F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Hamilton odbacuje nagađanja: Još nismo ni razgovarali o novom ugovoru

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Nakon što su se proteklih dana namnožile vijesti o budućnosti Mercedesa, ali i o nevjerojatno visokim potraživanjima Lewisa Hamiltona – sam Britanac je reagirao na to na svom Instagram računu i napisao kako ništa od toga nije istina, te da o novom ugovoru još uopće nisu razgovarali!

“Za vašu informaciju – Toto i ja još nismo niti razgovarali o novom ugovoru.”

“Ništa ne pregovaramo u ovom trenutku, novine izmišljaju priče.”

Istovremeno, nagađa se o mogućem odlasku Mercedesa iz sporta. Autocar i Racefans portali su u zajedničkom istraživanju došli do informacija da će upravni odbor Daimlera 12. veljače raspravljati o ostanku nakon 2020. godine.

Daimlerov izvršni direktor Ola Källenius je jednostavno rekao da nije točno kako će se na tom sastanku raspravljati o ostanku u F1.

Toto Wolff je na istu temu rekao:

“Sve upućuje na to da ćemo ostati, ali to nije garantirano.”

“Trenutno smo usred rasprava o novom Concorde ugovoru. Osim toga, raspravljamo o razvoju automobilizma i utjecaju na sport.”

Već ranije je Wolff rekao da za njih nema puno smisla ostati u F1 samo kao proizvođač motora:

“Imamo četiri ekipe koje opskrbljujemo motorima, i tu uključujem i nas. Možete biti samo trudni ili ne trudni, ne možete biti napola. Ili sudjelujemo ili ne.”

“Ne vjerujem da će doći do odluke o napuštanju F1, ali ako se to dogodi – posljedica bi bila i obustava prodaje motora drugim ekipama.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3316 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

17 komentara

  1. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    Mislim da je ovo samo pozicioniranje mercedesa u pregovorima sa Libertyem. Sumnjam da bi odustali od prodaje motora jer nije to mala lova.



    4

    1
  2. Charles Leclerc 16 Domach Prikaži

    “Daimlerova izvršna direktorica Ola Källenius”

    Po mojim saznanjima, Ola Källenius je gospodin izvršni direktor.



    5

    0
  3. Niti će Merc izaći iz F1 niti će LH iz Mercedesa. To bi najgljuplji posao ikada da izađeš iz ovakvoga sporta nakon valjda najjače dominacije u povijesti. Druga stvar je da iako puno novaca troše u F1, puno više zarade. Prije koju godinu je bila jedna analiza koliko je Merc profita ostvaril ulaskom u F1 ( mislim da je bilo oko 2 do 3 milijarde eura!!! ). Isto vrijedi i za LH, izać iz toliko dominatnoga bolida i sa plaćom koju vjerojatno ni Ferrari nemože puno više nadmašiti bilo bi ravno beskonačnoj gluposti.



    3

    1
    • lukarak Donator Prikaži

      Ako nikad ne ode iz mercedesa, cak i da matematicki prestigne MSCa ce mu neki osporavati titulu najveceg. Ali ako ode u F i osvoji titulu i tamo, onda je bez konkurencije najveci ikad. Mozda mu je to motiv.



      6

      2
      • Shvaćam tvoje razmišljanje, ali da ode u Ferrari i osvoji još toliko titula koliko ih ima nikada neće biti najveći. Jer su i MSC i Senna prerasli taj sport uopće a LH nije. Da nebi bilo sada da ne cijenim LH i njegove uspjehe, smatram da je on najbolji vozač zadnjih 7 8 god, ali jednostavno u krivo vrijeme vozi. Kad spomeneš Suzuku sjetiš se Senne, kada spomeneš Monaco sjetiš se Senne i MSC, kada spomeneš kišu sjetiš se njih dvoje, kada spomeneš Ferrrari sjetiš se MSC, jednostavno su doprinjeli tom sportu puno više od čistoga utrkivanja. Ja to gledam tak. Još bi mogao pisati ali bolje ne ( bila duga noć treba i odspavati nešto 😉).



        2

        5
        • Blue Flag dFixxx3r Prikaži

          a to je iz tvoje percepcije. nove generacije poistovjećuju cijelu f1 sa LH.
          ako je netko rođen 2003 i prati f1 od svoje 10 godine tom će LH bit sve
          a takvih je sve više..
          on možda još nije ikona, ali će biti i to veća od nabrojanih, (kad te mlade generacije budu činile većinu, znači kad ostare, i kad se LH umirovi..) jer tek LH se marketinški gura u još masu područja izvan moto sporta. a mlađe generacije to puše jako dobro
          tako da mislim da si fulo s komentarom



          3

          1
        • David Croft Frantic Donator Prikaži

          Nove generacije koje će poistovjećivati cijelu F1 sa LH, se informišu o F1 sa Klixa, 24sata, Indexa i sl. Takvi su nebitni.
          Oni, iz te nove generacije, koji se “udube” u F1, pa to počnu pratiti (ili već prate) temeljitije i pomnije (ono, treninzi, kvale, trke, analize, razni specijalizovani web siteovi), sigurno neće positovjetiti LH sa F1.
          Samo, imam osjećaj da je takvih sve manje.
          I generalno, sve je manje u tim mlađim generacijama ljubitelja F1. Teško ćeš naći nekoga, tj. sve ih je manje, a da mu npr. otac (ili neko drugi stariji iz familije) nije ljubitelj F1.



          3

          4
    • Ferrari AMG Prikaži

      Molio bih za tu analizu, samo nekako sumnjam da ces ke naci…



      1

      1
    • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

      Ne znam za tu analizu, ali sam negdje pročitao da odkad haraju F1 da je Mercedesu prodaja cestovnih automobila porasla za 10ak % (jedino nisam siguran da li je podatak bio za USA ili cijeli svijet). Probati ću naći taj članak, pa staviti ako nađem.
      No u oba slučaja to je više nego dovoljno da im se isplati ostati u F1.



      1

      0
      • Blue Flag dFixxx3r Prikaži

        ne samo da haraju prodajom, nego odkad su f1 prvaci, merc proizvodi puno agresivnije aute..
        nekad kad sam bio klinac, bmw su kupovali mladi nabrijani a merc su bili kockaste limuzine koje su kupovali gospoda “mafijasi” itd.. danas se situacija okrenula.. mečka ima brutalno sportske vizure automobila i mladi ju dosta kupuju u odnosu na bmw je preuzeo onu drugu ulogu …


        0

        0
        • David Croft Frantic Donator Prikaži

          Prosjek godina BMW vozača je još uvijek za par godina niži nego prosjek godina MB vozača.
          Lako provjerljivo, ima brdo članaka.
          To da se prosjek godina vozača MB malo smanjio, to stoji.
          Međutim ono što meni “smeta” (kako glupo zvuči ovo “smeta” za osobu koja nikad nije voljela MB) kod MBa je to što je sve manje modela sa “nišanom”, a počeli su dizajnirati takva “lica” (maska + svjetlosna grupa) da kad bi uklonio zvijezdu sa maske, neko bi reko da se radi nekom Opelu, korejcu ili japancu i
          (pogotovo kod manjih modela). Dok kod BMWa npr. bubrezi još uvijek “odrađuju” posao bilo da je u pitanju serija 1 ili serija 8.


          0

          0
        • Ayrton Senna Beethoven87 Prikaži

          Ja sam oduvijek bio fan BMW-a, vozim jednog starijeg, a Merc mi je takodjer bio sinonim za stare mafijase i jednostavno odbojan.
          Medjutim, sada moram priznat da izgledaju odlicno, u globalu mozda i bolje od BMW-a…
          i ne znam, nekako ih ja ipak odmah prepoznam i izdaleka… imaju nešto.
          A kad naletim na te zaobljene niske guze (valjda amg gt-a), uz zvuk, uf…


          0

          0
        • Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

          @Frantic Zvijezda se nece maknit sa mercedesa jer ju koriste kao savrsenu masku za adaptive cruise control


          0

          0
  4. Nema gdje nego ostati u Mercu…
    Zasigurno nece u neki nekonkurentni bolid pa makar i dobio veće novce…



    3

    0
  5. Lewis Hamilton 44 Berislav Donator Prikaži

    Moje mišljenje je da su motori koje Merc radi za F1, “… dim”u njegovom poslovanju. Njemu je ogromna zarada, stečeno iskustvo u hibridnoj tehnologiji za cestovna vozila jer mu je to ustvari “core business”. Vjerujem čak da je to bio jedan od glavnih razloga za njegov ulaz/povratak u F1. Kod Ferarria je potpuno diametralno suprotna situacija. Naravno, Mercu je to ujedno i veliki ponos/reklama što je pokazao da je godinama najbolji u tome. Očito su blizu točke gdje uložena lova postaje biti prevelika spram dobivenog iskustva.



    1

    0