F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Završen prvi tjedan testiranja: Bottas i Hamilton na vrhu

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Treći i posljednji dan testiranja završio je s dva Mercedesa na vrhu. Valtteri Bottas odradio je 65 krugova s najboljim vremenom 1:15.732, dok je Lewis Hamilton bio 8 desetinki sporiji, a odradio je pet krugova više od Bottasa. Esteban Ocon je u Renaultu bio na trećem mjestu, ispred Strolla i Kvyata.

Ferrari je dan završio na 13. mjestu sa 95 krugova, ali imaju razloga za zabrinutost. jer se Vettel zaustavio zbog kvara na pogonskoj jedinici već nakon 90 minuta testiranja. Poslijepodne su nastavili s novim motorom u bolidu, a stari je poslan u Maranello na provjere.

Iduću crvenu zastavu vidjeli smo sat vremena prije pauze za ručak kad se Nicholas Latifi zaustavio na kraju startno-ciljnog pravca. On je sakupio 69 krugova i završio na pretposljednjem mjestu.

Kevin Magnussen donio nam je treću pauzu kad mu je pukla guma u 8. zavoju nakon čega je završio u barijerama; a šlag na kraju bio je Daniel Ricciardo čiji se Renault zaustavio bez vidljivog razloga. Ricciardo se 45 minuta kasnije vratio na stazu, izvrtio, ali prošao bez novog oštećenja.

Testiranja se nastavljaju idući tjedan u srijedu.

Vozač Momčad Vrijeme Krugovi
1 Bottas Mercedes W11 1:15.732 65
2 Hamilton Mercedes W11 1:16.516 70
3 Ocon Renault RS20 1:17.102 76
4 Stroll Racing Point RP20 1:17.338 111
5 Kvyat Alpha Tauri AT01 1:17.427 62
6 Giovinazzi Alfa Romeo Racing C39 1:17.469 152
7 Ricciardo Renault RS20 1:17.574 91
8 Verstappen Red Bull Racing RB16 1:17.636 86
9 Albon Red Bull Racing RB16 1:18.154 78
10 Gasly Alpha Tauri AT01 1:18.213 56
11 Sainz jr McLaren MCL35 1:18.274 76
12 Grosjean Haas F1 VF-20 1:18.380 48
13 Vettel Ferrari SF1000 1:18.384 98
14 Norris McLaren MCL35 1:18.454 47
15 Latifi Williams FW43 1:19.004 71
16 Magnussen Haas F1 VF-20 1:19.709 4

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naš zadnji Donator je: Har Kl.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3134 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

28 komentara

  1. Mclaren KERS Prikaži

    Molim strucnjake da mi pojasne onako zdravo seljacki zasto je meckin sustav legalan?



    3

    4
  2. Nisam gledao popodnevni dio. Zna li netko zašto je Norris odvozio samo 47 krugova?


    0

    0
  3. Ovi moji talijanski stakori mi sjebu sezonu prije nego sto je i krenula.. Binota poslat u 3 pm a skupa sa njim i sve debile koji su mu pomogli napravit ovaj bolid.. Joj boze kad znam da ce bog osvojit 7 naslov dode mi da se ubijem.. Bem ti mater i talijanima.. Gamad



    14

    5
  4. Ja ove sezone nadu polazem u Rb Hondu i Maxa. Barem da prvenstvo bude zanimljivo . Samo da ne bude neke dominacije kao lani prvih 8,9 utrka. Ferrari je vec lani usrao motku toliko da se to tesko u jednoj sezoni moze ispraviti. Ako idu na novi aeropaket onda moraju nadoknaditi godinu dana sto Merc i RB razvili. Mislim da bi ova sezona mogla za Ferrari biti poprilicno losa. Mozda jednostavno i oni shvacaju da im je iduca prilika 2021.



    2

    0
    • David Croft Frantic Donator Prikaži

      Slabo kad je Ferrari došao na vrh prilikom tako velike promjene pravilnika.
      Za 2021., pošto se naglasak opet baca više na aerodinamiku, očekujem da će RB biti najjači.
      E sad, u kolikoj mjeri najjači, to ćemo vidjeti.



      1

      0