Izdvojeno

Vijay Mallyja oduševljen dogovorom između Racing Pointa i Aston Martina

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Bivši šef Force Indije Vijay Mallyja kaže da je oduševljen dogovorom između Racing Pointa i Aston Martina.

Podsjetimo, prošlog tjedna je potvrđeno kako je Lawrence Stroll postao dioničar Aston Martina, uslijed čega će ekipa Racing Point od 2021. godine nositi njihovo ime. Mallyja, vlasnik iste momčadi od 2008. godine do kraja 2018. – kaže da je čestitao Strollu na tom dogovoru.

“Oduševljen sam zbog Lawrencea i zbog ekipe. Postati tvornička ekipa – to je uvijek san.”

“Lawrence i ja smo prijatelji, naravno da sam mu čestitao isto jutro kad se to dogodilo. On je vrlo mudar investitor.”

“Ako pogledate koja je danas cijena dionice Aston Martina – očigledno je odradio dobar posao. Pod njegovim vodstvom postoji samo jedan smjer – a to je prema gore.”

“Za Racing Point je ovo apsolutno fantastično. Postat će tvornička ekipa s podrškom velikog Aston Martina sa svim povijesnim značajem kojeg taj brend nosi. Aston ima puno ljubitelja i oni će postati ljubitelji Racing Pointa.”

Poznato je kako je i Mallyja pokušao surađivati s Aston Martinom još 2015. godine, ali pregovori nisu urodili plodom i sponzorstvo je otišlo u smjeru Red Bulla.

“Razgovarali smo s njima prije pet godina. Ne zato da postanemo tvornička ekipa nego da oni postanu naslovni sponzor i da nam daju nešto tehničke podrške. Ne znam koji je njihov dogovor s Red Bullom, ali mislim da Aston nema tehničkog udjela u cijeloj priči. Red Bull ima genija u obliku Adriana Neweya i mislim da im ne treba nitko drugi.”

Indijac tvrdi da mu ne nedostaje F1:

“Imao sam deset punih godina i uživao sam u svakom trenutku. Sad je vrijeme za nešto drugo. Vrlo sam ponosan što sam dva puta završavao na četvrtom mjestu u konstruktorskom poretku. Ova ekipa je još u mom DNK i apsolutno sam presretan zbog njih.”

“Vjerujem da je bolid za 2020. jako napredovao i radujem se početku nove sezone.”

Komentiraj

5 komentara

  1. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    kakva tvornička ekipa šta mu to znači XD


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni