Izdvojeno

Verstappen: Ponekad morate biti agresivni, a ako ne želite pogreške – stavite robote u bolide

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Max Verstappen kaže da je svjestan kako ponekad agresivnost dovodi do grešaka, ali nema namjeru mijenjati svoj stil vožnje.

Verstappen je u Formulu 1 došao 2015. godine i vrlo brzo zaradio epitet brzog i nesmotrenog vozača. Tijekom iduće godine rivali su se žalili na određene poteze i FIA je uvela novo pravilo po kojem bi kažnjavala pomicanje pod kočenjem, samo da bi godinu kasnije to isto pravilo uklonila i upozorila vozače da budu oprezni oko toga što rade na stazi.

“Ponekad morate biti agresivni, a ponekad ne. Pogreške se događaju. Ako to ne želite – postavite robota u bolid.”

“Ponekad je dobro pogriješiti jer je to jedini način da nešto naučite. Ljudi ponekad sami sebi kažu – “nemoj to činiti”, ali to se ne može izbjeći, pogotovo kad vozite bolid na samim granicama. Pogreške su lako moguće. Najvažnije je učiti iz njih.”

S obzirom na njegove godine – Verstappen bi još uvijek mogao srušiti Vettelov rekord i postati svjetski prvak prije 23. godine i 134. dana:

“Bilo bi to lijepo, da. Ali, ja se uvijek želim boriti za titule, bilo da sam najmlađi ili ne. Nadam se da ću imati priliku ove sezone.”

“Dat ću sve od sebe za to, a siguran sam da ćemo imati dobru godinu. Naravno, moramo pričekati i vidjeti.”

Komentiraj

2 komentara

  1. p-o-n-e-k-a-d !!! Max mora proučiti što znači ponekad i koja je razlika od riječi konstantno.



    2

    2
  2. Nekako mi se čini da on neće sa svojim stilom vožnje tako brzo do naslova prvaka.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni