F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Alonso: Moje godine nisu problem za povratak 2021.

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Fernando Alonso ne vjeruje da njegove godine predstavljaju problem za eventualni povratak u Formulu 1 2021. godine.

Alonso je 2018. napustio momčad McLarena i otišao iz F1, ali nikad nije isključio mogućnost povratka ako se stanje sporta promijeni, odnosno ako se prekine Mercedesova dominacija i omogući pobjeđivanje više ekipa. Ako bude mogao pronaći vozačko mjesto – 2021. će imati 39. godina.

“Ne vjerujem da će godine biti problem.”

“Ovi bolidi nisu toliko zahtjevni, s obzirom na to da nema zaustavljanja po gorivo. Vozite sedam ili osam sekundi sporije nedjeljom nego u kvalifikacijama subotom.”

“Također, s novim 18-inčnim gumama će se promijeniti ponašanje bolida pa će svi morati malo prilagoditi stil vožnje.”

Usporedio je svoju situaciju s povratkom Michaela Schumachera 2010. godine kad je Nijemac imao 41 godinu:

“Michael se vratio u F1 kad je počinjala era Pirellija [2010. je bila zadnja godina Bridgestonea] pa su gume bile vrlo osjetljive.”

“Mi smo već razvili vještinu brige o gumama da ih ne pregrijavamo. On se mučio ponajviše zbog toga.”

“To za mene neće biti problem 2021. godine.”

Bez obzira na dvije pobjede na 24 sata Le Mansa i na naslov u WEC-u 2018./19. sa Sebastienom Buemijem i Kazukijem Nakajimom – smatra da je u Formuli 1 ostavio nedovršen posao:

“Ljudi misle da sam zaslužio više nego što sam osvojio, posebno u zadnjih par godina. U muzeju imamo ormar s puno trofeja, ali ništa od toga nije osvojeno nedavno i to je malo čudno.”

“Jedini problem s novim pravilima je taj što bi ih neke ekipe mogle drukčije protumačiti.”

“Možete se priključiti ekipi koja trenutno pobjeđuje, ali ako pogriješe s interpretacijom pravilnika – hoće li ljudi opet reći da sam donio pogrešnu odluku?”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3316 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

13 komentara

  1. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Prije cu navijat za njega u Ferrariji nego za ove neke klince premda nisam neki fan…



    13

    4
  2. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    Godine sigurno ne bi trebale biti problem. Današnji vozači su puno spremniji od prethognih generacija.
    Samo ne znam gdje bi se vratio?
    U RB ne može, ne želi ga Honda zbog nesmotrenih izjava.
    Mercedes ga također ne želi, zbog dešavanja iz 2007. Ovo se možda i promijenilo sa odlaskom Zetsche-a i Hauga, ali meni je doista teško povjerovati da će se on i Hamilton ikad više suočiti u istom bolidu.
    Ferrari … teško. Ne vidim razloga zašto bi ga dovodili umjesto Vettela.
    Ostaje McLaren, ali i tu je čini mi se završio svoju priču.
    Ostaje mu ona mala vjerovatnoća (cca 10%) da bi Hamilton mogao potpisati za Ferrari pa da se onda otvori mjesto u Mercedesu.



    11

    1
  3. Nisu, ali godine rade svoje. Iskreno sumnjam da nize voziti kao na nivou od prije 10 godina. Zadnje sto mu trebada ga 2021 ili 2022 neki mladac ala Leclerc namaze. Jbg nisi imao srec kad je trebalo i kad si je zasluzio , mada ju je imao kontra Kimija i Schumija. Odabiri su bili krivi i ostavio je dubok trag u F1 no ako zbilja ne moze dobiti mjesto u bolidu u kojem moze nesto pokazati nema smisla nikakav povratak. On nema vremena graditi novu momcad i bolid oko sebe kao npr 2008 ,2010 ili 2015. Volio bi ga vidjeti u F1 opet ali u borbi za pobjede a nekako sumnjam da ce to biti izvedivo u skoroj buducnosti. Mislim da je Ferrari jedina sansa ukoliko Vettel ode. Kod Hamiltona i Verstapena sigurno mjesto nece dobiti kao momcsdski kolega. Vratio se u mclaren nakon one afere pa se mozda vrati u Ferrari . Renault sumnjam da ce u borbu za naslov u iducim sezonama i nevidim ekipu u kojoj bi bi njegov cilj bio izvediv osim Ferrarija u slucaju odlaska Vettela.



