Romain Grosjean vjeruje da je Formula 1 “show”, a ne sport, s obzirom na to koliko brzina bolida utječe na rezultate.
Francuz je u svojoj F1 karijeri odradio 164 utrke, te je 10 puta završavao na pobjedničkom postolju. Haasu se pridružio 2016. godine, a mnogi su bili iznenađeni kad je objavljeno da će s njima nastaviti i ove sezone.
Na upit Motorsport portala prihvaća li da će se vjerojatno umiroviti bez pobjede, odgovorio je:
“Moglo bi se dogoditi. Želim reći, već sam bio sretan što sam 10 puta bio na pobjedničkom postolju. Vjerujem da sam u dva navrata trebao i pobijediti [Europa 2012. i Njemačka 2013.], ali se stvari nisu posložile.”
“Nazivamo F1 sportom, ali je li zaista sport? Nisam siguran. To je show. Sport bi trebao biti fer, a F1 nije fer.”
“Voziti F1 bolid je strašno fizički zahtjevno. Teško je i zahtjeva puno truda, ali to je kao da pitate Rogera Federera da odigra Roland Garros s reketom za stolni tenis. Ne bi imao šanse.”
“Biste li tenis nazvali sportom da igrači ne dolaze s istim reketima ili da je teren širi na jednoj strani nego na drugoj?”
Dao je primjer i u Formuli 1:
“Pogledajte Daniela Ricciarda. U Renaultu nije osvojio ni podij. Ali, s Red Bullom je pobjeđivao utrke, sjajan je vozač i bio je na pobjedničkom postolju. Sve ovisi o tome što imate među rukama.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jer je F1 oduvijek bila poznata po jednakim bolidima bez dominacija i inovacija kroz povijest
27
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zato je on dugo i opstao u F1 jer je on Showman…
17
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Budget cap bi trebao izjednačiti stvari. Formuli 1 bi dobro došlo iznenađenje poput Leicestera 2016. ili Hrvatske na prošlom SP. Ali to je trenutno nemoguće.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tesko. Jer uvijek mogu Merc, Ferrari i RB zamuljati troskove.
Imas FIFA fair play u nogometu za trosenje novca pa i dalje najveci trose najvise. Primjer: prelazak Neymara u PSG.
A sto se tice Leicestera i Hrvatske, vise iznimka nego pravilo. A tako je i u Formuli 1. Mozda tu i tamo netko neocekivano pobijedi (ili cak postane prvak) ali to je vrlo rijetko.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U F1 to bi bilo potpuno nemoguće!
Recimo, kad bi netko imao skoro bankrotiranu ekipu koju su svi napustili, pa uloži svoj privatni (ne preveliki) novac, nazove je po sebi (i doda recimo GP) i onda na opće iznenađenje svih kao totalni autsajder rasturi prvih n utrka i osvoji prvenstvo.
Hmmm, čekaj malo….
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bilo tako nekad. Kolega Multi jaže trenutno.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To je Honda platila jako puno novca.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Toliko novaca da su izdržali cijelu sezonu skoro pa bez sponzora.
I nitko ‘bitan’ nije otišao pred početak ili za vrijeme sezone.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
OK, malo sam pretjerivao zbog efekta, ali ostaje činjenica da je Honda te novce utrpala godinu ranije na razvoj novog bolida, a ne u pobjedničkoj sezoni. I da je bilo pitanje hoće li tim uopće krenuti u sezonu. I da su svi u timu (pa i vozači) pristali raditi te godine za kikiriki. I da su uoči sezone bili totalni autsajderi.
Rekao bi da to sve skupa ipak kvalificira priču oko Brawn GPa u takva iznenađenja i sportska čuda.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Slazem se sa misljenjem autora.
Ako cemo to gledat ko…nije fer?…onda tu mozemo utrpat vise manje sve sportove.
On tu gleda samo na vozace a ne na formulu 1 kao timski sport.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Slobodno ode u FE.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da li je bas isto kao u fudbalu. Ja se ne slazem. Talentovan fudbaler koji pri tome radi na sebi ima mnogo vecu sansu u prosjecnom timu nego F1 vozac u prosjecnom timu.
A i prosjecan tim ima uvijek sanse. Sjeti se Porta koji je osvojio ligu sampiona, Grcke koja je bila prvak Evrope, Leicester je skoro bio samoion engleske sa 1/5 budzeta koji ima City…
a vidi City i PSG, najskuplji timovi bez ikakvih sansi da dodju do finala LS.
Ako je HAS ili Alfa i najiuigraniji tim, sa najboljom bozackom postavom nemaju sansu.
Nekad je postojao predlog da se F1 uvrsti u olimpijadu, i glat je odbijen jer to nije takmicenje izmdju ljudi, nego izmedju masina. Jeste da vozaci igraji neki faktor, ali vrlo zanemarljiv u odnosu na to koliki faktor ljudi imaju u fufbalu.
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
pojasni ovo molim te, baš bez ikakvih šansi?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
F1 je itekako sport samo ne vozacki sport nego timski sport koje cine najveci sportski timovi na svjetu po broju ljudi koji rade u f1 momcadi.
Sport inzinjera,mehanicara,takticara i vozaca sve cini jedan mehanizam a da je najveci kotacic na strani inzinjera to je cinjenica.
A bit jedan od samo 20 vozaca f1 i davat ovak glupe izjave jer je frustriran svojim losim timom(a nije ni on puno bolji kotacic) samo dokazuje kolko je decko glup dobrodoso u F1 sport inzinjera i njihovih novotarija
5
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Slažem se da je F1 timski sport u kojem tim čini dosta ljudi – inženjeri, mehaničari itd.
Vozač je samo jedan od članova tima. Ako je ostatak tima loš, džabe vozaču sav njegov talent. A kad nema love, ostatak tima neće bit na nivou. A kad nema dobrog vođe tima (t.j. trenera) onda ni tim nije dobro organiziran i uigran (Liverpool sa i bez Kloppa, Ferrari sa i bez Brawna i Todta). To je shvatio i Red Bull, pa su doveli Neweya, Mercedes pokupio pola grida….
Osim toga, baš zato ima i u nogometu i košarci velikih igrača koji nisu bogznašto osvojili.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Autore,malo kriva usporedba,tamo igraju sa loptom i ovisi o tvojim suigracima kakvi su,a sredstvo je lopta, a u F1 sredstvo je kakvi ti ljudi konstruiraju bolid,ubuduce pripazi na usporedbe
2
2