Formula 2

Lundgaard promoviran u F2, Zhou ostaje u Virtuosima

Piše: Luka Kolak

Prije 3 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Renaultovog juniora Christiana Lundgaarda gledat ćemo naredne F2 sezone u bolidu ART momčadi, koja je 2019. osigurala vozački naslov Nycu de Vriesu te s kojom se natjecao u F3. Dancu će, s druge strane garaže, društvo praviti Marcus Armstrong koji je također ove godine promoviran iz F3 serije.

Lundgaard se već prošle sezone pojavio u F2 u Abu Dhabiju s Tridentom, gdje je završio dvanaesti, odnosno, četrnaesti. Također, odradio je s momčadi ART poslijesezonska testiranja gdje je završio ukupno jedanaesti.

“Bit će izazovna godina jer dolazim u F2 s ART-om. Drago mi je da ostajem u momčadi te imam potpuno povjerenje u njih. Očito je kako će biti teže nego 2019., s obzirom na to da su utrke duže te zaustavljanja u boksu teža.”

“Moj cilj je osvojiti prvenstvo. Želio bih se zahvaliti svojim sponzorima, investitorima, Renaultu, mojoj obitelji i mojem menadžeru koji su mi omogućili da napravim sljedeći korak, a to je F2.”

Osim ove vijesti, također je potvrđeno kako će i mladi Guanyu Zhou ostati u Virtuosima gdje će s druge strane garaže imati Calluma Ilotta. Kineski vozač je bio najbolje rangirani rookie prošle sezone te je mnoge oduševio svojim vožnjama. Završio je kao sedmi vozač u poretku, s jednim pole positionom te pet podija. S takvim rezultatima, osigurao je svojoj momčadi drugo mjesto u poretku konstruktora, zajedno s Lucom Ghiottom. Također, osvajanjem najbolje pozicije, postao je jedini kineski vozač kojemu je to uspjelo u F2.

“Potpisati ponovno s UNI-Virtuosi Racing je za mene uvijek bio prioritet”, kaže Zhou.

“Prošla godina mi je bila prva s momčadi, prva vozeći F2 bolid te po prvi puta vožnja na Pirelliju. Biti proglašen za rookieja godine je bilo zaista posebno za mene.”

“Ne mogu im zahvaliti dovoljno za prošlu sezonu, a jedva čekam početak ove sezone te povratak na postolje. Također sam sretan što nastavljam suradnju s Renault F1 te Renault Sport akademijom.”

Zhou, osim F2, također ima ulogu vozača u simulatoru za Renault F1 momčad.

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni