Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli nastaviti raditi ono što radimo od 2015. - molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)
Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.
Sebastian Vettel odvozio je najbrže vrijeme pretposljednjeg dana ovogodišnjih predsezonskih testiranja. Nijemac je u Ferrariju s najmekšim, C5 gumama odvozio vrijeme 1:16.841, desetinku brže od jučerašnjeg najbržeg vremena Roberta Kubice u Alfi, ali sporije od Bottasova i Hamiltonova vremena s prvog testa.
Većina najbržih vremena postavljena je u jutarnjem dijelu testa, no drugo vrijeme Pierrea Gaslyja je iznimka. AlphaTaurijev vozač stavio je C5 gume u zadnjih pola sata i nanizao nekoliko brzih krugova. I on i Vettel bili su vrlo marljivi – Vettel je odvozio 145 krugova, a Gasly 139.
Treće vrijeme dana ostvario je Lance Stroll u Racing Pointu. Kanađanin je na C3 komponenti bio dvije desetinke sporiji od najbržeg, a također je odvozio preko 100 krugova.
Četvrti i ujedno najzaposleniji bio je Strollov sunarodnjak Nicholas Latifi. Novi Williamsov vozač bio je četiri desetinke sporiji od Vettela, a odvozio je čak 160 krugova.
Lando Norris u McLarenu bio je peti, dok je Max Verstappen vozio samo u jutarnjem dijelu i ostvario šesto vrijeme. Nizozemac se izvrtio na izlazu iz zadnje šikane, a imao je i izlet u šljunak u zavoju 5 – na istom mjestu gdje su izletjeli i Bottas te Vettel.
Bottas je u jutarnjem dijelu s Mercedesom odradio 47 krugova, no njegov momčadski kolega poslijepodne nije imao sreće. Nakon samo 14 krugova, Lewis Hamilton morao je stati pokraj staze nakon što mu se usred zavoja ugasio motor. Prvak nakon toga više nije izlazio na stazu, a iz momčadi su potvrdili kako se motor preventivno ugasio zbog problema s pritiskom ulja.
Osim navedenih izlijetanja u šljunak, nije bilo većih incidenata na stazi. Jedini vozač koji je ozbiljnije oštetio bolid bio je Antonio Giovinazzi koji je ujutro izletio u trećem zavoju i slomio stražnje krilo na svojoj Alfi. Vozači su dan započeli na intermedijima zbog kiše koja je preko noći namočila stazu, no vrlo brzo su momčadi mogle staviti gume za suho i nastavite s uobičajenim programima – čak šestorica vozača uspjela su odvoziti više od 100 krugova.
Sutrašnja sesija bit će posljednja uoči prvog treninga u Australiji, a kao i prijašnjih dana, akcija kreće od 9 sati!
# | Vozač | Momčad | Bolid | Vrijeme (gume) | Zaostatak | Krugovi | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari | SF1000 | 1’16.841 (C5) | – | 145 |
2 | 10 | Pierre Gasly | AlphaTauri | AT01 | 1’17.066 (C5) | 0.225 | 139 |
3 | 18 | Lance Stroll | Racing Point | RP20 | 1’17.118 (C3) | 0.277 | 130 |
4 | 6 | Nicholas Latifi | Williams | FW43 | 1’17.313 (C5) | 0.472 | 160 |
5 | 4 | Lando Norris | McLaren | MCL35 | 1’17.573 (C2) | 0.732 | 113 |
6 | 33 | Max Verstappen | Red Bull | RB16 | 1’17.738 (C2) | 0.897 | 31 |
7 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes | W11 | 1’17.985 (C3) | 1.144 | 47 |
8 | 31 | Esteban Ocon | Renault | RS20 | 1’18.013 (C5) | 1.172 | 37 |
9 | 20 | Kevin Magnussen | Haas | VF-20 | 1’18.225 (C3) | 1.384 | 111 |
10 | 23 | Alexander Albon | Red Bull | RB16 | 1’18.393 (C2) | 1.552 | 61 |
11 | 3 | Daniel Ricciardo | Renault | RS20 | 1’18.395 (C3) | 1.554 | 59 |
12 | 99 | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo | C39 | 1’19.670 (C3) | 2.829 | 92 |
13 | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | W11 | 1’22.425 (C3) | 5.584 | 14 |
Morate biti logirani za komentiranje.
Jaoooo kad sjednu 3 komentatora zajedno i svi se upljuvaše objašnjavajući kako je super što je pink merc kopirao merc. Pa jebemti F1 tv i sky… eto kad moram lajat… baš mi digli živac. Žali bože novaca za F1 AMG TV.
22
2
Na F1 TV Komentira Sky ekipa?
3
0
U cemu je toliki problem sa Racing Pointom?
Nisu ni’ prvi ni’ zadnji koji su to napravili…
9
11
Spinstapen ?
12
1
Copy Point
9
0
Copy copy copy point?♂️??
1
0
‘Problemi za mercedes’ ha haa haaaa…
3
2
Ovi iz Williamsa su danas nadoknadili i prošlogodišnje kašnjenje na testiranja. ?
7
0
Alpha tauri na mediumu brzi od Mclarena na softu..?
No dobro, testiranja su..
Nije mi jasno zasto Redbull vozi daleko najvise od svih na hard gumama..?
1
1
C2 su druga najtvrda komponenta guma koja se moze izabrati, a C5 najmeksa ako se ne varam.
4
0
Da, tako je. C1 najtvrđa, C5 najmekša.
2
0
Bombardiranje Srbije i Čačka
1
10