    8

    1
    • Nigel Mansell The Simpsons Prikaži

      Cyril je nedavno “natuknuo” kako su nova pravila kao stvorena za Renault i pričaju da žrtvuju i ovu sezonu radi 2021.
      U svakom slučaju 2021 je velika lutrija za svakoga a za Alonsa posebno.
      Liberti M bi ga rado ugurala negdje ali gdje?
      Sve je to još na dugu štapu. ;)



      8

      0
      • To stoji no Ferrari Red Bull i Mercedes ce vec ove godine debelo raditi na bolidu da imaju pocetnu prednost zbog smanjenog budgeta za 2021 a to je nesto sto si Reanult McLaren nece moci priustiti , pa smo dobili neki dan onu izjavu od Mclarena kako iduce 2,3 godine nece u borbu za vrh upravo iz tih razloga. Moze netko od ovog gore trojca kiksat na bolidu za 2021 pa se McLaren ili Renault tu malo uguraju blize no da ce sve tri ekipe doci nespremne u tu promjenu pravila cisto sumnjam. Te tri ekipe su financijski puno jace i to ce svakako uloziti u tu sezonu kada se mjenjaju pravila ove godine jer mogu. To ce sigurno odigrati svoje gdje ce tko biti na pocetku 2021. Dolazi ogranicenje budgeta za 2021 no ove godine dok ga nema top tri ekipe ce to sigurno probati iskoristiti.



        1

        0
  4. Amico ravno u Ferrari.Vettel u penziju



    7

    6
  5. Bez obzira što mislim da je jedan od najvećih vozača F1, bar u zadnjih 40 godina, mislim da bi povratak bio pogreška. Gledati ga na začelju bi bilo prejadno. Momentalno mislim da su top vozači i timovi bolji od njega. Pauza je svakome učinila loše. Hamilton bi ga vjerojatno pobijedio u istom bolidu. Volio bih da sam ih mogao gledati u istim ili sličnim bolidima 2013. do 2017. Osobno mi fali i Pastor, on mi je bio jedan od najzanimljivijih likova…. FA mi više ne fali u F1. Želim mu puno sreće u drugim serijama. Mislim da bi mu bilo bolje d se angažira na neki potencijalno duži rok u IndyCar seriji, iako mu je Honda zatvorila vrata?



    4

    1
  6. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Honda je službeno stavila veto na njegov potpis za Andretti u Indycaru. Dakle, ništa od RBa. Može u svoj vječni Renault. Još da mu dovedu i Briatorea za bossa i Ocon koji sluša i ne postavlja glupa pitanja i sve će biti super.



    5

    5
    • Mclaren GoranS Prikaži

      Trebalo bi završiti sa pričom da Honda ne želi Alonsa zbog prirode njihove poslednje saradnje. Jednostavno je, Alonso je ugovorom vezan za Toyotu, WEC ranije, sada Dakar, i biti i sa jednima i drugima…. Ne ide :)



      8

      1
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Nije bitno koji je točno razlog. Honda sigurno neće objasniti.
        Nitko mu nije držao pušku uperenu u čelo da vozi Toyotu – samo drukčije ne bi pobijedio WEC….
        Dakar je možda mogao voziti i s nekim drugim. To su njegove odluke. Misli da je dovoljno velik da mu se oproste takve stvari. Honda očito misli da nije. Sad ćemo vidjeti imali li GM primjedbi na njegovo utrkivanje u Toyotama.



        4

        2