Izdvojeno

Mercedes: Zašto je Ferrari na testiranju vozio s drastično smanjenom snagom motora?

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 20 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon prva tri dana testiranja Mercedes je ponovo iznenadio inovacijama i brzinom, kako u jednom brzom krugu tako i u simulacijama dužih stintova. Istovremeno, Ferrari nije ušao niti u top 10 ukupnog poretka po vremenima.

Mattia Binotto je komentirao da Scuderia nije u dobrom stanju i da su sporiji od konkurenata.

“Nisam optimističan kao što sam bio prije godinu dana, što znači da nismo jednako brzi.”

“Naši konkurenti su brži, iako je u ovom trenutku jako teško procijeniti koliko su točno brži. Idemo pričekati idući tjedan i vidjeti što možemo učiniti.”

“Zaostajemo za konkurencijom, a nove dijelove nećemo imati do Melbournea. Moramo najprije otključati potencijal ovog paketa.”

“Čim shvatimo bolid – znat ćemo u kojem smjeru se dalje razvijati,” rekao je Binotto.

Međutim, Mercedes ima drukčiji pogled na situaciju.

“Nećemo reći da su vremena na testiranjima beznačajna jer sve ekipe to detaljno analiziraju i pokušavaju složiti sliku tko je gdje u poretku. Koristeći tehnike koje su razvijene prošlih godina – zapravo se može iznenađujuće precizno predvidjeti kako tko stoji tijekom zime.”

“Naravno, postoje stvari koje su nepoznanice. Ne znamo koliko tko ima goriva, koliku snagu motora koristi, koliko su koje gume brze i koliko vozači pritišću. Ipak, ako dovoljno pažljivo gledate vremena – odat će vam svoje tajne.”

Jedna od tih tajni, barem ako je vjerovati Mercedesu, jest da je Ferrari SF1000 vozio s puno manje snage od ekipa koje također koriste njihove motore.

Analizirajući vremena krugova, količinu krugova, navike ekipa i simulacije utrka, Mercedes je došao do nekoliko zaključaka.

“Nitko ne želi pogriješiti u predviđanjima jer nikad ne znate tko što skriva. Recimo, hoće li Red Bull donijeti značajne nadogradnje na drugi test? Zašto je Ferrari proveo ovaj test vozeći s puno manje snage motora nego kod svojih kupaca?”

“Predviđamo da će borba na vrhu u Melbourneu biti jako napeta. Vidimo također da se sredina poretka približila vrhu poretka. Osim toga, u sredini poretka vidimo neke značajne pomake u usporedbi s prošlom godinom.”

Komentiraj

20 komentara

  1. Haha, ajde merc shvatili smo, PR izjave radi podizanja gledanosti prvenstva su nesto sto morate radi FIA -e napraviti, inace manje love i za vas…



    14

    4
  2. Ma senzore ugradjuj odmah, moramo sto prije dobiti odgovore ?



    27

    3
  3. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Pa stvar je da Ferrari vjerojatno ne ide brze od ovog ??



    13

    3
  4. Mick Schumacher
    tifosoante novinar Prikaži

    Možda Ferrari sandbagga, ali čisto sumnjam, nisu još razvili intelekt za takvo što



    14

    2
  5. Hmmm…mozda se nesto suska…nije moguce da su na pravcu drasticno sporiji od prosle godine…nesto nije dobro



    3

    0
  6. Dobar naslov zlata vrijedi ?

    Ili je ovo treniranje za “ne daj boze” ako ikad zagusti da se lako uklopis u Kurir ili Blic?



    10

    15
  7. Obzirom da su prosle godine iz Mercedesa uglavnom bolje znali procjenit trajanje guma na Ferrariju nego oni sami, uvjeren sam da znaju tocno sta tko radi na gridu..



    8

    0
  8. Michael Schumacher
    senna66 Donator Prikaži

    “Čim shvatimo bolid “

    To shvacanje traje već godinama….



    4

    1
  9. Lanisu u Ferrariju bili optimisticni pa su dobili po lampi prvih 7,8 utrka za redom. Sto ce tek biti ove godine?



    2

    3
  10. Molim da se iskljuce komentari ispod ovakvih clanaka :)



    3

    0
  11. A zašto je Ferari vozio sa manje snage? Toto pa ti bi prvi trebao znati zašto, čim ti gukneš da je Ferari brz FIA če instalirati par stotina kila senzora na bolid Feraria.
    Najbolje bi bilo Toto moj da Ferari tebe pita koliko če snage koristiti



    12

    3
  12. Mercedes: Zašto je Ferrari na testiranju vozio s drastično smanjenom snagom motora?

    Zato jer puno troši? Teska su vremena, FIA, budget cap, financial fair play, zeleni, CO2, masoni…



    4

    0
  13. Sebastian Vettel
    Icestorm Prikaži

    Stvarno mi je žao ferrarija što nema intelektualni kapacitet parirati mercedesu. A Merc standardno daje pokvareno-provokatorske izjave.



    2

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni