F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Mercedes će kroz dva tjedna odlučiti ostaje li u F1 nakon ove sezone

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Upravni odmor Daimlera će se sastati kroz iduća dva tjedna kako bi odlučili o budućnosti Mercedesa u Formuli 1. U ovom trenutku nije sigurno ni hoće li nastupiti 2021. godine kad ćemo dobiti novu veliku tehničku revoluciju.

Britanski mediji nagađaju da bi se sastanak mogao održati 12. veljače, dva dana prije predstavljanja novog bolida W11.

Istovremeno, sve su glasnija nagađanja o pregovorima između njih i Lewisa Hamiltona koji navodno želi novi petogodišnji ugovor sa 60 milijuna eura godišnje, dok uprava Mercedesa želi srezati ukupne troškove firme.

Štoviše, prošle godine su objavili plan o nužnosti otpuštanja više od 10 tisuća ljudi nakon izvještaja o padu profita za više od milijarde funti.

Mediji nagađaju o mogućoj suradnji Tota Wolffa s Lawrenceom Strollom, a nije nemoguće da svoju suradnju brendiraju pod imenom Aston Martin. Gdje to ostavlja Lancea Strolla, Valtterija Bottasa, ali i Lewisa Hamiltona – ostaje za vidjeti u narednih nekoliko tjedana.

Mišljenje autora:

Teško je zamisliti da bi se Mercedes povukao nakon ovako uspješnog perioda bez da istu formu barem pokuša prenijeti u novu eru F1, ali smo dosad viđali i puno neobičnije situacije pa tako ni ova nije nemoguća. Zaista, najzanimljivije ostaje za nagađati gdje bi se u toj situaciji našao Hamilton čije navodne financijske prohtjeve nova ekipa sigurno ne bi htjela ispuniti, a uz to djeluje nevjerojatno da bi se Lance Stroll mogao naći u "ex Mercedesu" već dogodine.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3321 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

34 komentara

  1. David Croft Ferrari Prikaži

    Lance Stroll = WDC?

    Kakav timeline.



    15

    2
  2. Mercedes QFlash82 Donator Prikaži

    Jbg, F1 je financijski neisplativa, što zbog malih premija što zbog skupih vozača i visoke cijene razvoja bolida.



    11

    0
    • Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži
      Reakcija "Bono" za ponavljanje iritantne parole

      I zato treba postovati ferrari, koji je tu u dobru i u zlu, a ne kao velike korporacije koje uoce da im novcani tokovi nisu bas najbolji pa se iskljuce…. ne govorim samo za merc nego opcenito



      30

      2
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        Kad se Ferrari odrekne bonusa koji dobija samo on i VETO, onda ćemo ga poštovati iz tih razloga.
        Nije li prvi Ferrari zaprijetio odlaskom iz F1, ukoliko se dirne bilo šta od to dvoje?



        4

        24
        • Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

          Ne slazem se, posto su oni tu cijelo vrijeme ONI znaju koja je misija i koji su ciljevi F1, a posto trenutno u f1 vladaju ameri citaj klauni i samo cekaj dan kad ce doci ideja jos jedna glupa ideja, a jedino oni mogu proturijeciti tome sa vetom s kojim se bas i ne igraju cesto , znaci ferrari je cista vodilja prema onome sto f1 i jeste… zna se da oni nece otic zato i imaju veto a dok mercedes vec sad razmislja da ode iz f1 i uopce nema smisla timu kao merc davati takva prava…. sto se tice dodatnih nagrada to je tako kako je… prima ih i mercedes i mclaren i williams pa se ne dize tolika prasina oko toga

          ps. zasto te bode toliko taj veto kao da ga iskoristavaju na ne znam koje nacine i da zbog toga uveliko profitiraju… pa vec 10 godina se kidaju i dalje nema niti jednog naslova



          17

          1
        • Kimi Raikkonen 7 Iceman Donator Prikaži

          Budi precizniji jer dobivaju ga i Mercedes, Red Bull, McLaren, Renault i Williams, samo naravno puno manje.
          Neki su uvjetovali ulaskom u F1 bonusima i uvođenjem V4 PU.
          Drugi su krojili PU pravila i do danas su oborili niz rekorda uz naravno cijenu kao npr. pad gledanosti F1, predvidljivost i prljave igrice za zelenim stolom.
          A neki dobivaju! (Ne kradu i ne uzimaju) daleko veci bonus nego ostalih 5 na temelju dugogodisnjeg sudjelovanja u F1 i opet ne uspjevaju to pretociti u naslove.
          Meni je smjesno kad se postenje spominje u kontekstu F1, kada je F1 jedan veliki europski biznis na svijetskoj razini, kada vlada zakon jaceg, kada vlada zakon tko ima vise, kada vlada zakon tko je bitniji.
          Momcad za koju ti navijas ce na kraju biti kako dosla tako ošla. Kada su ulazili u F1 kao momcad gledali su financijsku racunicu naravno pritom da se ne muce previse novim pravili, vec ajmo to tako reci modeliraju ih po sebi.
          Renault sa sada vec odbjeglim kriminalcem Carlos Ghosnom je isto uvjetovao ovime i onime, na kraju kako je krenulo i oni ce u ropotarnicu povijesti. A onda ce se opet za 10 godina probuditi i uvjetovat ce ponovnim ulaskom u F1 ako se u potpunosti uvedu elektricni motori.
          I tako dalje dalje.
          No Ferrari ce ostati i borit ce se sa nekim novim Brawnima, Strollima, Wollfovima itd…. dok se ekipa iz Stuttgarta, Municha ili mozda Beijinga ne sjeti uci.
          Tak da nemamo sto pricati o postenju i bonusima. Samo interesi kolega.



          8

          1
        • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

          Bonuse dobivaju i McLaren i Mercedes i Williams i RedBull. Istina uglavnom pola manje od Ferrarija, ali baš nitko od njih nije tu neprekidno od 1950. nego bitno kraće.

          U F1 ima nekoliko pravih momčadi:
          Williams
          McLaren
          Ferrari

          Svi ostali su tu dok im odgovara marketinškoj strategiji, a onda će se povući.



          12

          0
        • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

          dzalac, imas puno pravo da se ne slažeš.
          Tačno je da oni ne koriste veto često, ali ga zato često spominju.
          Tu priču da Ferarri čuva F1 od same sebe ja odavno ne pušim.
          Ja nisam nikad rekao da treba ili Mercedesu ili nekom drugom timu davati bilo kakva prava koja nemaju druge ekipe.
          I ne bode me uopšte VETO ni bonusi. Ja da se pitam ja bih to ukinuo, nije to ni bila poenta. Replicirao sam samo na tvoj post gdje si se izrazio da je Ferrari tu samo iz ljubavi prema F1, a ostali zbog interesa.

          @Iceman, iznio si gomilu polu-informacija, za koje ja smatram da nisu istinite.
          S obzirom da ste i ti i wapi puno aktivniji na forumu tamo ću vam odgovoriti.


          0

          7
        • Ferrari je veci od F1 zbog toga i ima sve te privilegije…
          Ferrari može bez F1, ali F1 bez Ferrarija NE MOŽE….



          10

          7
    • Hmm, koliko razumijem kapitalizam (osobito njegovu današnju “verziju”) sumnjam da bi F1 uopće postojala da nije svima isplativa. Problem je u veličini ulaganja i vremenu povrata – ukratko, odluka Mercedesa nam može reći hoće li nekoliko sljedećih godina biti ekonomski turbulentno ili će se nastaviti polagani rast…



      5

      0
      • Ne bi se bas slozio s tim, u novijoj povijesti smo bili svjedoci kako momcadi dođu u sport i jednostavno propadnu, neke su nestale, neke su se uspjele spasit od bankrota pa su nam dosli Tata Stroll i takva ekipa, dakle nije bas svima isplativo, osim ako pod svima nisi mislio na vodece tri momcadi



        3

        1
  3. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Zapamtite si gdje ste ovo prvo pročitali :D

    Alonso priča o povratku u F1 u 2021. To se može dogoditi samo u Aston Martinu u (su)vlasništvu Strolla…
    U tu svrhu moglo bi Mercedesovo povlačenje dobro poslužiti i kao nekoć Honda Brawnu, ostaviti dobru osnovu za 2021….



    16

    0
  4. Možete mi biti svjedoci kada kažem da nemam mnogo znanja, a priznajem da ne posjedujem niti ekstrasenzorne sposobnosti, pa ipak ću se usuditi reći da je krajnje marginalna mogućnost da će Mercedes stati “tek na početku” stvaranja najtrofejnije ekipe u F1. Tek su na početku te ne vjerujem ni malo u bilo kakvu realnu mogućnost povlačenja iz “najviše kategorije autosporta”. Mercedes nije obična ekipa nego partner F1 i mislim da postoji više ciljeva koje trebaju zadovoljiti: nova F1 treba pojačati konto rekorda isto kao i Mercedes, a na kraju tu je Hamilton koji treba osvojiti još bar 4-5 naslova.

    S apekta vozača mogu reći da smo sretni što je u glavnoj ulozi Lewis Hamilton koji je odličan vozač, a ne neko od vozača iz drugog ešelona poput: Fisichella, Massa, Barichello, Bottas, Stroll ……… pa možemo reći da iza njegovih naslova ima kapitala bez obzira što trenutno nema (iz različitih razloga) niti će vjerovatno imati konkurenciju u godinama koje slijede.

    Mogućnosti da ćemo imati promjenu snaga i nekoga drugog na vrhu počinju rasti od 2025 godine, tako mi se bar čini uzevši u obzir odnos snaga “na terenu” do sada.

    Što omjer snaga bude jasniji (dominacija) to ćemo imati više nade u eteru i veće poplave “oduševljenja” zbog čega trebamo biti uzbuđeni pred početak nove sezone. Evo zadnjeg primjera od Sky F1 bratije:
    https://www.skysports.com/f1/news/12433/11915074/f1-2020-why-the-new-season-promises-so-much



    2

    2
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      O potpuno nevjerojatnom:
      Ja sam se bio spreman kladiti u svoj auto da Schu neće potpisati za Mercedes. Sreća nitko nije iskoristio mogućnost da se jeftino dočepa novog Versa jer bi se našao u gadnoj nevolji.

      U Daimleru je došlo do promjene uprave, ovi novi možda imaju neke druge ideje kako ostvariti ciljeve…. To ti je uvijek rizik kod korporacija…. Jedno jutro se probudiš i puf sve je nestalo.



      4

      0
      • Kako rekoh nemam kristalnu kuglu niti nadnaravne moći vrijeme će kao i do sada presuditi koje u pravu. Za sada ne vidim na horizontu znakove koji bi ukazivali da će doći do promjene omjera snaga u F1 bar kada govorimo o samom vrhu i samom dnu poretka.
        Ferrari je prošle godine promašio koncept bolida, pa je pitanje šta mogu učiniti uz poslovično neuštimanu ekipu i razjedinjene vozače. A pitanje je da li je isplati uložiti sve karte u zadnju sezonu po ovom već starom formatu pravila.
        Red Bull je nepoznanica primarno zbog Honde, a možda dijelom i zbog Verstappena jer od ” nadproječno zrelog”(Helmut Marko) sve se može očekivati ako bude u prilici da se bori za sami vrh.



        1

        1
  5. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Teško je zamisliti da bi se Mercedes povukao nakon ovako uspješnog perioda bez da istu formu barem pokuša prenijeti u novu eru F1, ali smo dosad viđali i puno neobičnije situacije pa tako ni ova nije nemoguća.

    Naravno (mislim na drugi dio rečenice), te je stoga meni vrlo lako zamisliti scenario u kojem se ekipa Benza povlači nakon 7 duplih kruna, osvojenih u periodu 2014.-2020. (“uplaćenih” ;) još tamo nekad cca. 2007.) i oborenih svih Božijih, mogućih i nemogućih rekorda. Nisam ljubitelj teorija zavjere, ali ako “napuste” F1 kao “Mercedes-AMG Petronas Formula One Team”, to će za mnoge ljubitelje F1 biti još jedna kockica u mozaiku, koji se “poprilično složio” u proteklihnekoliko godina.

    A pošto vidim da se opet pominje famozni VETO, molim da se, u tom kontekstu, ne miješaju babe i žabe (Ferrari i konkretno Mercedes, a može i Renault, kao ekipa, naravno; ne kao dobavljač motora).
    Zašto?
    Fino objasnili @dzalac, @iceman i @wapi pa da ja ne ponavljam. :thumbs:
    Ne treba zaboraviti da je jedan Williams, u koliko god usranoj situaciji bio danas, još uvijek veća F1 ekipa od Mercedesa.
    Naravno, ne po trenutnom broju uposlenih, budžetu i rezultatima, već po nekim drugim kriterijumima (po sličnim kriterijumima zbog kojih Ferrari ima VETO).



    6

    3
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Neću o zavjeri. Vrlo jednostavno. Samo jedna ekipa nije propustila niti jednu sezonu F1.
      McLaren je tu neprekidno od 1966.
      Williams 1975.
      Renault 2016.
      Racing Point 2018
      Haas 2016
      TR 2006
      RB 2005
      Sauber 1993
      Mercedes 2010

      Dakle iz prošlog stoljeća su tu Sauber, Williams, McLaren i Sauber. Haas i Racing point možda postanu dio takvog hard corea F1, ali još je rano za tu procjenu…. A ostali imaju upravne odbore koji zasjedaju, pa je samo pitanje trenutka kad će odlučiti da se povlače. U ovom stoljeću svjedočili smo povlačenju Renaulta, Honde, Toyote, BMWa i Jaguara. Da spomenem samo proizvođače koji nisu propali nego su odabrali ne dati novce za F1.



      2

      0
    • U vezi ekipe Williamsa treba reći da oni nemaju ničega zajedničkog s timom iz prošlog stoljeća osim imena. I sva priča oko žaljenja ekipe iz Grove-a prosto i nema smisla, ovdje se referiram na postove koje sam čitao u drugim threadovima.



      1

      1
  6. Ayrton Senna Hr1982 Prikaži

    Mclaren je dobio masine za 2021 izgleda da Merc ne zeli trosit novce u razvijanje skroz novog bolida stoga mislim da Mercedes izlazi a ostaje kao dobavljac motora sto ce im dat slicnu reklamu ko i cjeli tim s manje troskova ,a ocito ih i tera budget cap jer zele bit prvi pa ma kolko kostalo a ovak nemaju sigurnost da mogu ulozit da bi bili prvi . Honda takoder ima dobru reklamu a takoder su dobavljaci motora bez momcadi
    Uglavnom ne svida mi se taj budget cap isto mislim da mozemo ocekivat ugovore na vise godina za vozace kroz ovu sezonu da ostane vise novca za razvoj sto smo vec vidjeli kod Leclerca i Maxa i bit ce toga jos puno ove sezone



    3

    1
  7. Mislim da su već odlučili i da idu.



    3

    0
  8. Blue Flag dFixxx3r Prikaži

    eto zašto ja navijam za ferari. to je jedna tradicija i konstanta. al dobro, nebitno.
    oće mi netko objasnit kako sad aston martin u kombinaciji sa mercom i strolom.
    nije li aston martin sa RB i zasto bi otisao od RB ?
    p.s. zaista nevjerojatno ali meni smrdi na odlazak, iako su to mnogi pricali dok mclaren nije objavio da prelazi na merc, ja u to nisam vjerovao.. sada se nekako vec slaze taj mozaik koji zapravo potpuno demantira sve teoreticare zavjere da lewis i merc moraju skinuti sve rekorde, jer ako se “samo” izjednaci s šumijem to nije to.. mkr može on i u drugoj nekoj ekipi do naslova. i sada odjednom mi nije nevjerojatno da lik zaista se nacrta u crvenom ?!



    3

    4
  9. Kamui Kobayashi Multi 21 Prikaži

    Što Mercedesu fali pobogu da napuste sport? Biće oni tu jako dugo


    0

    0
  10. Pirelli Hypersoft Einspritz7 Prikaži

    Uf , koliko se sad kombinacija vrti u Mercedesu ! Lewis gleda kud će Toto , Toto bi da Lewis ostane , nova uprava nije sigurna da li ostaju , ograničenje budžeta , nova pravila , Meredesovi motori u McLarenu … Još k tome Alonso planira povratak 2021. Mislim da još ni sami nisu sigurni hoće li ostati ili ne . Miriši na odlazak , a mislim da je glavni razlog ograničenje budžeta . A u tom slučaju nekako mi miriši da bi Hamilton mogao u McLaren , završetak karijere tamo gdje je počeo , a ujedno da pomogne McLarenu da se vrati na vrh , naravno i uz pomoć Mercedesovih motora . Možda u prilog tome ide i što je Mercedes kupio prava na Landa Norrisa.



    4

    0
  11. Nadam se da ce otici kao porazeni u 2020.

    Porazeni u konstruktorskom i momcadskom naslovu od Red Bull Honde i Maxa.



    3

    1
  12. Sebastian Vettel 5 The Stig Prikaži

    Meni je sve jasno , Mercedes se povlaci jer su pravila 2014/2020 bila njihova a ova od 2021 radi netko drugi . To je to .



    1

    1