F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Zabrinuti McLaren i frustirani Alonso – 8 dana testiranja nikako nije dovoljno za 2016.!

Luka Maloić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

McLaren mp4/4

McLaren je protiv planova koji bi ograničili vrijeme testiranja na samo 8 dana u 2016., nakon što se “show” pripremi za hibernaciju od čak 3 mjeseca nakon Vn Abu Dhabija u studenom. Kao rezultat dodane su dvije dodatne utrke u kalendar i pomaknuće otvaranja sezone u Australiji na travanj – neće biti testiranja u sezoni sljedeće godine i prvi od samo dva predsezonska testa su pomaknuti na ožujak.

To znači sljedeće: F1 će ostati van staze i pogona puna 3 mjeseca i momčadi će biti limitirane na samo 8 dana testiranja prije nove sezone. Dakle, testiranja u sezoni – neće biti.
Iako je raspored dogovoren između ekipa, ali znamo da odluka nije bila jednoglasna.

“Plan od samo 8 dana testiranja nas ne čini posebno sretnima. Dogovoren je od strane većine timova prije mnogo vremena tako da se moramo nositi s time.” Rekao je Eric Boullier.

McLaren ima više razloga od ostalih da im ne odgovara ovaj raspored. Njihov dobavljač motora, Honda, ionako je u zaostatku jednu godinu u ovoj turbo eri. Otkako su se vratili u sport 2015., partnerstvo McLaren-Honde je u konstantnom mučenju i traženju forme.

“Prije smo imali neke slobode u pogledu testiranja i napretka automobila. Ukoliko je automobil bio nekompetitivan u prvom dijelu sezone i dalje ste ga mogli učiniti sjajnim do kraja godine. Sada su nam ruke vezane cijelu sezonu. Sada vozite auto u Jerezu i Barceloni na testiranjima i ako je auto dobar – imate sjajnu sezonu, ali ako nije – imate lošu sezonu”, žalio se Fernando Alonso.

Alonsova frustracija je tolika da je priznao da je zabrinut i razmišlja o budućnosti izvan F1 kada njegov ugovor s McLaren-Hondom istekne.

“Volim motorsport, sve kategorije, ali F1 nije više uzbudljiva kao što je bila u prošlosti – na kraju krajeva vozimo automobile samo 2 ili 3 sekunde brže od GP2 serije.”

Novim pridošlicama – Haas F1 ekipi je dopušteno neograničeno testiranje do kada ne uđu u F1 (2015). Svejedno, zajedno s ostatkom grida, također im je ograničeno vrijeme na samo 8 dana testiranja u 2016. Ovakav sustav možda prisili američku momčad da angažira dva iskusna vozača za svoju debitantsku sezonu. Otkazivanje testova u sezoni, s druge strane, ljuti i Martina Brundlea iz Sky F1.

“Ako se otkaže testiranje za vrijeme trajanja sezone, gdje ćemo vidjeti mlade vozače? Jednako tako važno – kako će se mladi inženjeri uhodati u posao ako neće postojati testiranja na kojima mogu učiti?

Rješenje je u “B” ekipama?

McLaren, koji ima mlade asove pod ugovorom – Kevina Magnussena i Stoffela Vandoornea – već je javno obznanio da su otvoreni za ideju da GP2 ekipe uđu u F1 kao “kupci automobila”.

“Sviđa nam se ideja da GP2 ekipe, mogu ući u F1 i kupiti ili rentati 2 McLarena. To im donosi kompetitinost bez velikih investicija. “Show” bi bio bolji i dao bi našim mladim vozačima šansu da naprave nešto. Danas je problem u cijeni – skupo je biti kompetitivan. Ovo je rješenje za više konkurentnih automobila na gridu, bez velikih ulaznih troškova.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Maloić
Pulsmedia autor
348 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

2 komentara

  1. Karakteristika Formule 1 uvijek je bila neprestani razvoj koji je znao tokom sezone mijenjati odnos snaga, ali izgleda da i to polako nestaje.


    0

    0
    • Fernando Alonso croatic f1 urednik Prikaži

      Bojim se da ne nestaje, to je već nestalo. Razvoj tijekom sezone je maksimalno ograničen, ali niti ovaj između sezona nije puno slobodniji. Da momčadi nisu našle rupu u pravilniku oko homologacije motora, ne bi ni ove tokene koje mogu koristiti tijekom sezone imali, a sljedeće sezone će vrlo vjerojatno uz ukidanje unutar-sezonskih testiranja i smanjenja broja predsezonskih i tu rupu “zatrpati” i razvoj unutar sezone će praktički nestati.


      0

      0