Izdvojeno

Albon zadovoljan Red Bullom: Novi bolid je lakši za vožnju od prethodnika

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Alexander Albon kaže da je Red Bullov bolid za 2020. godinu bolji od prethodnika, barem kad je riječ o upravljanju njime; te da je korak unaprijed u odnosu na dizajn od prošle godine.

“Definitivno bih rekao da je lakši za vožnju. Zaista možete osjetiti bolid, osjećaj vožnje je ljepši, zaista jest.”

“Mislim da su prošle godine postojala određena područja u kojima smo bili donekle slabi. No, Max i ja imamo slične povratne informacije.”

“Nakon zime je bilo jasno u kojem smjeru želimo ići. Na prvom testu se već osjećamo bolje u tim područjima pa bih rekao da smo napravili korak naprijed,” kaže Albon.

Verstappenov krug na C3 gumama postavio je Red Bull na 6. mjesto prvog trodnevnog testa.

“Bolid je bolje povezan, globalno gledajući. To je bio cilj pa nismo ni iznenađeni. Mislim da smo već pred kraj prošle sezone radili u tom smjeru pa smo na prošlogodišnjem testu dobili par ideja za ovu sezonu,” dodao je Verstappen.

Jasno, uvijek može bolje:

“U svim područjima uvijek tražite što možete poboljšati, ali to traje cijele godine.”

“Ovog tjedna želimo raditi što više krugova, ne samo zbog setupa nego i zato da maksimalno opteretite bolid.”

Komentiraj

3 komentara

  1. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Meni kao navijacu ferrarija i ne bas ljubitelju maxa, malo ironicno ovo zvuci ohrabrujuce za novu sezonu, jer nazalost moram priznat da oni imaju nekako vise sansi da ugroze mercedes, a uz to bih volio vidjeti koliko je max spreman riskirat kad ima sto izgubiti, a to ce na kraju pokazati dali je zreo za naslov.

    Nadajmo se da nece proradit prekasno ko prosle godine.



    4

    1
  2. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Max mi je jedina nada za dobru i napetu sezonu na vrhu.



    4

    1
  3. Lance Stroll 18
    Hamiltoncheater Prikaži

    Svi su zadovoljni bolidom na testiranju,osim Ferrarija ali oni nešto gadno taje



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni