Vozač | Ekipa | Vrijeme | Gume |
---|---|---|---|
Bottas | Mercedes | 1m15.732s (D3) | C5 |
Hamilton | Mercedes | 1m16.516s (D3) | C5 |
Raikkonen | Alfa Romeo | 1m17.091s (D2) | C5 |
Ocon | Renault | 1m17.102s (D3) | C4 |
Stroll | Racing Point | 1m17.338s (D3) | C4 |
Perez | Racing Point | 1m17.347s (D2) | C3 |
Kvyat | AlphaTauri | 1m17.427s (D3) | C4 |
Giovinazzi | Alfa Romeo | 1m17.469s (D3) | C5 |
Verstappen | Red Bull | 1m17.516s (D1) | C3 |
Ricciardo | Renault | 1m17.574s (D3) | C4 |
Gasly | AlphaTauri | 1m17.783s (D3) | C4 |
Sainz | McLaren | 1m17.842s (D1) | C3 |
Albon | Red Bull | 1m17.912s (D2) | C2 |
Vettel | Ferrari | 1m18.154s (D2) | C4 |
Russell | Williams | 1m18.168s (D1) | C3 |
Leclerc | Ferrari | 1m18.289s (D1) | C3 |
Grosjean | Haas | 1m18.380s (D3) | C3 |
Latifi | Williams | 1m18.382s (D1) | C3 |
Kubica | Alfa Romeo | 1m18.386s (D1) | C3 |
Norris | McLaren | 1m18.454s (D3) | C3 |
Magnussen | Haas | 1m18.466s (D1) | C3 |
Ekipa | Razlika |
---|---|
Mercedes | -0.492s |
Racing Point | -0.218s |
Alfa Romeo | -0.148s |
Williams | +0.038s |
Renault | +0.259s |
Red Bull | +0.425s |
AlphaTauri | +0.545s |
McLaren | +0.929s |
Haas | +1.304s |
Ferrari | +1.933s |
Ekipa | Krugovi |
---|---|
Mercedes | 494 |
Red Bull | 471 |
Alfa Romeo | 424 |
McLaren | 423 |
AlphaTauri | 384 |
Renault | 380 |
Racing Point | 371 |
Ferrari | 354 |
Williams | 324 |
Haas | 316 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Teški blef Ferrarija… Svi znamo da su top 3 ekipe. Problem je što ne znamo mogu li konkurirati Mercedesu i Red Bullu.
18
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
možemo se smao nadati da je blef
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Lose izgleda za Ferrari. Nebitno je vrijeme jer to ne znaci nista, ali broj krugova je zabrinjavajuci. Merc je tocno 150 krugova vise napravio to su dvije trke ?
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
*140
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
thx ?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferrari i sad sluzbeno nije vise niti zvijezda testiranja ?
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nemoguće da su toliko loši. +2 sec u odnosu na prošlu godinu… no way.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa rekli su da ne ganjaju vremena…
Nadam se još uvijek da imaju zeca u rukavu za drugi krug ili Australiju, ovako i kad puste kočnice neće ni ovo Mercovo preći s ovog testa,, a kud tek što će biti u Australiji
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Najmanje me za Ferrari brinu vremena – testovi uvijek imaju svoj tijek… Međutim, imam osjećaj da su kolektivno razočarani – “krepavanje” motora može biti signal da pokušavaju iz motora izvući 110%, a to nije dobro. Nekontrolirano “bježanje” zadnjeg kraja mi miriše na dodatno razočarenje za Vettela… Dosta sam promatrao “plesanje” bolidâ kroz zadnje šikane – npr. očito je da je RB pokušao nešto podesiti, ali zasad nije uspio (zato su bila ona 3 Maxova izlijetanja), a svi koji nemaju “okrugli nos” su izgledali nekako nestabilno, barem mi je tako izgledalo.
Dodatne frustracije još dolaze od Mercedesa za koje imam dojam da se zafrkavaju s DAS-om, tj. da imaju ogromnu prednost i bez njega. Najpozitivnija stvar zasad je dojam da su motori prilično izjednačeni i da neće biti odlučujući faktor, ali vidjet ćemo kako će se to mijenjati kroz sezonu.
Uglavnom, bit ćemo pametniji nakon ovotjednog testa… Ili ne..?
1
0