernando 1. , kimi 2. pastor 3. izmjena i PM opet u vodstvu koje je zadrža do kraja trke . to nije bila srića nego BORBA ;) oba su svoje PP ostvarili u williamsu samo šta je “hulkenbergov” bija bolji nego “pastorov” jer 2010. williams je prvenstvo završija na 6. a 2012. na 8. mistu ( od 12 timova ) . koliko je to bija uspjeh za tim i vozača “govori” podij … fernando i kimi su pastora digli na ramena ! trullia se posprdno nazivalo vlakić ali jarno je ostvarija 11 podija (7 u toyoti koja je bila konkurentna ka i FI ) , grosjean sa kojim se sprdaju je ostvarija 10 podija . ko se sjeća panisa koji je ostvarija 5 podija u prostu (2 ) jednom od lošijih bolida u F 1 i 3 u ligieru , kovalainena sa 4 podija itd . niko nije doživija “slavu” koju je doživija hulkenberg koji drži “rekord” u neosvajanju podija kroz 9 sezona , 177 trka . istina , nikad top bolid ali FI je bila sposobna za osvajanje podija … dokazali fisico i perez . iskreno , meni je NH sipma lik , djeluje staloženo , pristojno , nije konfliktan ali objektivno gledano u karijeri nije napravija skoro ništa . ka d a mu je falila neka “žestoka žica” koju je pokaziva i pokazuje ex kolega perez . možda je i zbog toga sergio u istom bolidu bija uspješniji pa neka ponekad i uz osmjeh sriće koju je meksikanac zna isprovocirat . iskren sam i kad napišem da će mi NH nedostajat ka npr panis , herbert ….



          4

          1
        • Sebastian Vettel 5
          Vettel-Ferrari Donator Prikaži

          Perez je svakako imao više sreće, ali je mnogo bolje uspio iskoristiti od Nice svih tih godina, pa i godina nakon što više nisu timske kolege, što ukazuje da je i spretniji.


          0

          0
  2. Sve što se vidjelo od njega to je bio pole position u Brazilu,a sve ostalo za zaborav.



    4

    11
  3. Nije ništa loše rekao. Kako nije neki ekstra talent, prioritet će uvijek dobiti isprobavanje klinca u odnosu na njega.

    Ja odavno tvrdim da F1 treba biti puna “klinaca”, budućih prvaka i bivših prvaka. Prosječni su višak.



    3

    4
    • 1 ili eventualno dva rookia po sezoni po meni dovoljno.
      Ovisi kakva je generacija.
      Ne volim česte ulaske i izlaske iz F1, kontinuitet mi je puno drazi.
      Osobno Hulkenberg ce mi nedostajati, ali u drugu drago mi je da ce se Ocon vratiti.



      5

      2
  4. Ali nisi,jbga ošla baba s kolačima



    1

    3
  5. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Puno uspona i padova, a ipak jedan od kvalitetnijih vozaca na gridu. Za vozace poput Hulkenberga uvijek ce biti podijeljena misljenja. Dokazati se i nije mogao jer u top timu nikada nije bio. S druge strane u midfieldu se znao pokazati toliko dobro da su ga neki znali opisati kao buduceg prvaka, a onda bi opet sezonu kasnije bio u sjeni svog momcadskog kolege. Statisticki gledano Hulkenberg je samo jedan od prosjecnih vozaca kojeg su vozaci poput Barrichella, Pereza i Ricciarda “deklasirali”. Za mene je Hulk oduvijek predstavljao potencijal da se jednog dana nade bok uz bok s nekim svjetskim prvakom u top timu te da pokusa pokazati svoju velicinu, nazalost, performanse su mu varirale iz sezone u sezonu, a svake sezone manje vise imamo po jednog mladica koji pokazuje zavidne performanse u nizim kategorijama. Meni ce biti zao sto Nico nije dobio priliku poput Pereza pa makar to bila i jedna jedina sezona, no tko zna…Mozda da je dobio takvu priliku, Hulk nebi ostao 10 sezona u F1. Ostat ce to jedna velika nepoznanica u F1.



    4

    2
  6. Lance Stroll 18
    Hamiltoncheater Prikaži

    vjerojatno se tu misli na McLaren,ali ipak su se odlučili za Magnussena tada



    3

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni