F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

FIA potvrdila – DAS legalan za ovu sezonu, zabranjen od iduće

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Mercedesov DAS (dual axis steering) sustav i njegova legalnost jedne su od glavnih tema ovogodišnjeg prvog predsezonskog testa u Barceloni.

FIA je potvrdila – sustav je prema pravilima za 2020. legalan, no prema pravilima za 2021. nije dozvoljen.

Razvoj sustava zasigurno nije jednostavan ni jeftin proces, stoga će momčadi, pogotovo one skromnijeg budžeta, morati dobro razmisliti isplati li im se razvijati sustav samo za jednu sezonu.

Šef Racing Pointa Otmar Szafnauer ovako vidi tu situaciju:

“Čak i u ovakvoj godini [gdje se većina razvoja ne može prenijeti na iduću godinu zbog promjene pravila], ako pravi veliku razliku, trebali bismo ga napraviti. Ovisi o ulaganjima i koristi, ako su ulaganja ogromna, a korist mala, vjerojatno ga nećemo raditi, a ako je obrnuto, onda hoćemo.”

Racing Pointov RP20 neodoljivo podsjeća na prošlogodišnji Mercedes W10, stoga su novinari upitali Szafnauera može li jednostavno kupiti DAS sustav od Mercedesa:

“Zanimljivo da spominjete to, iako mi ne kupujemo upravljački sustav od Mercedesa, mislim da je legalno kupiti. Mislim da je to prenosiv dio prema pravilima, tako da je ok – iako mi to ne radimo. Mislim da je moguće što se tiče legalnosti, ali mi to ne želimo.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: CrashOverride.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
654 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

30 komentara

  1. Kevin Magnussen 20 Grah0 Donator Prikaži
    Reakcija "Bono" za ponavljanje iritantne paroleReakcija "Bono" za ponavljanje iritantne parole

    Ferrari International Assistance…



    11

    7
  2. Taman zgodno da ne nikome ne isplati razvijati samo za ovu sezonu… interesantna taktika



    15

    1
  3. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …ok, sad mi je jasno zašto su merc momčadi poduprle ostanak na prošlogodišnjim gumama…ili da kažem ‘u tom grmu leži zec…



    12

    1
  4. Marlboro Hey You Prikaži

    Johnny…..

    What the fuck?

    LoL



    4

    0
  5. Ferrari blejky Donator Prikaži

    Pare vrte gdje burgija neće….



    7

    0
  6. Sergio Perez Ibarac00 Prikaži

    Zanimljivo kako je ovo Mercedes bas uveo, ekipa koja je dobar dio prošle sezone jedina razumijela gume i nisu imali problem s njima. Sad odjednom imaju potrebu raditi neke seme sa zagrijavanjem prednjih guma.
    Koliko sam shvatio najveci benefit DASa je da na pravcu on povuce volan i zagrije gume, što znaci da na kraju pravca si pouzdan na kocenju, mozes si dopustiti jos koji metar gasa prije kocenja i jos kao taj sustav bi trebao stediti gume?
    Ako sam ja kvalitetno shvatio ovo zvuci kao ogromna prednost.



    8

    1
  7. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    Zasto retrovizori na halou nisu bili legalno godinu dana onda? Jadno



    14

    1
  8. Zanima me kako to utiče na trošenje guma, ako dolazi do blagog sužavanja gaznog traka, što bi mi Bosanci rekli špure, tu ne vidim drugu prednost osim na kočenju. Na pravcima bi sigurno gubio brzinu, trebalo bi više snage.



    1

    0
  9. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Ok, nedorecena pravila.. Mercedes pito, FIA rekla moze, ovi razvijali X godina..
    Ne vidim cemu onda promjena pravila za 2021. ako je to OK..
    Ili nije OK pa ce pustit ovu sezonu jer su vec razvili i implementirali a zabranit za 2021. da nemaju tu prednost od restarta pravilnika..
    Legalan ovaj DAS ili ne, neka ulazu protest oni koji razumiju kako to funkcionira..



    16

    1