F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Podsjetnik: Mika Salo kao zamjena Schumiju umalo pobijedio na VN Njemačke 1999.

Luka Maloić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Mika Salo

98 dana Michael Schumacher nije nastupio za svoj Ferrari zbog nesreće na Silverstoneu 1999. godine. Nijemac je zbog otkazivanja zadnjih kočnica snažno pogodio u barijere te slomio nogu. Kao zamjena uskočio je Finac Mika Salo koji je imao iskustva u F1 još od 1994., vozeći za Lotus, Tyrell i Arrows. Sezonu 1999. je proveo kao zamjenski vozač u dvije ekipe.
Na tri utrke je mijenjao Ricarda Zontu iz BAR-a, a poslije Silverstonea ozlijeđenog Schumija. U svojoj drugoj utrci za Ferrari, na VN Njemačke, Mika je vodio veliku većinu utrke i pobijedio bi da ga nisu zaustavile momčadske odredbe – morao je propustiti svojeg kolegu Eddiea Irvinea naprijed (pogledajte u videu). Irvine je nakon utrke pružio trofej Miki u znak zahvale.

Što se same utrke tiče, u jednom trenutku prvo i drugo mjesto su držali finci “Mika & Mika (Hakkinen)”. Martin Brundle je na to rekao:”nije loše za državu od 5 milijuna ljudi”. Mika Hakkinen je ipak odustao u 25. krugu nakon problema s gumom. Heinz Harald Frentzen tako je završio treći na domaćoj utrci. Damon Hill je pojačao glasine da odlazi iz F1, nakon što je u 14. krugu parkirao svoj Jordan žaleći se na probleme s kočnicama. Ekipa Jordana bila je sigurna da je s automobilom bilo sve u redu.

Salo je demonstrirao svoju sposobnost i vozačko umijeće još nekoliko puta tijekom te sezone. Utrku u Italiji završio je na trećem mjestu. Ovo su mu ujedno i jedina postolja koja je ostvario u karijeri. Nakon povratka Michaela, Salo se preselio u Sauber te odradio jednu sezonu, da bi 2002. nakon godine dana u Toyoti zauvijek napustio Formulu 1.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Maloić
Pulsmedia autor
348 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

16 komentara

  1. Još nešto što je možda zanimljivo u karijeri Mike Sala kao vozača F1. U F1 je nastupio u 8 sezona. Ako se oduzme tih par utrka u Ferrariju vozio je bolide srednjeg ranga (Tyrrell iz 1997., čak je bio i katastrofalno spor bolid). Bodove nije osvojio samo 1994. godine kada je nastupio u zadnje dvije utrke (no ni slavni Lotus nije te godine osvojio niti jedan bod), te 1999. godine u BAR-u (isto tako kao gost, a i momčad je prošla bezbodovno). No čak u 5 sezona (1995.,1996.,1997. Tyrrell, 2000. Sauber, i 2002. Toyota) bio je jedini vozač koji je osvajao bodove za svoje momčadi. Za mene osobno podcijenjeni vozač, koji je možda malo prekasno došao u F1, no do neke mjere i sam kriv za svoju sudbinu, jer da nije bilo incidenta za vrijeme njegovog natjecanja u F3 (pijan za volanom-napuštanje sponzora), tko zna što bi bilo. U to doba nije bio ništa slabiji od Hakkinena.


    0

    0
  2. Honda zekohonda Donator Prikaži

    kako kažu lenningrad cowboysi: the fastest finnish driver of all time! :)


    0

    0