Izdvojeno

Brawn: McLaren je prepoznao da ima većih problema jednom kad se riješio Honde

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ross Brawn vjeruje da je razlaz McLarena i Honde bio nužan kako bi ekipa iz Wokinga napokon otkrila svoje probleme i pronašla načina da ih riješi.

U periodu od 2015. do 2017. McLaren je dva puta završio na 9. mjestu u poretku konstruktora, a onda su 2018. napokon odlučili prijeći na Renault. Taj razlaz pokazao je McLarenu da imaju puno problema ispod vlastitog krova, a Honda je puno uspješniju suradnju započela s Red Bullom. Prošle godine su čak i pobijedili na tri utrke, što je do prije par godina bilo potpuno nezamislivo.

“Sad u McLarenu imate par razumnih ljudi, trebalo im je nešto vremena da to prepoznaju. Ljudi kažu da je bila pogreška riješiti se Honde, ali ja zapravo mislim da je to bilo neophodno kako bi shvatili što moraju učiniti sa svojom ekipom.”

“Oni su tada konstantno krivili Hondu i mislim da bi sad prepoznali da to nije bilo točno, to nije bila cijela priča.”

“Kad su se riješili Honde i stavili u bolid motor kojeg još netko koristi – prepoznali su da imaju neke veće probleme od motora i da se trebaju napraviti određene promjene. Mislim da su te promjene bile vrlo razumne.”

Brawn kaže da je optimističan oko šansi za ekipe iz sredine poretka jednom kad 2021. u igru dođe ograničenje budžeta.

“Trenutno imaju i ekonomskih izazova, to je dio problema. Znam da neke ekipe nisu zadovoljne visinom kontrole troškova, ali mislim da smo morali postaviti cifru koju mogu ispoštovati top ekipe.”

“Mislim da će cijeli taj proces prilagodbe budžetu približiti ekipe sredine poretka k vrhu. Neke od njih čeka svijetla budućnost. Novi komercijalni ugovor je puno pravedniji, a nagradni fondovi su puno poštenije raspoređeni među ekipama.”

Komentiraj

3 komentara

  1. Definitivno je razlaz godio i jednima i drugima… Zajedno nije islo nikako…



    12

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni