Alexander Albon kaže da je Red Bullov bolid za 2020. godinu bolji od prethodnika, barem kad je riječ o upravljanju njime; te da je korak unaprijed u odnosu na dizajn od prošle godine.
“Definitivno bih rekao da je lakši za vožnju. Zaista možete osjetiti bolid, osjećaj vožnje je ljepši, zaista jest.”
“Mislim da su prošle godine postojala određena područja u kojima smo bili donekle slabi. No, Max i ja imamo slične povratne informacije.”
“Nakon zime je bilo jasno u kojem smjeru želimo ići. Na prvom testu se već osjećamo bolje u tim područjima pa bih rekao da smo napravili korak naprijed,” kaže Albon.
Verstappenov krug na C3 gumama postavio je Red Bull na 6. mjesto prvog trodnevnog testa.
“Bolid je bolje povezan, globalno gledajući. To je bio cilj pa nismo ni iznenađeni. Mislim da smo već pred kraj prošle sezone radili u tom smjeru pa smo na prošlogodišnjem testu dobili par ideja za ovu sezonu,” dodao je Verstappen.
Jasno, uvijek može bolje:
“U svim područjima uvijek tražite što možete poboljšati, ali to traje cijele godine.”
“Ovog tjedna želimo raditi što više krugova, ne samo zbog setupa nego i zato da maksimalno opteretite bolid.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Meni kao navijacu ferrarija i ne bas ljubitelju maxa, malo ironicno ovo zvuci ohrabrujuce za novu sezonu, jer nazalost moram priznat da oni imaju nekako vise sansi da ugroze mercedes, a uz to bih volio vidjeti koliko je max spreman riskirat kad ima sto izgubiti, a to ce na kraju pokazati dali je zreo za naslov.
Nadajmo se da nece proradit prekasno ko prosle godine.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Max mi je jedina nada za dobru i napetu sezonu na vrhu.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Svi su zadovoljni bolidom na testiranju,osim Ferrarija ali oni nešto gadno taje
1
0