Izdvojeno

Sainz: Racing Point skriva svoju pravu brzinu

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

McLarenov vozač Carlos Sainz tvrdi da je “ružičasti Mercedes” skrivao svoju pravu brzinu na predsezonskim testiranjima i da bi mogli biti na čelu sredine poretka ove sezone.

Racing Point je radikalno promijenio filozofiju dizajniranja bolida u odnosu na 2019. godinu i na stazi u Barceloni su se pojavili s bolidom koji je neobično vjerna kopija prošlogodišnjeg Mercedesa. Naravno, ta kopija morala je biti skrojena na temelju fotografija i onog što je bilo vidljivo svima, što je izrazito kompliciran zadatak, a bivši šef Lotusa Matthew Carter je išao toliko daleko da je cijeli proces opisao kao “neizvedivi obrnuti inženjering”.

Međutim, bez dokaza da je Racing Point kupio Mercedesove stare nacrte – nitko ne može uložiti smislen prigovor, pa Racing Point ostaje legalan, a Sainz misli da će im ovaj postupak donijeti puno dobroga:

“Mislim da je svaka ekipa u nekom trenutku testiranja odradila jako dobro vrijeme, tako da je teško znati tko je ispred, a tko iza. Mislim da je Racing Point, a možda čak i AlphaTauri ekipa koje će biti teško pobijediti.”

“McLaren nema jasnu sliku koliko smo daleko od top tri ekipe, ali to ćemo odmah vidjeti na treninzima u Melbourneu kad svi uglavnom budu sa sličnim količinama goriva u bolidu.”

“Što se tiče sredine poretka – Racing Point je bio jako brz ova dva tjedna. Prvog dana su izišli na stazu i napravili 1:17.3, a od tada se nisu puno popravili. Mislim da nisu ni htjeli. Međutim, to njihovo prvo vrijeme nas je sve impresioniralo i mislim da će biti jako, jako brzi.”

McLaren je prošle godine završio na čelu sredine poretka, ali Sainz očekuje da će bitka ove godine biti puno neizvjesnija:

“Dodali smo nešto downforcea na bolid i zadovoljniji smo sad nego što smo bili prije 12 mjeseci. Osjećaj u bolidu je puno bolji, pogotovo u prvom i drugom sektoru gdje nam je balans jako dobar. U posljednjem sektoru smo se malo poboljšali, ali se čini da na tome još moramo raditi.”

Komentiraj

2 komentara

  1. Sergio Perez
    Ibarac00 Donator Prikaži

    Kad ce ta Australija vise.



    5

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni