F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

FIA se nagodila s Ferrarijem i zaključila istragu oko motora iz 2019.

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Neobičan zaključak dolazi nakon FIA-ine istrage o Ferrarijevom prošlogodišnjem motoru. Nakon što su konkurenti tražili pojašnjenja oko određenih aspekata dizajna Ferrarijeve pogonske jedinice – nikad nije dokazano da je ekipa varala.

Međutim, očigledno je u njihovoj pogonskoj jedinici bilo nešto što FIA ne želi pustiti u javnost, te se nagodila s ekipom:

“FIA objavljuje da je nakon iscrpnih tehničkih istraga zaključila svoju analizu djelovanja pogonske jedinice ekipe Scuderia Ferrari, te da je postignut dogovor s ekipom.”

“Detalji dogovora ostat će između dvije strane.”

“FIA i Scuderia Ferrari su se složili oko tehničkih obaveza koje će pomoći pratiti sve pogonske jedinice u nadolazećim prvenstvima, kao i asistirati FIA-i u ostalim dužnostima u F1, kao i u istraživanjima oko emisija plinova i održivih goriva.”

Neobične formulacije “objašnjenja” sugeriraju da je rezultat istrage kompliciraniji nego što bi FIA i Ferrari htjeli da budu jer, osim ako se radi o zaštićenom intelektualnom vlasništvu, nema nikakvog razloga da se ne objave pojedinosti rezultata istrage.

Zanimljivo je kako smo nakon ovogodišnjeg obveznog uvođenja drugog senzora protoka goriva vidjeli neobične probleme s pogonskim jedinicama na upravo završenom šestodnevnom zimskom testiranju. Ipak, za dva tjedna ćemo imati bolju sliku kako je to utjecalo na formu ekipa.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3336 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

38 komentara

  1. James Hunt herr_Mihael Prikaži

    Zanimljivo je kako smo nakon uvođenja drugog senzora protoka goriva ove godine vidjeli neobične probleme s pogonskim jedinicama na upravo završenom šestodnevnom zimskom testiranju.

    Može li netko pojasniti kakvi problemi?



    11

    1
    • Fernando Alonso 14 Marci Prikaži

      Nekoliko bolida je ostalo u kvaru na stazi i dosta se radilo po garažama… oni su nama rekli razloge tipa problemi s podmazivanjem, anomalija tlaka ulja, itd. Nama jedino ostaje da vjerujemo ili ne riječima šefova ekipa, a svi dobro znamo koliko im treba vjerovati.



      9

      0
  2. Sergio Perez Ibarac00 Donator Prikaži

    Ferrari je točio vodik umjesto benzina, 100%
    A cek jel su mogli bar reci je li legalan ili nije?
    Ovako opet nista ne znamo…



    1

    3
  3. Bitno da udaraju po Ferrariju, a za slucaj Racing Point (Mercedes) ove godine nista…ako je tako neka naprave svi jednake bolide, svako neka stavi svoju livreju i da vidimo tko je najbolji😉



    7

    15
  4. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    Vjerovatno neka inovacija koju ako ista spomenu otkrili bi sve….
    A nagodba je mozda bila ako moze DAS moze i to



    10

    4
  5. maFIA opet uništava sport pomažući Mercedesu!



    11

    21
  6. Eto konacne potvrde da je od Spa bilo mutnih poslova s protokom goriva ili trosenjem ulja. Valjda FIA ne zeli raditi dugu i mukotrpnu istragu (ako je Ferrari deaktivirao to prije nego su dodali senzore) pa su ponudili dogovor. Nazalost ostat cemo uskraceni za detalje.



    12

    4
  7. F1puls Portal Testarossa Prikaži

    Garant FIA nije kontrolisala nešto što je trebala (mislim na sve timove) a Ferrari skontao to pa koristio nemarnosti FIA-e



    15

    1
  8. Ferrari pronašao rupu i iskoristio kao i Mercedes za DAS ove godine ali naravno Mercovo je legalno a Ferkanovi nije.
    I kak se misli FIA se nagodila s crvenima?Dal to znači da nisu radili ništa ilegalno?



    4

    16
  9. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    Ma nemoguće :chill:

    Mora da je zaštićeno intelektualno vlasništvo. Ne vidim šta bi moglo biti drugo moglo biti u pitanju.



    6

    8
  10. Kamui Kobayashi Multi 21 Prikaži

    Znači strašno. Baca veliku sjenu na sport i FIA-u kao organizacija.

    Zamislite nekoga tko se upoznaje sa F1 i vidi nešto ovakvo. FIA istražuje Ferrari, došlo je do privatnog dogovora. Big :facepalm:



    11

    0
  11. Odkud dim iz Mercedesa kroz cijeli testiranje?



    9

    0
  12. Ayrton Senna Hr1982 Prikaži

    Poletili su jako nakon ljetne stanke pa nakon direktive usporavanje ako su varali najvise su ostetili RbHondu koji su mogli bit drugi ,Maxu nevazno jer je zavrsio ovak ionak ispred oba ferrarija ili je mozda mogo Bottasa ugrozit tesko s onim greskama al ko zna



    1

    4
    • Mercedes vara s DAS-om pa nikome ništa.



      9

      15
      • Ferrari AMG Prikaži

        Kako vara s DASom?

        Za DAS znaju svi, znaci ne moze biti neka varka… moze se raspravljati je li legalno ili ne. Uostalom ako se DASom utjece na camber nema tu “ciste nelegalnosti” nego u najgorem slucaj moze se raditi o “sivoj zoni” koju FIA moze prihvatiti ili zabraniti.



        7

        6
        • Ferrari AMG Prikaži

          *ne utjece na camber



          3

          5
        • Znači ako bilo koji tim nađe rupu u pravilima nevidljivu okom onda vara?
          DAS je nelegalan jer jedini način da mijenjaš poziciju kotača je kroz ovjes a ovijes se ne dira osim kod skretanja.Mercedes ne skreče već pomicanjem volana napred ili natrag preko ovjesa mijenja kut kotača a to nije legalno.



          7

          6
        • lukarak Donator Prikaži

          To sto ti izmisljas pravilo ne znaci da je Mercedes nelegalan. Nigdje se u pravilima ne spominje skretanje.



          4

          8
        • Ferrari AMG Prikaži

          CaStroll

          Mislim da se nema puno svrhe raspravljati s nekim koji misli da je “Mercedes kupio sva prvenstva do 2021.” ali pokusat cu jos malo bolje objasniti ono sto mislim.

          DAS nije ilegala, kao sto ni sagorijevanje ulja nije bilo ilegalno po teh.pravilniku kako je tada bio napisan unatoc tome sto je svima bilo jasno da donosi prednost onako “kako ne bi trebalo”, uostalom to i jesete carolija F1 – a kao sto je i to postalo zabranjeno, zabranili su i DAS za 2021. Hvala na razumijevanju.



          6

          6
  13. Tako se to i treba raditi a ne da sutra baba na pijaci zna kako je tko i sto napravio.da je ilegala bilo bi zabranjeno a ocito ako ista objasne da ce to i drugi iskoristiti. Mozda je tu bilo necega u mutnim vodama no opet kazem, da nije po propisima bilo bi vec zabranjeno. Na kraju krajeva ako je das legalan onda mora biti i ovo nakon skoro 2 godine “senzoriranja”.



    12

    1
  14. Mercedes Jester Donator Prikaži

    Oh my…..what a shocker!



    2

    3
  15. Mattia Binotto monkeyseat Prikaži

    “FIA i Scuderia Ferrari su se složili oko tehničkih obaveza koje će pomoći pratiti sve pogonske jedinice u nadolazećim prvenstvima, kao i asistirati FIA-i u ostalim dužnostima u F1, kao i u istraživanjima oko emisija plinova i održivih goriva.”

    Smrdi mi na to da je u pitanju neki aditiv u gorivu koji je možda sadržavao neku vrstu kemikalije (ili metala ili pak nečeg trećeg) koji je ometao rad senzora čim su iz Ferrarija pristali na pomoć oko emisija plinova i slično.


    0

    0