Izdvojeno

Prva tri dana testiranja u brojevima

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Sva najbolja vremena

Vozač Ekipa Vrijeme Gume
Bottas Mercedes 1m15.732s (D3) C5
Hamilton Mercedes 1m16.516s (D3) C5
Raikkonen Alfa Romeo 1m17.091s (D2) C5
Ocon Renault 1m17.102s (D3) C4
Stroll Racing Point 1m17.338s (D3) C4
Perez Racing Point 1m17.347s (D2) C3
Kvyat AlphaTauri 1m17.427s (D3) C4
Giovinazzi Alfa Romeo 1m17.469s (D3) C5
Verstappen Red Bull 1m17.516s (D1) C3
Ricciardo Renault 1m17.574s (D3) C4
Gasly AlphaTauri 1m17.783s (D3) C4
Sainz McLaren 1m17.842s (D1) C3
Albon Red Bull 1m17.912s (D2) C2
Vettel Ferrari 1m18.154s (D2) C4
Russell Williams 1m18.168s (D1) C3
Leclerc Ferrari 1m18.289s (D1) C3
Grosjean Haas 1m18.380s (D3) C3
Latifi Williams 1m18.382s (D1) C3
Kubica Alfa Romeo 1m18.386s (D1) C3
Norris McLaren 1m18.454s (D3) C3
Magnussen Haas 1m18.466s (D1) C3

Razlika po ekipama u odnosu na 2019.

Ekipa Razlika
Mercedes -0.492s
Racing Point -0.218s
Alfa Romeo -0.148s
Williams +0.038s
Renault +0.259s
Red Bull +0.425s
AlphaTauri +0.545s
McLaren +0.929s
Haas +1.304s
Ferrari +1.933s

Broj krugova po ekipama

Ekipa Krugovi
Mercedes 494
Red Bull 471
Alfa Romeo 424
McLaren 423
AlphaTauri 384
Renault 380
Racing Point 371
Ferrari 354
Williams 324
Haas 316

Komentiraj

9 komentara

  1. Teški blef Ferrarija… Svi znamo da su top 3 ekipe. Problem je što ne znamo mogu li konkurirati Mercedesu i Red Bullu.



    18

    1
  2. Lose izgleda za Ferrari. Nebitno je vrijeme jer to ne znaci nista, ali broj krugova je zabrinjavajuci. Merc je tocno 150 krugova vise napravio to su dvije trke ?



    7

    2
  3. Ferrari i sad sluzbeno nije vise niti zvijezda testiranja ?



    3

    5
  4. Nemoguće da su toliko loši. +2 sec u odnosu na prošlu godinu… no way.



    5

    0
  5. Najmanje me za Ferrari brinu vremena – testovi uvijek imaju svoj tijek… Međutim, imam osjećaj da su kolektivno razočarani – “krepavanje” motora može biti signal da pokušavaju iz motora izvući 110%, a to nije dobro. Nekontrolirano “bježanje” zadnjeg kraja mi miriše na dodatno razočarenje za Vettela… Dosta sam promatrao “plesanje” bolidâ kroz zadnje šikane – npr. očito je da je RB pokušao nešto podesiti, ali zasad nije uspio (zato su bila ona 3 Maxova izlijetanja), a svi koji nemaju “okrugli nos” su izgledali nekako nestabilno, barem mi je tako izgledalo.
    Dodatne frustracije još dolaze od Mercedesa za koje imam dojam da se zafrkavaju s DAS-om, tj. da imaju ogromnu prednost i bez njega. Najpozitivnija stvar zasad je dojam da su motori prilično izjednačeni i da neće biti odlučujući faktor, ali vidjet ćemo kako će se to mijenjati kroz sezonu.
    Uglavnom, bit ćemo pametniji nakon ovotjednog testa… Ili ne..?



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni