Izdvojeno

Binotto: Za kopiranje DAS-a bi nam vjerojatno trebalo pola sezone

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 26 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ferrarijev šef Mattia Binotto kaže da bi njegovoj ekipi trebalo vjerojatno pola sezone da kopira Mercedesov DAS sustav. Drugim riječima – cijeli proces bio bi vjerojatno neisplativ jer je FIA isti sustav zabranila za iduću sezonu.

“Nemam pojma bi li to bilo isplativo ili ne, ali definitivno nam treba više vremena nego do VN Australije koja je idućeg mjeseca.”

“Radi se o cijelom konceptu, homologaciji, za svaki slučaj… Ako je isplativo – moglo bi se odraditi do polovice sezone, ne ranije.”

“Mislim da najprije moramo shvatiti kako funkcionira i koji bi bio benefit u performansama. Ne vjerujem da trenutno imamo ikakvog pojma o tome. Međutim, pogledat ćemo, nema sumnje. Provjerit ćemo je li isplativo ili ne.”

Andreas Seidl, šef McLarena, tvrdi da oni niti ne razmišljaju o tome:

“Najprije, kapa dolje Mercedesu zbog ovakvog izuma. Sjajno je vidjeti to u F1. Također, čestitke na publicitetu kojeg su stvorili za Mercedes zbog ovoga.”

“Ne znam detalje o sustavu pa bi bilo pogrešno da donosim bilo kakav sud o tome koji je benefit. Što se nas tiče – mislim da kao ekipa imamo drugih područja na koje se moramo fokusirati i na kojima možemo napraviti veće korake, umjesto da idemo kopirati Mercedesove sisteme.”

Komentiraj

26 komentara

  1. Ne vjerujem da trenutno imamo ikakvog pojma o tome

    A vasi navijaci znaju sve…
    Tko tu koga?



    10

    23
  2. Nema od toga nista.. Da im MB pokloni sve podatke, nece ih skuzit do Madjarske..
    Eventualno RB ako/kad iskemijaju da li bi im ovo ista donijelo obzirom na ulozeno premda je i to malo vjerojatno.
    Skupa stvar za nepunu sezonu..



    6

    0
    • Neznanje i jest problem. Mislim i jest problem što ne znaš koliku prednost donosi.
      Mislim da će RB sigurno razviti ovu điđu. Bez obzira što je skupo.
      Ferrari, ukoliko odustane od razvoja DAS, odustao je o borbe za naslov.



      4

      12
      • Nelson Piquet
        Grah0 Donator Prikaži

        Kako ti znaš da je za naslov potreban DAS? Jebemu miša valjda inženjeri Mečke vide prednosti i mane tog sistema, nešto ne vjerujem da je taj sistem bez ikakvih mana. Živi bili pa vidjeli, da nas oće kojom srećom ova sezona počastit uzbudljivim šampionatom pa nek najbolji pobjedi. ??



        12

        0
        • Pa ne znam. Ali ne znaju ni oni.
          Za sada samo Mercedes zna. Zato i jest glavobolja.

          Sem toga prednost ovog sistema neće biti klasično 0.2 ili 0.5 sec
          Zamisli prednost dok se vozio iza SC ili nakon kiše kad trebaš preći na gume za suho, kad izlaziš iz boxa. I sad znaš da ti to konkurent ima, a ti imaš dovoljno novca.
          Jedino ako misliš da nisi pretendent za naslov, odustati ćeš od ovoga. Tako bih bar ja uradio, s obzirom da DAS vrijedi samo ovu sezonu.



          6

          13
      • Bolid im je preosjetljiv u zadnje vrijeme da bi ovo ubacili u sustav, imaju previse peoblema i bez ovoga a vjerujem da bi ubacivanjem ovog sustava u sred sezone te probleme samo nagomilalo..
        Cemo da vidimo.. Nekako sam uvjeren da Ferrari ovo nece imat, vece sanse dajem RB..



        5

        0
  3. Dajte vi samo polako… odnia đava prišu. Lako bi vi to iskopirali, al treba to onda i skužiti, a još niste skužili bolid koji ste složili… suncevamtraljavoljubim



    9

    1
  4. Ferrari
    jura718 Prikaži

    a jbt, pa mi navijači Ferrarija bi trebali imati beneficirani radni staž…iz sezone u sezonu razočaranje za razočaranjem…



    24

    0
  5. Kimi Raikkonen 7
    Iceman Donator Prikaži

    A citava drama oko toga na ovom portalu i forumu ?
    Sto je najbolje i Mercedes mora vidjeti u praksi koliko im znaci taj sustav



    7

    0
  6. Do pola sezone razvijaš sistem koji se u narednoj sezoni na smije koristiti. Zvuči odlično Mattia, imaš moju podršku. Možda je to odlična prilika da odeš iz naših života



    2

    5
  7. F1puls
    ivanh Prikaži

    Ne kontam kak inginerija iz drugih ekipa ne može izračunat dali je DAS isplativ ili.ne….?!….po logici stvari sigurno je isplativ, jer Mečka u suradnji sa FIA -om sustav razvija najmanje godinu dana .
    Mislim da je DAS nelegalan, budući da vozač sa volanom radi dvije stvari a trebao bi samo jednu(upravljati).



    2

    1
  8. Formula1
    f1zd Prikaži

    Očekujem ga u Španjolskoj :prcnjau:
    Nešto puno Binotto priča protiv svojih u zadnje vrijeme, smrdi to malo…možda spremaju nešto :mrgreen: …



    7

    1
  9. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    A jbt jel ga FIA zakomplicirala s ovim piškit ću,kakit ću dopuštenjima za ovu i zabranu za sljedeću sezonu..Trshhh



    1

    0
  10. Meni se cini, da svi cekaju da vidi kako ce se pokazati Mercedesu DAS sistem.
    A nakon toga ce ga brzo napraviti, barem ovi veci.
    Jer je prosto nije moguce da pored toliko inzinjera jos nemaju pojma kako radi.
    Znaju oni dobro – nego je pitanje da li ce se pokazati na trkama toliko dobro.


    0

    0
  11. Lance Stroll 18
    Hamiltoncheater Prikaži

    Nadam se da DAS neće donositi apsolutno nikakvu prednost nego samo probleme Mercedesu jer dosta je njihove dominacije.



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni