Mercedesov šef odsjeka za pogonske jedinice Andy Cowell se obratio javnosti i poručio kako se njegovi inženjeri “bore s par problemčića, kao i uvijek”.
“Ako nemate takve probleme – ne borite se dovoljno žestoko.”
“Puno toga se događa u Brixworthu, puno nadogradnji po cijeloj pogonskoj jedinici, na ERS-u, u motoru…”
“Kao i uvijek – borimo se s par problemčića dok sve slažemo. Puno rada i truda je uloženo u pravu specifikaciju. Mislim da ste već primijetili kako je jedan motor upogonjen!”
“Trebamo pripremiti hardver kako bismo mogli izići na stazu. Bolid ćemo predstaviti 14. veljače, a onda idemo u Barcelonu s tri bolida [Mercedes, Racing Point i Williams] pa se nadamo da će krenuti kruženje stazom.”
“Imamo samo šest testnih dana prije Melbournea.”
Cowell kaže da je Mercedes već u procesu pripreme trkaćih motora za početak sezone.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma nema problema znamo da ste underdog, kao i uvijek…..
Budete vec vi nasli rijesenje za mind blowing, astonishing, fascinating brzinu na pravcu. Ili samo fućnite vasim kerovima iz Milton Keynes, oni znaju sto treba. ?
18
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferrari ima strašnu prednost u snazi. :chill:
Mislimo da je to 40kW (tj. 54ks, iliti jedan Golf 2 dizel).
I Ferrari je strašno brz na pravcima. :chill:
Mislim da bi to FIA trebala da pojasni.
15
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako vec nije, ipak se moraju pripremit na vrijeme.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Joj necu moc spavat zbog tih problemcica… Nadam se da ce to do monze popraviti ???
12
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma kakva popravka, već bi se mogli prebacivati na 2021, ionako je promjena pravila :D
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma to i ja govorim marljivo skupljat bodove pa po naslov do godine. Toto i lujo izdrzite….
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Problemčići su: once upon a time 2014,2015,2016,2017,2018,2019..Pile naopako,imaju u najmanju ruku konkurentan paket.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ttttoooooooooooo??
Forza Ferrari?????
4
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
[komentar izbrisan]
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Cestitam svima onima koji nisu shvatili sarkazam i dozu humora u mojem komentaru…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
hahah ja kad sam procitao komentar prvo sam si rekao pa jel moguce…nadam se da j ovo sarkazam :rofl:
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nijemci nisu baš najbolji u šifriranju poruka, Enigma je u WW2 bila dešifrirana.
Mercedes je razvio svoj kod koji je jednako toliko neučinkovit, jedino ovi u Ferrariju nisu uspjeli dešifrirati.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ključna riječ.. Problemčići..
Drugi imaju probleme uvijek
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Treba sva saznanja s Ferrarijevog motora ukomponirat u svoj. Treba vremena i testova da se to ustima.
7
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Oces rec da Njemci nemaju pametnijeg posla fucka se njima za Ferrarijevu kramu kaj bu talijan svabu naucil daj molim te
3
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Svabe mogu samo slinit na talijanske top aute. Nikad nisu znali tako sto napravit a ocito nece jos neko vrijeme. Ferrari je barem bio u autoindustriji marka koja je razvijala nove tehnologije ktoz f1 i patentirala ih i svoje aute. Svabo mozda je dominantan u segmentu limuzina, dipova, terenaca, kompakata no u sportskim autima nemaju ji srce ni dusu jednog talijana. Niti im mogu konkurirati po dizajnu koji je kod svabe t9liko izlizan i napravljen copy paste sa izmjenom farova po 100 puta. No na kraju krajeva to uppce nije tema niti sam gore u postu pisao o tome nego o Ferrarijevom motoru koji ocito moze nauciti svabu svasta.
5
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I btw tu talijansku kramu bi 90% ljudi uzelo prije nego bilo kojeg svabu.
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tu si upravu je krama al kad ga vozis je tak zabavan za vozit da te boli kurac za kvarove samo je jedini problem za to treba imat para a porcha i mecku mogu svi vozit posto ga samo moras kupit a da se odrzavat
Al nisam ja reko da je Ferrari los za vozit nego da svabe to nezanima oni rade po svom jer znaju bolje oni u cestovnim autima zele i komfor ne samo performase al gust je na ferki totalni trkaci auto
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Po navodima njemačkog magazina Getriba.kom navodno gefufna ne paše pa dajc ne vergla.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A ljevi cincilator vraca ulje na radilicu. Tako sam ja procitao negdje na netu
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ali spictajzner normalno vrti!
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Još kad gumigeling pritegnu, nema im kraja :)
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Koji naslov ajd u kurac novinar kakvi problemi odi ti radit motor pa nemoj nikad imat stvari za postelat pa bus i imao najslabiji motor na svjetu kako je doticni gospodin iz Merca i rekao
Ko portal ljubitelja f1 a naslov ko u gloriji bljak
5
19
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ti čitaš Gloriju?
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
‘Hamilton je pet dana radio ono pa mu se dogodilo ovo” – to je vec slicnije naslovu Glorie.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa proslu sezonu su zavrsili s 3. motorom po snazi, naravno da su to pokusali stici i da sad imaju problema.
4
2