F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Sainz: McLarenu se teško natjecati s malim ekipama koje imaju pomoć velikih ekipa

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Carlos Sainz je zadovoljan novim McLarenovim bolidom nakon prvog dana testiranja, ali je zabrinut zbog sve jače suradnje između malih i velikih ekipa.

Poveznica Red Bulla i AlphaTaurija jasna je već godinama, a ono što su Ferrari i Haas činili prošlih godina sad su Mercedes i Racing Point doveli na sasvim novi nivo. U godini kad se većina manjih ekipa mora uskoro okrenuti 2021. godini – resursi i pomoć većih ekipa doći će bolje nego ikad.

Tobias Gruner iz njemačkog Auto Motor und Sporta kaže da određene ekipe čak planiraju protestirati jer Racing Point očigledno koristi gotovo u potpunosti kopiran bolid Mercedesa iz 2019. godine. Obzirom na uske veze AMuS-a i Red Bulla – vjerojatno je da upravo oni imaju najviše prigovora pa ih se zbog toga ne imenuje.

“Odradio sam 160 krugova prvog dana pa je to samo po sebi veliko ostvarenje. Odmah smo izišli na stazu, odradili smo planirani program jako brzo i to je vrlo pozitivno.”

“Nismo mogli odraditi više krugova jer nismo imali više guma. Nismo imali nijedan problem s bolidom, a onda smo dan završili vježbanjem promjene guma i startova utrka. To je to što smo mogli učiniti.”

“Prema tome, jako sam sretan i osjećaj u bolidu je bio pozitivan. Brz odmah od početka i ugodan za vožnju.”

Što se tiče sličnosti bolida Racing Pointa i Mercedesa, Sainz komentira:

“Ekipa poput McLarena je uvijek pod pritiskom isporuke rezultata. McLaren je jedna od najboljih ekipa u povijesti F1 i znamo da 4-5 mjesto nije naš krajnji cilj.”

“Vidite da neke manje ekipe dobivaju veliku pomoć od većih ekipa. Ako dođu tu s bolidom koji je vrlo sličan prošlogodišnjem Red Bullu ili Mercedesu – bit će jako teško McLarenu napraviti tako veliki korak.”

“Ovisimo o onome što možemo učiniti, a ne što drugi rade. Trenutno se možemo samo usredotočiti sami na sebe. Ne možemo razmišljati što drugi rade.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3333 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

10 komentara

  1. Mclaren luke flywalker Donator Prikaži

    “Ekipa poput McLarena je uvijek pod pritiskom isporuke rezultata. McLaren je jedna od najboljih ekipa u povijesti F1 i znamo da 4-5 mjesto nije naš krajnji cilj.”

    Ne možeš reći da je cilj biti prvak a istovfemeno se žaliti na ekipe koje su u sredini poretka..



    9

    3
  2. Kimi Raikkonen zoka Prikaži

    Pa nece kopirati nor wilijams iz prosle godine



    4

    0
  3. Nigel Mansell The Simpsons Prikaži

    Rupe se uvijek pronađu ko zna da traži!



    3

    1
  4. Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

    Gledao sam neke analize novog RP-a i mercedesa iz 2019-e i tocno se vidi da novi rp nije samo kopija mercedesa nego su dobili tocne nacrte merca….pa jedina razlika je u boji



    1

    0
  5. Lewis Hamilton 44 NRteamLH44 Prikaži

    Malo mi nije jasna stvar oko ovoga sa bolidom Racing Pointa,volio bi da mi to neko upuceniji objasni. Citajuci razne komentare sticem utisak da je Mercedes napravio bolid Racing Pointu? Zasto je toliko tesko povjerovati da su iz RPa sami to uradili?

    Prvo me uvijek zanimalo zasto to ranije nisu uradile druge ekipe,pa cak i mi samo pratioci ovoga sporta mozemo naci sajtove i clanke gdje se detaljno opisuju aerodinamicka rjesenja sampionskih bolida,gdje je to tako dobro opisano da svi mozemo na jednostavan nacin shvatiti neke stvari oko funkcionisanja takvih bolida.

    E sada se ja pitam,sta tek sve moze biti jasno inzinjerima u ostalim timovima kojima je zivotna struka rad na tom polju. Uzimajuci to u obzir uvijek me zanimalo zasto timovi iz sredine poretka ne kopiraju vise sampionske bolide.? Mislim godinama gledas te velike ekipe kako te godinu iz godine ostavljaju po 1-2s na kvalifikacijama sa bolidima koji su tu na stazi,ispred njihovog nosa. Ok razumijem da je tesko napraviti sampionski bolid ali kada je on vec tu na stazi i mjesecima kruzi ispred tebe,zar ga je i tada tesko skontati? Odkud mu tolika brzina?

    Ocigledno da su Ferrarijevi bocni otvori za hladjenje inovacija koju svi sada kopiraju,mozemo vidjeti da se i Mercedesov prednji obli nos poceo kopirati na primjeru McLarena, Renaulta. Nekadasnje kopiranje RBovih difuzora. Kopiranja nekih stvari je uvijek bilo,ali me uvijek zanimalo zasto samo nekih stvari,zasto ne vise njih kao sto je Racing Point sada uradio?
    Gdje je tu grijeh?



    1

    1
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Grijeh je u kršenju etike: nije lijepo kopirati nečiji autorski rad. Grijeh je u kršenju tehničkog pravilnika koji kaže da svaka momčad mora sama dizajnirati svoju aerodinamiku.

      Naravno, etičkog problema nema ako ti je autor prodao svoje dijelo, ali onda si defacto priznao drugi grijeh….



      7

      1
  6. Renault Alpine Prikaži

    Osobno mi je žao što u ovim trenutnim okolnostima McLaren nije prihvatio ponudu Renaulta da ujedine snage, barem do trenutka kada bi dostigli vodeće, no eto, sad će dalje svatko sam i biti će im puno, puno teže….



    3

    0
  7. Mclaren AlkY Donator Prikaži

    To sa B momcadima je svake godine sve gadljivije. Svaka ekipa bi trebala biti za sebe i zabranit B momcadi.
    Kao prvenstvo se sastoji od 10 momcadi , a zna se da je ustvari manji broj momcadi.
    Dok jedni sa B ekipom cijelu sezonu testiraju stvari za sebe , da bi sta bili sta bolji u sljedecoj. Drugi pak davaju B ekipi pola bolida ili cijeli bolid itd itd.
    Da se razumijemo , McLaren se nebi trebao s tim zamarati. Jer je McLaren veca momcad od 90% ekipa i poluekipa.
    Ali opcenito gledano , ta fora sa B momcadima nije niti malo zdrava za F1.



    3

    0
  8. Sve vece ekipe imaju drugu momcad samo McLaren ne. S vremenom dode na naplatu. Sto u rezutatima, sto u korisnim informacijana iz testiranja i treninga. Odavno su prosla vremena, jedna momcad dva bolida. Treba se mjenjati sukladno vremenu. Nisu drugi krivi sto prate trend nego oni koji to ne rade. Najlakse je okriviti drugog za vlastiti neuspjeh.



    1

    0