F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Izmjene staze moguće za VN Australije 2021.

Luka Jurić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Veći radovi na Albert Parku, uključujući i promjene trenutnog izgledu staze, mogući su do VN Australije 2021.

Ceste koje tvore ovu stazu nisu renovirane od prve utrke sad već daleke 1996. Veće obnavljanje je na radaru Korporacije VN Australije (AGPC) već nekoliko godina.

S obzirom na ugovor koji osigurava održavanje ovog događaja barem do 2025., čini se da će što ranije krenuti s radovima. Novi asfalt je u planu za utrku ili 2021. ili 2022.

Dio projekta uključuje i evaluaciju potencijalnih promjena trenutnog izgledu staze kako bi se poboljšalo utrkivanje i pretjecanje, o čemu AGPC trenutno raspravlja s Formulom 1.

Završna odluka o tome kad će se točno krenuti s radovima – što će poremetiti dnevni promet tim cestama – se očekuje nekad oko VN Australije koja će se odviti idući mjesec.

„U idućih godinu ili dvije ćemo obnovljati [stazu]“, potvrdio je direktor AGPC Andrew Westacott za portal Motorsport.

„U dijalogu smo s Formulom 1 o tome kako da razvijemo stazu kako bismo osigurali to da se promjene koje su se dogodile na bolidima od 1996. odražavaju na promjenama ili korekcijama na stazi. Bilo to proširivanje [staze] na određenim dijelovima, bila to krivina u nekim dijelovima ili neki drugi aspekt.

To je sve još nedovršeno. Vjerojatno ćemo znati, realistično, oko [ovogodišnje utrke] više o tome kad će se radovi odviti – bilo to u narednih 12 ili narednih 24 mjeseca.“

AGPC je ozbiljno razmišljao o značajnim izmjenama na dizajnu staze prije nekoliko godina, planirajući promijeniti brzi kompleks u 11. i 12. zavoju u zavoj s jakim kočenjem kako bi potaknuli preticanje.

Koncept je ipak napušten jer su se AGPC i FOM složili da promjene ne bi donijele preveliku dobit u samom utrkivanju.

Prema Westacottu, širok raspon opcija će biti razmotren u ovoj završnoj evaluaciji potencijalnih promjena.

„Kad dobijete priliku za promjenom, morate gledati kako možete poboljšati nešto. Bez sumnje je da su se bolidi promijenili od 1996. do 2020., i definitivno će se promijeniti ponovno 2021.

Ono što mi možemo napraviti, ako ćemo raditi promjene, je sagledati sve [moguće opcije].

Stvari koje razmatramo su mješavina asfalta i njen utjecaj na potrošnju guma, gledamo zavoje i mogu li se prilagoditi.

Ali ne želimo umanjiti karakter staze, i moramo uzeti u obzir i jezero, i livade, i ogromne prihode, na primjer, u zavojima 1, 2, 15 i 16. Tako da ne možemo raditi promjene kakve god želimo gdje postoje određene geografske i topografske značajke i tako dalje.

Nećemo raditi krivine kao na Zandvoortu ili bilo što takvo, to vam mogu obećati.

Ono što mi radimo je razmatranje svih mogućih primjedbi, od ograničenja brzine u pitlaneu, do širine, do abrazije asfalta, te smo u aktivnom dijalogu s Formulom 1 o svemu tome.“

Podrži nas

Naš zadnji Donator je:Vettel-Ferrari, Fishkal.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Jurić
Pulsmedia autor
141 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

4 komentara

  1. Williams Nigel Prikaži

    bolji vratiti adelaide



    1

    3
  2. Ayrton Senna LR7 Prikaži

    Osobno meni jedna od najdražih,em kaj prva em jel sam ju obožavao na playki još od F1 97.Nije top topova al mi srcu drag dragulj a kad se nešto ide mjenjat osim novog asfalta odmah sam skeptik



    5

    0
    • Mclaren LH44 Donator Prikaži

      Trebalo bi napraviti flat out sekciju od 8 do 13 krivine, taman ima asfalta da se postojeće krivine koriguju i ublaže kako bi ovi novi bolidi išli pun gas, aaa taman imali bi novo mjesto za preticanje, ovako ako su bolidi tu negdje po performansama, preticanje je nemoguće. Uglavnom pravci su premali za bilo kakvo utrkivanje i preticanje.



      1

      0
      • Tocno to sam prvo pomislio i ja kad su spominjali izmjene. Od 8 do 13 zavoja se moze napraviti dio staze u kojem ce biti mnogo preticanja. Moglu bi ih se dobiti i na ciljnom pravcu preticanja da je ostrije kocenje i sporiji izlaz na ciljni pravac.



        1

        0