Izdvojeno

Grosjean: Nisam siguran da je F1 sport, to je kao da Federer igra reketom za stolni tenis

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 16 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Romain Grosjean vjeruje da je Formula 1 “show”, a ne sport, s obzirom na to koliko brzina bolida utječe na rezultate.

Francuz je u svojoj F1 karijeri odradio 164 utrke, te je 10 puta završavao na pobjedničkom postolju. Haasu se pridružio 2016. godine, a mnogi su bili iznenađeni kad je objavljeno da će s njima nastaviti i ove sezone.

Na upit Motorsport portala prihvaća li da će se vjerojatno umiroviti bez pobjede, odgovorio je:

“Moglo bi se dogoditi. Želim reći, već sam bio sretan što sam 10 puta bio na pobjedničkom postolju. Vjerujem da sam u dva navrata trebao i pobijediti [Europa 2012. i Njemačka 2013.], ali se stvari nisu posložile.”

“Nazivamo F1 sportom, ali je li zaista sport? Nisam siguran. To je show. Sport bi trebao biti fer, a F1 nije fer.”

“Voziti F1 bolid je strašno fizički zahtjevno. Teško je i zahtjeva puno truda, ali to je kao da pitate Rogera Federera da odigra Roland Garros s reketom za stolni tenis. Ne bi imao šanse.”

“Biste li tenis nazvali sportom da igrači ne dolaze s istim reketima ili da je teren širi na jednoj strani nego na drugoj?”

Dao je primjer i u Formuli 1:

“Pogledajte Daniela Ricciarda. U Renaultu nije osvojio ni podij. Ali, s Red Bullom je pobjeđivao utrke, sjajan je vozač i bio je na pobjedničkom postolju. Sve ovisi o tome što imate među rukama.”

Mišljenje autoraGrosjean nije otkrio ništa novo, ali po tom kriteriju ni nogomet nije sport jer će najbolje ekipe privući sponzore, dobiti više novca, a onda opet privući najbolje igrače. S druge strane, dobar igrač u lošoj ekipi će zasjati, podići ekipu (do određene granice), a onda na posljetku dobiti ponudu za otići u jaču ekipu. Razumljivo je da Grosjean želi pobjednički bolid kako bi se dokazao, ali bi možda trebao ići korak po korak jer je prošle dvije godine gubio i od Magnussena.

Komentiraj

16 komentara

  1. Kimi Raikkonen
    IceMan282 Prikaži

    Jer je F1 oduvijek bila poznata po jednakim bolidima bez dominacija i inovacija kroz povijest



    27

    1
  2. Mclaren
    KERS Prikaži

    Zato je on dugo i opstao u F1 jer je on Showman…



    17

    1
  3. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Budget cap bi trebao izjednačiti stvari. Formuli 1 bi dobro došlo iznenađenje poput Leicestera 2016. ili Hrvatske na prošlom SP. Ali to je trenutno nemoguće.



    8

    1
    • Tesko. Jer uvijek mogu Merc, Ferrari i RB zamuljati troskove.
      Imas FIFA fair play u nogometu za trosenje novca pa i dalje najveci trose najvise. Primjer: prelazak Neymara u PSG.

      A sto se tice Leicestera i Hrvatske, vise iznimka nego pravilo. A tako je i u Formuli 1. Mozda tu i tamo netko neocekivano pobijedi (ili cak postane prvak) ali to je vrlo rijetko.



      9

      0
    • Nigel Mansell
      drv Prikaži

      U F1 to bi bilo potpuno nemoguće!
      Recimo, kad bi netko imao skoro bankrotiranu ekipu koju su svi napustili, pa uloži svoj privatni (ne preveliki) novac, nazove je po sebi (i doda recimo GP) i onda na opće iznenađenje svih kao totalni autsajder rasturi prvih n utrka i osvoji prvenstvo.
      Hmmm, čekaj malo….



      7

      0
  4. Slazem se sa misljenjem autora.
    Ako cemo to gledat ko…nije fer?…onda tu mozemo utrpat vise manje sve sportove.
    On tu gleda samo na vozace a ne na formulu 1 kao timski sport.



    6

    1
  5. Slobodno ode u FE.



    5

    1
  6. Da li je bas isto kao u fudbalu. Ja se ne slazem. Talentovan fudbaler koji pri tome radi na sebi ima mnogo vecu sansu u prosjecnom timu nego F1 vozac u prosjecnom timu.
    A i prosjecan tim ima uvijek sanse. Sjeti se Porta koji je osvojio ligu sampiona, Grcke koja je bila prvak Evrope, Leicester je skoro bio samoion engleske sa 1/5 budzeta koji ima City…
    a vidi City i PSG, najskuplji timovi bez ikakvih sansi da dodju do finala LS.
    Ako je HAS ili Alfa i najiuigraniji tim, sa najboljom bozackom postavom nemaju sansu.
    Nekad je postojao predlog da se F1 uvrsti u olimpijadu, i glat je odbijen jer to nije takmicenje izmdju ljudi, nego izmedju masina. Jeste da vozaci igraji neki faktor, ali vrlo zanemarljiv u odnosu na to koliki faktor ljudi imaju u fufbalu.



    5

    3
  7. Ayrton Senna
    Hr1982 Prikaži

    F1 je itekako sport samo ne vozacki sport nego timski sport koje cine najveci sportski timovi na svjetu po broju ljudi koji rade u f1 momcadi.
    Sport inzinjera,mehanicara,takticara i vozaca sve cini jedan mehanizam a da je najveci kotacic na strani inzinjera to je cinjenica.
    A bit jedan od samo 20 vozaca f1 i davat ovak glupe izjave jer je frustriran svojim losim timom(a nije ni on puno bolji kotacic) samo dokazuje kolko je decko glup dobrodoso u F1 sport inzinjera i njihovih novotarija



    5

    7
    • Nigel Mansell
      drv Prikaži

      Slažem se da je F1 timski sport u kojem tim čini dosta ljudi – inženjeri, mehaničari itd.
      Vozač je samo jedan od članova tima. Ako je ostatak tima loš, džabe vozaču sav njegov talent. A kad nema love, ostatak tima neće bit na nivou. A kad nema dobrog vođe tima (t.j. trenera) onda ni tim nije dobro organiziran i uigran (Liverpool sa i bez Kloppa, Ferrari sa i bez Brawna i Todta). To je shvatio i Red Bull, pa su doveli Neweya, Mercedes pokupio pola grida….

      Osim toga, baš zato ima i u nogometu i košarci velikih igrača koji nisu bogznašto osvojili.



      2

      0
  8. Autore,malo kriva usporedba,tamo igraju sa loptom i ovisi o tvojim suigracima kakvi su,a sredstvo je lopta, a u F1 sredstvo je kakvi ti ljudi konstruiraju bolid,ubuduce pripazi na usporedbe



    2

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni