F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Renault/Lotus saga se mora riješiti do kraja ovog tjedna – Ecclestone

Luka Maloić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Renault

Renault

Bernie Ecclestone očekuje od Renaulta da se odluči kupuje li Lotus F1 ekipu ili ne. Pregovori i diskusije traju već neko vrijeme, ali se očekuje od šefa Renaulta, Carlosa Ghosna, da donese konačnu odluku kada ispita sve opcije i alternative. Situaciju dodatno komplicira činjenica da veliki dio duga ove ekipe predstavljaju krediti vlastitih dioničara.

Lotus je pod velikim pritiskom i mora riješiti svoje financijske probleme. U Mađarskoj im je Pirelli isporučio svoje gume tek 50 minuta prije prvog slobodnog treninga – dakle, tek nakon kasnog plaćanja obveza i transfera novca.

Neki izvori govore o tome kako je jedan od mogućih scenarija taj, da Renault uđe u sport sa novom ekipom, koristeći ljude i postrojenje iz Enstonea, ali bez preuzimanja ekipe koja je počela život kao Toleman 1981. godine (kasnije postala Benetton, Renault i konačno Lotus).

“Postupno izdvajamo stvari. Do kraja tjedna ćemo znati kamo sve ovo ide. Nadam se da ćemo znati da li Renault preuzima ekipu Lotusa ili nešto drugo,” rekao je Ecclestone novinarima o ovom slučaju.

Ecclestone je ujedno potvrdio da Renaultovo preuzimanje ne znači automatski dodatne uplate na temelju prošlih, minulih rezultata i povijesnih uspjeha, te da će tim morati zaraditi dodatni novac kao i svi. Svejedno, dodao je da kao proizvođač – može zaraditi više u budućnosti nego da ekipa ostane u privatnim rukama.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Maloić
Pulsmedia autor
348 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

1 komentar

  1. Problem kot velikih proizvođača je u globalu taj, da na F1 gledaju sa aspekta marketinga i ulaze u taj sport sa znakom upitnika koliko im se to isplati. Tu ljubavi i entuzijazma, kojeg možemo vidjeti u momčadima tipa Williams ili Sauber, nema. Dolazak velikih, koliko god može biti zanimljiv sa promotivne strane toga sporta, u stvari može biti i vrlo opasan za taj sport. Naime ako pobjeda nema, čak niti ne govorim o top rezultatima nego zbilja o pobjedama, onda vrlo brzo dolazi alarm iz uprave u stilu “Dosta je bilo, ne možemo da budemo non-stop 5. u poretku, to se ne isplati, pakirajte stvari i zbogom!” Zbog toga nije riješenje F1 u tome, da se povečava broj utrka na sezonu i smanjuje broj testiranja, nego da se stabiliziraju pravila na neki duži rok, i da se pokuša “dovuči” nove momčadi, koje bi zbilja bile u F1 zbog entuzijazma i ljubavi do sporta. Posljedično naravno bilo bi i poželjno povečati broj momčadi bar na broj 13, tako da bi mogli vidjeti standardni broj bolida od 26 na gridu. Naime F1 još uvijek je kraljica auto sporta, no gotovo sa sigurnošču mogu reći da nije više top atrakcija. A u moderno vrijeme koje nam omogučava pračenje različitih auto-moto kategorija, više nije potrebno da postanemo fanatični obožavatelji ovoga sporta. Ja, naravno još uvijek ču gledati ovaj sport, jer stara ljubav ne umire, no isto tako priznajem da u zadnje vrijeme poprilično često zateknem sebe ispred snimaka starijih utrka, a nisam siguran da je u pitanju samo nostalgija.


    0

    0