Treći i posljednji dan testiranja završio je s dva Mercedesa na vrhu. Valtteri Bottas odradio je 65 krugova s najboljim vremenom 1:15.732, dok je Lewis Hamilton bio 8 desetinki sporiji, a odradio je pet krugova više od Bottasa. Esteban Ocon je u Renaultu bio na trećem mjestu, ispred Strolla i Kvyata.
Ferrari je dan završio na 13. mjestu sa 95 krugova, ali imaju razloga za zabrinutost. jer se Vettel zaustavio zbog kvara na pogonskoj jedinici već nakon 90 minuta testiranja. Poslijepodne su nastavili s novim motorom u bolidu, a stari je poslan u Maranello na provjere.
Iduću crvenu zastavu vidjeli smo sat vremena prije pauze za ručak kad se Nicholas Latifi zaustavio na kraju startno-ciljnog pravca. On je sakupio 69 krugova i završio na pretposljednjem mjestu.
Kevin Magnussen donio nam je treću pauzu kad mu je pukla guma u 8. zavoju nakon čega je završio u barijerama; a šlag na kraju bio je Daniel Ricciardo čiji se Renault zaustavio bez vidljivog razloga. Ricciardo se 45 minuta kasnije vratio na stazu, izvrtio, ali prošao bez novog oštećenja.
Testiranja se nastavljaju idući tjedan u srijedu.
Vozač | Momčad | Vrijeme | Krugovi | ||
---|---|---|---|---|---|
1 | Bottas | Mercedes | W11 | 1:15.732 | 65 |
2 | Hamilton | Mercedes | W11 | 1:16.516 | 70 |
3 | Ocon | Renault | RS20 | 1:17.102 | 76 |
4 | Stroll | Racing Point | RP20 | 1:17.338 | 111 |
5 | Kvyat | Alpha Tauri | AT01 | 1:17.427 | 62 |
6 | Giovinazzi | Alfa Romeo Racing | C39 | 1:17.469 | 152 |
7 | Ricciardo | Renault | RS20 | 1:17.574 | 91 |
8 | Verstappen | Red Bull Racing | RB16 | 1:17.636 | 86 |
9 | Albon | Red Bull Racing | RB16 | 1:18.154 | 78 |
10 | Gasly | Alpha Tauri | AT01 | 1:18.213 | 56 |
11 | Sainz jr | McLaren | MCL35 | 1:18.274 | 76 |
12 | Grosjean | Haas F1 | VF-20 | 1:18.380 | 48 |
13 | Vettel | Ferrari | SF1000 | 1:18.384 | 98 |
14 | Norris | McLaren | MCL35 | 1:18.454 | 47 |
15 | Latifi | Williams | FW43 | 1:19.004 | 71 |
16 | Magnussen | Haas F1 | VF-20 | 1:19.709 | 4 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Molim strucnjake da mi pojasne onako zdravo seljacki zasto je meckin sustav legalan?
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Legalno je upravljati volanom s dva prednja kotača.
43
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
??♂️
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
hahahahahaha najbolji odgovor ikad…..bravo sjedi 5 !!!!!!
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
:rofl:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zato sto fia kaze da je legalan, nekad se smije plivat u sivoj zoni nekad ne
7
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
10.2.2 Any powered device which is capable of altering the configuration or affecting the performance of any part of any suspension system is forbidden.. Nije elektronsko već mehaničko.
10.2.3 No adjustment may be made to any suspension system while the car is in motion
Ne mijenja ovjes već upravljanje ,a to su pravila 10.4.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zašto je sada legalan, a biti će ilegalan 2021?
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zato sto su zakrpali rupu u pravilima…
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferrari iskoristi rupu sa retorovizorima, motorm bla bla i odmah se krpa rupa u pravilima, istog časa; sada se krpa sljedeće sezone??
20
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jer rupe sa retrovizorima nikad nije ni bilo, oni su napravili cijelo dodatno krilo na retrovizoru.
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zato šta maFIAi i Mercu odgovara da drugi ne ulažu u sustav pa da ga usavrše ili bar uvedu za iduću sezonu pa ponište Mercovu inovaciju i prednost. Svaka čast Mercu na ideji.
Jednostavno je, omogućili su Mercu da uživa plodove ne legalnosti za ovu sezonu, a za 2021. će opet biti nešto novo…
Ne treba biti posebno pametan za povući zaključke…
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pogledaj zadnji paddock pass na yt Buxton kaže da ta regulacija da volan može pomicat samo lijevo desno kotače je još u 10.mjesecu izdana za 2021. Oko 1:50 govori o tome. Znači da su ostali timovi vjerojatno mogli istraži tu trenutačnu rupu u zakonu ali nisu.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jos jedna potvrda da je FIA znala da ce Merc to implementirati…
2
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa merc i ne krije da je FIA znala. Rekli su da su pitali prije, koliko sam ja shvatio.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jer zakreće kotače oko osi oko kojih se zakreću i inače samo se to radi na malo drukčiji način nego smo navikli.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisam gledao popodnevni dio. Zna li netko zašto je Norris odvozio samo 47 krugova?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Imao je problema sa kočnicama+još neki problemi,nije navedeno koji.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovi moji talijanski stakori mi sjebu sezonu prije nego sto je i krenula.. Binota poslat u 3 pm a skupa sa njim i sve debile koji su mu pomogli napravit ovaj bolid.. Joj boze kad znam da ce bog osvojit 7 naslov dode mi da se ubijem.. Bem ti mater i talijanima.. Gamad
14
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nemoj tako o svojima. Nije još kasno da te ugodno iznenade!
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Stari moj.. Tek 3 dan sam prvi komentar ostavio, dao sam im fore i vise neg dovoljno.. Sta oni naprave 3ci dan? Rikne im motor i jos peder od sefa kaze sporiji smo.. Bem ti mater, si ga vidio na predstavljanju? Kaze bolid lici na proslogodisnji al nije ni slican njemu.. Pa nije da.. Jedino ferrari moze napravit auto slican proslogodisnjem sam da je losiji.. Ma da mogu otiso bi u maranelo i svima bi se naje..majke..jbni zabari
7
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Francuzi su zabari
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
a šta da ti kažen, kpija san karte za sina od 8 godina i mene i to na Monzu. Već vidin di san bacija pare
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisi ništa krivo reka, nekako ovo previše podsjeća na kaotičnu atmosferu koju vuku posljednje dvije godine… Al ajde, bolje to nego da si fan Williamsa ko ja… Koji je tek to nered… Ali kao što je kolega dolje napisao, najpametnije sačekati do Australije pa im onda spomenit majku ako podbace.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Daj smiri živce pa ovo su testiranja , daj im vremena do prve trke možda te iznenade.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Šta si se toliko uspalia na ovo stanje sa testiranja? Čovječe, ovo su testiranja i samo testiranja. Nikad ona nisu dala pravo stanje stvari, ali ama baš nikad.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja ove sezone nadu polazem u Rb Hondu i Maxa. Barem da prvenstvo bude zanimljivo . Samo da ne bude neke dominacije kao lani prvih 8,9 utrka. Ferrari je vec lani usrao motku toliko da se to tesko u jednoj sezoni moze ispraviti. Ako idu na novi aeropaket onda moraju nadoknaditi godinu dana sto Merc i RB razvili. Mislim da bi ova sezona mogla za Ferrari biti poprilicno losa. Mozda jednostavno i oni shvacaju da im je iduca prilika 2021.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Slabo kad je Ferrari došao na vrh prilikom tako velike promjene pravilnika.
Za 2021., pošto se naglasak opet baca više na aerodinamiku, očekujem da će RB biti najjači.
E sad, u kolikoj mjeri najjači, to ćemo vidjeti.
1
0