Haasov vozač često je meta kritika zbog incidenata koje je imao u prošlosti, a mnogi su bili iznenađeni da ga je ekipa odlučila zadržati uz Kevina Magnussena i za 2020. godinu.
Francuz kaže da mu je drago da barem izaziva nekakve reakcije kod navijača, bilo da ga vole ili mrze, a napominje kako takvo verbalno zlostavljanje nikad ne doživi kad upoznaje navijače licem u lice.
“Nedavno sam bio na jednom koncertu sa suprugom. Objavili smo selfie na društvenoj mreži, a jedan tip koji je komentirao je iz toga napravio lakrdiju.”
“Na ulici nikad nećete sresti tipa koji će vam to reći u lice.”
“Draže mi je da me vole i mrze nego da nemam nikakvu karizmu. Postoje ljudi koji me podržavaju, a postoje i oni drugi. To mi je jasno.”
“Ponekad možemo čavrljati na društvenim mrežama, zato i postoje. Razgovarat ćemo i onda ćemo pojasniti, zašto kažete da se Grosjean razbio na svim utrkama prošle godine? Pokažite mi statistike pa ćemo ponovo razgovarati o tome.”
“To je imidž s kojim netko zaglavi, takav je život, nije strašno. Kad ostvarite dobar rezultat onda vam brojevi porastu, ljudi su uz vas; a kad ostvarite loš rezultat onda su ljudi strogi.”
“Ponekad je jednostavno kritizirati, ali još jednom ponavljam – nijednom se nije dogodilo da upoznam nekoga na ulici i da mi to kaže u lice.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sve je to Ericsson sa lažnih profila!
42
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
xe, xe, odlična!
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da nije dobar ne bi ni došao u F1, ni zadržao se toliko dugo… vozio sa Kimijem i Alonsom, što je neprocjenjivo iskustvo za svakoga. Da se manje bori protiv momčadskog kolege, a više protiv ostalih, mogao je biti na Bottasovom mjestu.
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Alonsu je i izbio naslov 2012e
16
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Čovjek vozio svoju utrku.
13
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Panj
1
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jedan od vozača koji se u F1 zadržao dosta dugo s obzirom na je uvijek bio vozač panjina tipa Maldonado.
1
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@avetma Kritika i savjet su jedna te ista stvar. Od pohvala ne naučiš ništa.
3
0