Izdvojeno

Mercedes: Kao i uvijek – borimo se s par problemčića na motoru

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 26 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Mercedesov šef odsjeka za pogonske jedinice Andy Cowell se obratio javnosti i poručio kako se njegovi inženjeri “bore s par problemčića, kao i uvijek”.

“Ako nemate takve probleme – ne borite se dovoljno žestoko.”

“Puno toga se događa u Brixworthu, puno nadogradnji po cijeloj pogonskoj jedinici, na ERS-u, u motoru…”

“Kao i uvijek – borimo se s par problemčića dok sve slažemo. Puno rada i truda je uloženo u pravu specifikaciju. Mislim da ste već primijetili kako je jedan motor upogonjen!”

“Trebamo pripremiti hardver kako bismo mogli izići na stazu. Bolid ćemo predstaviti 14. veljače, a onda idemo u Barcelonu s tri bolida [Mercedes, Racing Point i Williams] pa se nadamo da će krenuti kruženje stazom.”

“Imamo samo šest testnih dana prije Melbournea.”

Cowell kaže da je Mercedes već u procesu pripreme trkaćih motora za početak sezone.

Komentiraj

26 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7
    Iceman Donator Prikaži

    Ma nema problema znamo da ste underdog, kao i uvijek…..
    Budete vec vi nasli rijesenje za mind blowing, astonishing, fascinating brzinu na pravcu. Ili samo fućnite vasim kerovima iz Milton Keynes, oni znaju sto treba. ?



    18

    6
  2. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Joj necu moc spavat zbog tih problemcica… Nadam se da ce to do monze popraviti ???



    12

    2
  3. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Problemčići su: once upon a time 2014,2015,2016,2017,2018,2019..Pile naopako,imaju u najmanju ruku konkurentan paket.



    6

    0
  4. Ttttoooooooooooo??
    Forza Ferrari?????



    4

    9
  5. Nijemci nisu baš najbolji u šifriranju poruka, Enigma je u WW2 bila dešifrirana.
    Mercedes je razvio svoj kod koji je jednako toliko neučinkovit, jedino ovi u Ferrariju nisu uspjeli dešifrirati.



    2

    0
  6. Clay Regazzoni
    Ber Prikaži

    Ključna riječ.. Problemčići..
    Drugi imaju probleme uvijek



    3

    0
  7. Treba sva saznanja s Ferrarijevog motora ukomponirat u svoj. Treba vremena i testova da se to ustima.



    7

    4
    • Ayrton Senna
      Hr1982 Prikaži

      Oces rec da Njemci nemaju pametnijeg posla fucka se njima za Ferrarijevu kramu kaj bu talijan svabu naucil daj molim te



      3

      7
      • Svabe mogu samo slinit na talijanske top aute. Nikad nisu znali tako sto napravit a ocito nece jos neko vrijeme. Ferrari je barem bio u autoindustriji marka koja je razvijala nove tehnologije ktoz f1 i patentirala ih i svoje aute. Svabo mozda je dominantan u segmentu limuzina, dipova, terenaca, kompakata no u sportskim autima nemaju ji srce ni dusu jednog talijana. Niti im mogu konkurirati po dizajnu koji je kod svabe t9liko izlizan i napravljen copy paste sa izmjenom farova po 100 puta. No na kraju krajeva to uppce nije tema niti sam gore u postu pisao o tome nego o Ferrarijevom motoru koji ocito moze nauciti svabu svasta.



        5

        5
      • I btw tu talijansku kramu bi 90% ljudi uzelo prije nego bilo kojeg svabu.



        4

        4
        • Ayrton Senna
          Hr1982 Prikaži

          Tu si upravu je krama al kad ga vozis je tak zabavan za vozit da te boli kurac za kvarove samo je jedini problem za to treba imat para a porcha i mecku mogu svi vozit posto ga samo moras kupit a da se odrzavat
          Al nisam ja reko da je Ferrari los za vozit nego da svabe to nezanima oni rade po svom jer znaju bolje oni u cestovnim autima zele i komfor ne samo performase al gust je na ferki totalni trkaci auto



          2

          2
  8. Po navodima njemačkog magazina Getriba.kom navodno gefufna ne paše pa dajc ne vergla.



    8

    2
  9. Ayrton Senna
    Hr1982 Prikaži

    Koji naslov ajd u kurac novinar kakvi problemi odi ti radit motor pa nemoj nikad imat stvari za postelat pa bus i imao najslabiji motor na svjetu kako je doticni gospodin iz Merca i rekao
    Ko portal ljubitelja f1 a naslov ko u gloriji bljak



    5

    19
  10. Pa proslu sezonu su zavrsili s 3. motorom po snazi, naravno da su to pokusali stici i da sad imaju problema.



    4

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni