Izdvojeno

Završen prvi tjedan testiranja: Bottas i Hamilton na vrhu

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 28 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Treći i posljednji dan testiranja završio je s dva Mercedesa na vrhu. Valtteri Bottas odradio je 65 krugova s najboljim vremenom 1:15.732, dok je Lewis Hamilton bio 8 desetinki sporiji, a odradio je pet krugova više od Bottasa. Esteban Ocon je u Renaultu bio na trećem mjestu, ispred Strolla i Kvyata.

Ferrari je dan završio na 13. mjestu sa 95 krugova, ali imaju razloga za zabrinutost. jer se Vettel zaustavio zbog kvara na pogonskoj jedinici već nakon 90 minuta testiranja. Poslijepodne su nastavili s novim motorom u bolidu, a stari je poslan u Maranello na provjere.

Iduću crvenu zastavu vidjeli smo sat vremena prije pauze za ručak kad se Nicholas Latifi zaustavio na kraju startno-ciljnog pravca. On je sakupio 69 krugova i završio na pretposljednjem mjestu.

Kevin Magnussen donio nam je treću pauzu kad mu je pukla guma u 8. zavoju nakon čega je završio u barijerama; a šlag na kraju bio je Daniel Ricciardo čiji se Renault zaustavio bez vidljivog razloga. Ricciardo se 45 minuta kasnije vratio na stazu, izvrtio, ali prošao bez novog oštećenja.

Testiranja se nastavljaju idući tjedan u srijedu.

Vozač Momčad Vrijeme Krugovi
1 Bottas Mercedes W11 1:15.732 65
2 Hamilton Mercedes W11 1:16.516 70
3 Ocon Renault RS20 1:17.102 76
4 Stroll Racing Point RP20 1:17.338 111
5 Kvyat Alpha Tauri AT01 1:17.427 62
6 Giovinazzi Alfa Romeo Racing C39 1:17.469 152
7 Ricciardo Renault RS20 1:17.574 91
8 Verstappen Red Bull Racing RB16 1:17.636 86
9 Albon Red Bull Racing RB16 1:18.154 78
10 Gasly Alpha Tauri AT01 1:18.213 56
11 Sainz jr McLaren MCL35 1:18.274 76
12 Grosjean Haas F1 VF-20 1:18.380 48
13 Vettel Ferrari SF1000 1:18.384 98
14 Norris McLaren MCL35 1:18.454 47
15 Latifi Williams FW43 1:19.004 71
16 Magnussen Haas F1 VF-20 1:19.709 4

Komentiraj

28 komentara

  1. Mclaren
    KERS Prikaži

    Molim strucnjake da mi pojasne onako zdravo seljacki zasto je meckin sustav legalan?



    3

    4
  2. Nisam gledao popodnevni dio. Zna li netko zašto je Norris odvozio samo 47 krugova?


    0

    0
  3. Ovi moji talijanski stakori mi sjebu sezonu prije nego sto je i krenula.. Binota poslat u 3 pm a skupa sa njim i sve debile koji su mu pomogli napravit ovaj bolid.. Joj boze kad znam da ce bog osvojit 7 naslov dode mi da se ubijem.. Bem ti mater i talijanima.. Gamad



    14

    5
    • Felipe Massa
      Warrior Prikaži

      Nemoj tako o svojima. Nije još kasno da te ugodno iznenade!



      3

      0
      • Stari moj.. Tek 3 dan sam prvi komentar ostavio, dao sam im fore i vise neg dovoljno.. Sta oni naprave 3ci dan? Rikne im motor i jos peder od sefa kaze sporiji smo.. Bem ti mater, si ga vidio na predstavljanju? Kaze bolid lici na proslogodisnji al nije ni slican njemu.. Pa nije da.. Jedino ferrari moze napravit auto slican proslogodisnjem sam da je losiji.. Ma da mogu otiso bi u maranelo i svima bi se naje..majke..jbni zabari



        7

        8
        • Francuzi su zabari



          5

          2
        • a šta da ti kažen, kpija san karte za sina od 8 godina i mene i to na Monzu. Već vidin di san bacija pare



          6

          2
        • Felipe Massa
          Warrior Prikaži

          Nisi ništa krivo reka, nekako ovo previše podsjeća na kaotičnu atmosferu koju vuku posljednje dvije godine… Al ajde, bolje to nego da si fan Williamsa ko ja… Koji je tek to nered… Ali kao što je kolega dolje napisao, najpametnije sačekati do Australije pa im onda spomenit majku ako podbace.



          4

          0
    • Lance Stroll
      CaStroll Prikaži

      Daj smiri živce pa ovo su testiranja , daj im vremena do prve trke možda te iznenade.



      7

      1
    • Mick Schumacher
      tifosoante novinar Prikaži

      Šta si se toliko uspalia na ovo stanje sa testiranja? Čovječe, ovo su testiranja i samo testiranja. Nikad ona nisu dala pravo stanje stvari, ali ama baš nikad.



      2

      1
  4. Ja ove sezone nadu polazem u Rb Hondu i Maxa. Barem da prvenstvo bude zanimljivo . Samo da ne bude neke dominacije kao lani prvih 8,9 utrka. Ferrari je vec lani usrao motku toliko da se to tesko u jednoj sezoni moze ispraviti. Ako idu na novi aeropaket onda moraju nadoknaditi godinu dana sto Merc i RB razvili. Mislim da bi ova sezona mogla za Ferrari biti poprilicno losa. Mozda jednostavno i oni shvacaju da im je iduca prilika 2021.



    2

    0
    • Nelson Piquet
      Frantic Donator Prikaži

      Slabo kad je Ferrari došao na vrh prilikom tako velike promjene pravilnika.
      Za 2021., pošto se naglasak opet baca više na aerodinamiku, očekujem da će RB biti najjači.
      E sad, u kolikoj mjeri najjači, to ćemo vidjeti.



      1

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni