Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli nastaviti raditi ono što radimo od 2015. - molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)
Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.
Treći i posljednji dan testiranja završio je s dva Mercedesa na vrhu. Valtteri Bottas odradio je 65 krugova s najboljim vremenom 1:15.732, dok je Lewis Hamilton bio 8 desetinki sporiji, a odradio je pet krugova više od Bottasa. Esteban Ocon je u Renaultu bio na trećem mjestu, ispred Strolla i Kvyata.
Ferrari je dan završio na 13. mjestu sa 95 krugova, ali imaju razloga za zabrinutost. jer se Vettel zaustavio zbog kvara na pogonskoj jedinici već nakon 90 minuta testiranja. Poslijepodne su nastavili s novim motorom u bolidu, a stari je poslan u Maranello na provjere.
Iduću crvenu zastavu vidjeli smo sat vremena prije pauze za ručak kad se Nicholas Latifi zaustavio na kraju startno-ciljnog pravca. On je sakupio 69 krugova i završio na pretposljednjem mjestu.
Kevin Magnussen donio nam je treću pauzu kad mu je pukla guma u 8. zavoju nakon čega je završio u barijerama; a šlag na kraju bio je Daniel Ricciardo čiji se Renault zaustavio bez vidljivog razloga. Ricciardo se 45 minuta kasnije vratio na stazu, izvrtio, ali prošao bez novog oštećenja.
Testiranja se nastavljaju idući tjedan u srijedu.
Vozač | Momčad | Vrijeme | Krugovi | ||
---|---|---|---|---|---|
1 | Bottas | Mercedes | W11 | 1:15.732 | 65 |
2 | Hamilton | Mercedes | W11 | 1:16.516 | 70 |
3 | Ocon | Renault | RS20 | 1:17.102 | 76 |
4 | Stroll | Racing Point | RP20 | 1:17.338 | 111 |
5 | Kvyat | Alpha Tauri | AT01 | 1:17.427 | 62 |
6 | Giovinazzi | Alfa Romeo Racing | C39 | 1:17.469 | 152 |
7 | Ricciardo | Renault | RS20 | 1:17.574 | 91 |
8 | Verstappen | Red Bull Racing | RB16 | 1:17.636 | 86 |
9 | Albon | Red Bull Racing | RB16 | 1:18.154 | 78 |
10 | Gasly | Alpha Tauri | AT01 | 1:18.213 | 56 |
11 | Sainz jr | McLaren | MCL35 | 1:18.274 | 76 |
12 | Grosjean | Haas F1 | VF-20 | 1:18.380 | 48 |
13 | Vettel | Ferrari | SF1000 | 1:18.384 | 98 |
14 | Norris | McLaren | MCL35 | 1:18.454 | 47 |
15 | Latifi | Williams | FW43 | 1:19.004 | 71 |
16 | Magnussen | Haas F1 | VF-20 | 1:19.709 | 4 |
Morate biti logirani za komentiranje.
Molim strucnjake da mi pojasne onako zdravo seljacki zasto je meckin sustav legalan?
3
4
Legalno je upravljati volanom s dva prednja kotača.
43
4
??♂️
9
1
hahahahahaha najbolji odgovor ikad…..bravo sjedi 5 !!!!!!
10
1
:rofl:
0
0
Zato sto fia kaze da je legalan, nekad se smije plivat u sivoj zoni nekad ne
7
6
10.2.2 Any powered device which is capable of altering the configuration or affecting the performance of any part of any suspension system is forbidden.. Nije elektronsko već mehaničko.
10.2.3 No adjustment may be made to any suspension system while the car is in motion
Ne mijenja ovjes već upravljanje ,a to su pravila 10.4.
6
0
Zašto je sada legalan, a biti će ilegalan 2021?
2
4
Zato sto su zakrpali rupu u pravilima…
11
0
Ferrari iskoristi rupu sa retorovizorima, motorm bla bla i odmah se krpa rupa u pravilima, istog časa; sada se krpa sljedeće sezone??
20
6
Jer rupe sa retrovizorima nikad nije ni bilo, oni su napravili cijelo dodatno krilo na retrovizoru.
13
1
Zato šta maFIAi i Mercu odgovara da drugi ne ulažu u sustav pa da ga usavrše ili bar uvedu za iduću sezonu pa ponište Mercovu inovaciju i prednost. Svaka čast Mercu na ideji.
Jednostavno je, omogućili su Mercu da uživa plodove ne legalnosti za ovu sezonu, a za 2021. će opet biti nešto novo…
Ne treba biti posebno pametan za povući zaključke…
2
3
Pogledaj zadnji paddock pass na yt Buxton kaže da ta regulacija da volan može pomicat samo lijevo desno kotače je još u 10.mjesecu izdana za 2021. Oko 1:50 govori o tome. Znači da su ostali timovi vjerojatno mogli istraži tu trenutačnu rupu u zakonu ali nisu.
0
1
Jos jedna potvrda da je FIA znala da ce Merc to implementirati…
2
6
Pa merc i ne krije da je FIA znala. Rekli su da su pitali prije, koliko sam ja shvatio.
3
0
Jer zakreće kotače oko osi oko kojih se zakreću i inače samo se to radi na malo drukčiji način nego smo navikli.
0
0
Nisam gledao popodnevni dio. Zna li netko zašto je Norris odvozio samo 47 krugova?
0
0
Imao je problema sa kočnicama+još neki problemi,nije navedeno koji.
3
0
Ovi moji talijanski stakori mi sjebu sezonu prije nego sto je i krenula.. Binota poslat u 3 pm a skupa sa njim i sve debile koji su mu pomogli napravit ovaj bolid.. Joj boze kad znam da ce bog osvojit 7 naslov dode mi da se ubijem.. Bem ti mater i talijanima.. Gamad
14
5
Nemoj tako o svojima. Nije još kasno da te ugodno iznenade!
3
0
Stari moj.. Tek 3 dan sam prvi komentar ostavio, dao sam im fore i vise neg dovoljno.. Sta oni naprave 3ci dan? Rikne im motor i jos peder od sefa kaze sporiji smo.. Bem ti mater, si ga vidio na predstavljanju? Kaze bolid lici na proslogodisnji al nije ni slican njemu.. Pa nije da.. Jedino ferrari moze napravit auto slican proslogodisnjem sam da je losiji.. Ma da mogu otiso bi u maranelo i svima bi se naje..majke..jbni zabari
7
8
Francuzi su zabari
5
2
a šta da ti kažen, kpija san karte za sina od 8 godina i mene i to na Monzu. Već vidin di san bacija pare
6
2
Nisi ništa krivo reka, nekako ovo previše podsjeća na kaotičnu atmosferu koju vuku posljednje dvije godine… Al ajde, bolje to nego da si fan Williamsa ko ja… Koji je tek to nered… Ali kao što je kolega dolje napisao, najpametnije sačekati do Australije pa im onda spomenit majku ako podbace.
4
0
Daj smiri živce pa ovo su testiranja , daj im vremena do prve trke možda te iznenade.
7
1
Šta si se toliko uspalia na ovo stanje sa testiranja? Čovječe, ovo su testiranja i samo testiranja. Nikad ona nisu dala pravo stanje stvari, ali ama baš nikad.
2
1
Ja ove sezone nadu polazem u Rb Hondu i Maxa. Barem da prvenstvo bude zanimljivo . Samo da ne bude neke dominacije kao lani prvih 8,9 utrka. Ferrari je vec lani usrao motku toliko da se to tesko u jednoj sezoni moze ispraviti. Ako idu na novi aeropaket onda moraju nadoknaditi godinu dana sto Merc i RB razvili. Mislim da bi ova sezona mogla za Ferrari biti poprilicno losa. Mozda jednostavno i oni shvacaju da im je iduca prilika 2021.
2
0
Slabo kad je Ferrari došao na vrh prilikom tako velike promjene pravilnika.
Za 2021., pošto se naglasak opet baca više na aerodinamiku, očekujem da će RB biti najjači.
E sad, u kolikoj mjeri najjači, to ćemo vidjeti.
1
0