F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Seidl: McLaren se neće utrkivati za pobjede i podije do 2023. godine

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

McLarenov šef Andreas Seidl je novinarima pojasnio kakva su razmišljanja unutar njegove ekipe i kad se očekuje povratak na sam vrh:

“Mi imamo nešto manje od 750 zaposlenika, što je značajno manje od top tri ekipe. Ako pogledate ograničenje budžeta koje nas čeka – mi smo već na tom limitu. Vlasnici ekipe su nam dali jasan znak da možemo ići do limita. To je sjajan znak za ekipu jer nam daje sredstva da uhvatimo priključak za vodećima.”

“To se neće dogoditi 2021. godine. Top ekipe još uvijek imaju više resursa, više ljudi, veći budžet. Osim toga, obavljaju posao bolje od nas. Vjerojatno će ga bolje odrađivati i u 2020. kako bi se pripremili za 2021. Jednom kad nova pravila budu na snazi – tad će u igru ući ograničenje budžeta. Ne očekujem da ćemo se natjecati za pobjede i postolja sve do 2023. godine.”

Na upit što to top tri ekipe imaju bolje od njih, Seidl kaže:

“Bolju infrastrukturu, bolje procedure, metode i procese. Efikasniji su, imaju više povjerenja u svoje performanse bez da to prijeđe u aroganciju.”

U osvrtu na prošlu sezonu kaže da su odradili dobar posao, ali da uvijek može bolje:

“Izgubili smo previše bodova. Bila je to mješavina problema s motorom i naših pogrešaka. Ne želim kriviti nikoga. Moramo se poboljšati u tvornici i na stazi. Bilo je i problema tijekom promjene guma koji su nas koštali 15-20 bodova. Ulažemo novac u bolju opremu.”

Vozačima je zadovoljan:

“Po onom što sam vidio – uvjeren sam da imaju potencijal postati top vozači. Sad je na nama da im priuštimo bolid s kojim mogu rasti i s kojim se mogu boriti na vrhu. Tad nam moraju pokazati da su vozači za pobjede. Trenutno nemamo nikakav razlog da sumnjamo u njih.”

Mišljenje autora:

Najgori McLarenovi dani se napokon čine iza njih. Tko bi rekao - bilo je potrebno samo posložiti ekipu. Zna se tko je šef i kakav je plan za budućnost. U Seidlu su pronašli dobrog vođu, vozači su efikasni, a potencijal za rast je nesumnjivo prisutan. Mercedesov motor i ograničenje budžeta bi mogli donijeti još jedan korak naprijed, pa da se i oni umiješaju među top ekipe, na opće oduševljenje.

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naš zadnji Donator je: Crash.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3144 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

6 komentara

  1. Stefan Bellof pigmalion Prikaži

    Zašto sada toliko realnosti i ozbiljnosti u vezi podija i pobjeda? Zbog Mercedesovog motora? Zbog ovoga:

    https://f1.pulsmedia.hr/45449/mercedes-ce-kroz-dva-tjedna-odluciti-ostaje-li-u-f1-nakon-ove-sezone/

    Hm…… možda Mr. Seidl već sada zna više o Mercedesu i Mercedesovim motorima od nas – što je i razumljivo, jer je u F1 srži…..

    Hm……..

    Ajde, pričekajmo i tu Mercedesovu odluku…… jer prema mojem skromnom mišljenju McLaren je na uzlaznoj putanji.



    4

    0
  2. Po meni je to pre dugo,nemogu vjerovati da nemogu preusmjerit vecinu resusrsa za nadolazeci tehnicki pravilnik i samim time napravit isto sto je i mercedes napravio u turbo hibridnoj eri i naravno za ovu godinu nista previse ne ocekivati,znam da se pobjednicki bolid ne radi preko noci ali svi znamo da se o promjeni tehnickog pravilnika znalo prije pa sta onda nisu vec tada krenuli sa istrazivanjem i razvojem bolida malo po malo,moram priznat da sam razocaran ali covjek je bar iskren


    0

    0
    • Tag Heuer tifosoante novinar Prikaži

      A očekivano, ne toliko zbog novca koliko zbog manjka ljudi naspram Top 3.


      0

      0
    • Fernando Alonso Alonso king Prikaži

      Ovo je zapravo brze nego i ocekivano. Mclaren od 2012. (Znaci vec 8 godina) nije vise top tim, u pojedinim trenutcima dijelili su i zacelje, a svaki puta kada tim pruza slabije performanse onda dobiva i manje novca sto od bonusa, a sto od manjka sponzora. Taj manjak novca znaci i automatski manje zaposlenih, a najbolji primjer tomu je nekada div Formule 1, a danas sinonim za zacelje -Williams. Ako se Mclaren za 3 godine vrati na vrh nakon 8 godina silazne putanje onda mozemo biti i vise nego sretni. Red Bull i Mercedes su ono sto su nekad bili Williams i Mclaren. Ulozili su dosta posla u nadolazecu 2020. tako da ocekujem jos jedan korak naprijed.



      1

      0
  3. Mclaren AlkY Donator Prikaži

    Koliko god bi mi navijaci htjeli da vec sljedece godine budu 2-3 ekipa na gridu , mozda je ipak to malo nerealno. Jer kako i Seidl kaze neke ekipe imaju puno vise zaposlenih i puno vise novaca. Jest da ce biti budget cap ali to ne znaci puno kada ce najbogatije ekipe vec sada , tj vec su preusmjerili puno vise novaca na razvoj buducih bolida. Tako da sada iskoristavaju dok jos nema budget capa.
    A McLaren koliko god da ima novaca jos uvijek je daleko od top 3 ekipe i nemoze toliko izdvojiti novaca.


    0

    0
  4. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Baciš pesimističnu prognozu, pa kad se ostvari ranije ispadneš rainmaker.

    No, šalu na stranu, mislim da je Alky ovdje u komentarima na dobrom tragu: McL neće potrošiti gomilu novaca kao RB ili Ferrari u razvoj prije capa, pa će im trebati 2 sezone da se ta prednost većeg početnog ulaganja otopi.



    4

    0