Izdvojeno

Marko: Vettel se raspitivao o mogućem povratku u Red Bull

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 22 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Njemački mediji pišu kako je Sebastian Vettel kod Helmuta Marka tražio informacije o mogućem povratku u Red Bull.

Podsjetimo, njihov četverostruki prvak je napustio ekipu 2014. kako bi otišao u Ferrari, a trenutni ugovor ističe mu na kraju 2020. godine. Ferrari je već potpisao Charlesa Leclerca za novu eru F1, a Max Verstappen je zauzeo jedno mjesto u Red Bullu. Očekuje se da bi ugovor Lewisa Hamiltona u Mercedesu trebao biti stvar formalnosti, pa je pitanje gdje bi mogao Vettel.

Helmut Marko je za Autobild izjavio da se Vettel u Kitzbuhelu raspitivao o tome:

“Sebastian je htio osjetiti je li moguć povratak 2021. godine.”

“Nitko od nas koji donosimo odluke nije bio u Kitzbuhelu pa nije mogao dobiti nikakav odgovor. Sebastian je četverostruki prvak i ima određenih financijskih zahtjeva, ali obzirom da imamo novi ugovor s Maxom Verstappenom koji nije naročito jeftin – ne možemo si priuštiti još jednog vozača iz kategorije teškaša. Nažalost. Sebastian bi trebao doći na vrlo male novce, ali to ga ne možete tražiti.”

“Ferrari je osigurao Leclerca, mi smo osigurali Maxa… Sebastian jedino može ove godine biti jako dobar, u što vjerujem da će se dogoditi ako bude vozio bolid koji mu odgovara. Ako jasno pobijedi Leclerca onda Ferrari mora razmišljati u njegovom smjeru. U tom slučaju bi bio zanimljiva opcija i za Mercedes.”

Komentiraj

22 komentara

  1. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    opa opa. seb bi nazad u idilu. al nema nazad, samo naprijed. zaista je ostario.



    3

    1
  2. Dobri, stari, pošteni dr. Marko :prcnjau:



    17

    2
  3. Njemu je jedina opcija Ferrari… ili može Kimija zamjeniti u Alfi 2021.



    7

    1
    • Vjerovatno si u pravu. Nazad na pobjednicki put i pocet pokazivat formu iz 2017 ili prvog dijela 2018. Ako bi to uspio dobio bi sigurno novi ugovor u Ferrariju.



      4

      0
      • On je sada potrošnija roba od Leclerca i ovisiti će o tome mogu li surađivati. Neću spominjati performanse jer je Vettel uvijek bio brz kada ne pleše balet po stazi. Daj mu stabilni brzi auto i može on voziti kao za vrijeme Red Bulla. Ali automobil mora biti na razini jer je Vettel momak koji ne voli laktarenje po stazi i ako se gume brzo jedu znači da si često u gužvi koju on mrzi i to mu sjebe fokus i onda završi u nekome ili u zidu. Rusija i Singapur su pokazali kakav je Vettel kada se ne mora boriti laktovima, super brz kada vozi svoj tempo protiv štoperice. Problem mu je što je veoma emotivan za jednog njemca (balkanski mentalitet) i ako je bliska borba on uvijek pogriješi. Rođen da vozi dominantne bolide s kojima može odmagliti svima nakon prvog zavoja i voziti utrku protiv samog sebe.



        15

        7
  4. Ovom tipu ja nevjerujem ni kad kaze da je nebo plavo.



    11

    2
  5. Pitao je po Kitzbuhelu a tamo nije bilo nikoga.pa koga je pitao onda.stvarno debil



    10

    4
  6. Stara budala i spletkaroš :(



    4

    2
  7. Nema povratka u Red Bull. Tko ode ne vraća se više.


    0

    4
  8. Charles Leclerc
    F12000 Prikaži

    Stari Marko muti vodu pred početak sezone.



    3

    0
  9. ako bude vozio bolid koji mu odgovara.

    Boc boc



    2

    2
  10. Helmut Marko: Senna se raspitivao kod svetog Petra jel bi mogao u Red Bull.

    Eto ovo je jednako vjerodostojno kao ova izjava za Seba :)



    2

    3
  11. Vjerojatno će odvoziti i 2021 u istom timu,a onda bi mogao razmišljati lagano o povlačenju,bez obzira na sve,ipak je višestruki prvak,a ako Ferrari nešto ne zabrlja ovu godinu mogli bi se boriti za naslov.



    1

    0
    • Ako se ugleda na Kimija može prijeći negdje drugdje i opet se vratiti u Ferrari za 2-3 godine. Vettel je 1987. generacija. Ima on još krugova za voziti, utrka dobiti i pirueta za napraviti. Prstić će voziti još dugo.



      3

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni