Daniel Ricciardo kaže da je zadovoljan svojim vožnjama prošle godine, ali dodaje kako je Renault samo na nekoliko utrka iskoristio svoj potencijal, te da je bilo previše vikenda kad su bauljali u sredini poretka.
“Dobri vikendi su bili kad smo bili oko petog mjesta. Međutim, bilo je dana kad smo se zapitali kako je moguće da smo ovako nisko u poretku.”
“Jasno je da nemamo bolid za top 5 u svakoj utrci, ali kad se vozite na 14. poziciji onda je logično zapitati se što nije u redu. Mislili smo da smo gotovi s tim periodom. Još uvijek imamo posla da bismo shvatili zašto se to događa.”
Ricciardo i dalje smatra da je odlazak u slabiju ekipu pravi korak i izazov za njegovu karijeru:
“Inače je lakše doći u bolid koji ima više gripa. U redu, tad su i očekivanja veća, ali sjednete u bolid i on čini ono što vi želite.”
“Zadovoljan sam kako sam se prilagodio. U prvih par utrka nije bilo jednostavno, ali onda sam pronašao svoj ritam.”
Daniel Ricciardo je sezonu završio 14 bodova ispred Nice Hulkenberga kojeg iduće godine više nećemo gledati u Formuli 1. Novi timski kolega bit će mu Esteban Ocon.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Više novaca i više poštovanja od strane vlastitog tima. To nisu male stvari. A i maknuo se od derišta s potencijalom.
20
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja mislim da je presudio novac u kombinaciji s Maxovim statusom. Dodatni okidac je bila samo sezona 2018. za zaborav. Renault je presao preko svoje rijeci. Kada se povezivalo Alonsa s Renaultom, sef momcadi je izjavio da nemaju namjeru placati skupog vozaca jer im je cilj napraviti pobjednicki bolid, a samo nekoliko mjeseci kasnije u tim dolazi Ricciardo placen blize 30 milijuna…Ricciardo je odlican vozac, ali tim placanjem Renault si je pucao u nogu. Moje misljenje je to da Ricciardove predstave prosle sezone nisu vrijedili niti blizu onoj svoti koju je dobio, a Renault si je tim potezom samo produzio put vracanja na vrh. Povezivalo se Ricciarda i s Mclarenom, no mislim da je to nemoguce sve dok Sainz ili Norris ne dobiju ponudu od jaceg tima. Posto je Mclaren jedan od kandidata za povratak na vrh 2021. cisto sumnjam da ce se to i dogoditi. Ricci nije tek na pocetku karijere, a jedino sto se nadam je da ju nece zavrsit kao Alonso svoju (voznja u midfieldu) jer ima velik potencijal za uspjeh.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ricciardo je odbio punodu McLarena, pa nedugo potom prihvatio od Renaulta, ako se ne varam.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Više manje sve si dobro napisao ja bi još samo dodao da Ricci nije mogao ništa dobiti ostankom u Red Bullu, jer je bilo očito iza koga stoji ekipa. Prelaskom u Renault došao je u ekipu sa dosta potencijala , tako da mislim da je dobro odlučio, jel naspram bivše momčadi nemože izgubiti ništa, može samo dobiti ( a i nemora ). Vrijeme će pokazati hoće li mu se isplatiti ili ne. A plaća ( iako je treći najplaćeniji na gridu ) mu iznosi pola od onoga šta si napisao ako se ne varam ( malo ispod 15 mil. ).
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Jasno, protiv Ocona će lakše nego protiv Verstappena, ali mala je to zadovoljština kad vam je najveći doseg peto mjesto.” rezultatski odnos DR i MV na kraju sezona je 2 Vs 1 za DR . istina , MV 2016. nije odvozija kompletnu sezonu za RB ali bopdovni “konto” na kraju je bija +52 boda za DR . možda bi MV to i stiga ( prestiga ? ) da prve 4 trke nije vozija TR . 2017. DR je + 32 boda u odnosu na MV koji je ima odustajanje više . 2018. je max bodovno “debelo” nadmašija DR koji je ima po meni puno i previše teh problema/odustajanja ( 7 ) , max 3 ;) osim toga postalo je “javno” ko je ljubimac tima šta me donekle asocira na eru seba i webera . u takvim “uvjetima” DR ( da je nastavija u RB ) bi takođe ima plasmane oko 4. , 5. , možda 6. mista i ako je već tako najbolje je bilo “pokupit krpice” , potpisat financijski unosan ugovor i otići . nažalost po njega nije bilo previše jakih opcija . renault i nije bija baš konkurentan … 1 X 7. , 3 X 6. i jednom 4. su relativno solidni plasmani s obzirom na konkurentnost bolida .
možda je moga renault završit i 4. ili vodit borbu do samoga kraja prvenstva za tu poziciju da bodovno nije podbacija jedan od forumašima omiljenih hulkenberg koji je timu “priskrbija” tek 37 bodova , a sebi plasman na 14. misto . ovo nije za DR sezona za pamćenje ali možda možemo gledat ovako … znalo se za neke vozače pisat da iz dominantnih timova/bolida odu u neki slabiji tim pa da tu pokažu svoju vrijednost … DR je to napravija i s obzirom na konkurentnost bolida , a s obzirom da mu je ovo bila i prva sezona za tim , da je renault u svim segmentima poprilično drugačiji , lošiji od RB ( npr stabilnost kod kočenja uz čiju pomoć je DR izvodija atraktivna preticanja … donekle njegov zaštitni znak ) rezultati su solidni no ne zadovoljavajući ni za DRE ni za tim . protiv maxa ( marka ) DR nije moga ( ka ni webber Vs seba ) p a je iz RB otiša vodeći se onom starom “bolje prvi u selu nego drugi u gradu” . treba vidit šta donose buduće sezone jer sa 30 DSR još ima vrimena , možda ne za titulu ali za visoke plasmane ukoliko se renault “trgne” mada ka tvornička ekipa u povijesti nije ima neke spektakularne rezultate ( tek 2 titule alonsa ) kad bi ih komparirali sa rezutatima npr McL , willaimsa no ka “opskrbitelj” motorima bija je itekako uspješan sa 12 konstruktorskih i 11 vozačkih titula . ako gledamo “kroz” PU renault je i sad vrlo solidan … pokaza McL ali renaultu šasija “šepa” . ako to uspiju sredit ka šta je pošlo za rukom McL onda će i renault , a time i DR katkad možda moči “zagorčat” život prvoj trojici timova i to bi bija nekakav kulmin DR ka vozača . jer uz ovakav mercedes i LH , ferrari sa talentiranim CL i RB sa agresivnim maxom uz blagonaklonost marka DR i tako do kraja karijere ne bi ostvarija san da jednom osvoji titulu pa je možda bolje i zbog duševnog mira bit u “manjoj” ekipi koja te cijeni nego u velikoj koja te jbe i trebaš im samo ka onaj koji donosi solidne bodove za plasman u konstruktorskom tj da im doneseš novčiće koje taj konstruktorski plasman osigurava .
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko je u tih 10 odustajanja bio ispred od njih dvojice? Ne može se samo tako zanemariti utrka jer je Ricciardo odustao, ako je odustao s 10. pozicije dok je Max bio recimo treći, zar ne?
5
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedino ima smisla koliko je bilo odustajanja zbog više sile, a koliko izlijetanja/sudari. I onda bodove za višu silu dodjeliš po prosjeku ostaloh utrka….
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
recimo … 2018. max NIKAD nije odusta dok je vozija na P 3 . evo zbog “zadovoljstva” mogu navest taksativno …. bahrein odustajanje sa P 19 , baku sa P 4 ( no to ne ulazi na “listu” jer su na njoj samo odustajanja zbog teh problema … vridi za oba vozača ) , engleska sa P 12 i mađarska sa P 5 . DR … u bahreinu je starta sa P 4 i odusta u prvom krugu zbog teh problema . ne bi špekulira di bi završija trku ali evidentno da je tu izgubija neke bodove zar ne ? istine radi tu trku je i MV odusta zbog teh problema . baku sudar pa to ne računam , austrija DR odustaje sa P 4 = potencijalnih 12 bodova , njemačka sa P 6 ( 8 bodova ? ) , belgija sa P 16 , italija sa P 11 , amerika sa P 4 ( 12 bodova ? ) i meksikao sa P 2 … potencijalnih 18 bodova ? ako bi špekulira onda bi DR moga pribrojit otprilike 50 + bodova ( + zbog bahreina jer je odusta sa P 1 u prvom krugu ) = MV 249 & DR 220+ . pobjedu između tim kolega bi odnija max ali ne bi “debelo” nadmašija DR ;) a ovo “Tko je u tih 10 odustajanja bio ispred od njih dvojice? ” mi ne “govori” skoro ništa jer je evidentno da je max samo jednom odusta kad je bija u bodovima ( mađarska ) , a DR čak 4 X . sve da je svaku trku u kojoj je DR odusta max bija ispred njega ostaje činjenica da je max “zarađiva” bodove , a DR izgubija odustajanjem špekulativnih 50+ , a da ih je osvaja bodovna razlika ne bi na kraju bila + 79 nego puno manja … otprilike 29 ;)
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znači, Max ga je pobijedio 2018. fair and square, a u odustajanjima Ricciarda Max je ionako uglavnom bio ispred. Zato i jest napisano u komentaru autora da vjerujem kako će Ricci puno lakše protiv Ocona.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda bi bilo “bezbolnije” da sam citira samo dio rečenice “…. mala je to zadovoljština kad vam je najveći doseg peto mjesto.” . ako bi gledali “kroz” vozače najveći doseg DR je bilo 4. misto u monzi . možda si ga zamjenija za NH koji je tu trku završija na 5. mistu ? kad sam napisa da je DR “debelo” ( bodovno ) zaosta iza MV spomenija sam i broj odustajanja zbog teh razloga obojice . svrha ovoga je bila da ukažem da zaostatak DR ne bi bio bodovno “debelo” za kolegom jer površno gledano daje krivu sliku … da je max nadmoćno “nadvozija” daniela šta nije točno . ne sjećam se da sam igdje napisa da je max nezasluženo , nekorektno odnija pobjedu nad kolegom pa mi ovaj dio rečenice izgleda suvišan “Znači, Max ga je pobijedio 2018. fair and square…” , a nastavak ..”u odustajanjima Ricciarda Max je ionako uglavnom bio ispred. ” mi ka šta sam napisa poviše ne “govori” skoro ništa jer poanta je u bodovima koje je DR gubija zbog teh problema . da ih je i osvaja ne bi završija ispred maxa ali bi razlika bila otprilike 29 , a ne velikih 79 bodova . izgleda da je u svrhu dokazivanja nečega tebi ovo o maxu koji je uglavnom bija ispred DR forte , meni ne jer ne negiram no želim “opravdat” ogroman bodovni zaostatak DR 2018. koji vozački nije realan . znam da je ovo sizifov posao jer sjećam se tvojih pisanja o strollu 2017. kad si “potencira” činjenicu da je massa “razbija” LS u Q , a “zaboravija” pogledat tablicu na kraju prvenstva di je kroz trke LS završija tik iza masse sa tek 3 boda manje . pri tome si “zaboravija” i da je LS bija početnik , a massa jedan od najiskusnijih na gridu . tada ti je forte bija Q , a sada to kako je MV u trenutcima odustajanja DR ionako uglavnom bija ispred DR . okolnosti ( u slučaju DR ) i činjenice ( u slučaju LS 2017. ) su za tebe izgleda zanemarive . ma sve OK , u pravu si naročito kad napišeš da će danielu bit lakše protiv ocona … u renaultu nema marka osim ako ulogu ne odigra to šta je ocon francuz u francuskom timu ( lewisova “fora” iz merca dok je vozija sa rozbergom ) , a ricciardo australac :)
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znači, slažeš se da će Ricciardo lakše s Oconom nego s Verstappenom?
0
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@avalon
Ne vidim opciju PM pa pitam u komentarima: Kako uspijete ispratiti i zapamtiti sve detalje u vezi odveženih utrka? Imam solidno pamćenje ali Vi ste posebna klasa s kojom se ne može porediti. Pravite li zabilješke?
@Ante Vetma
Avalon je ovdje potpuno odbranio njegov stav, svako daljnje propitivanje i dovođenje avalonove argumentacije u pitanje vodi samo ka još jačem bumerang efektu tj. još više potkopava utemeljenost “mišljenja autora” u svijetu “činjenica”. Na kraju vaš osvrt je “Mišljenje” pa samim time može biti i krajnje subjetivno i/ili neobjektivno.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@dejan_s: Ja ne razumijem uopće koji je to stav kojeg brani. Vidim samo statistiku, ali to imam i na statsf1.com.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Ante Vetma
Avalonov stav, kako sam ga ja razumio, jeste da Ricciardo nije praktično slabiji vozač od Verstappena, a da bodovna razlika iz zadnje njihove zajedničke sezone, kada se uzmu i drugi faktori, poput broja odustanja npr, ne daje pravi odnos snaga. Vaša rečenica “Jasno, protiv Ocona će lakše nego protiv Verstappena, ” implicitno sugeriše da je Ricciardo “podvio rep” jer je naslutio slabost, inferiornost u odnosu na mladog Max-a te jje stoga odletio u drugi tabor. Vaša opaska u vezi Ocona bila je okidač za cijelu ovu prepisku.
A tko će znati tko je bliži istini? Bilo kako bilo bar smo objektivniji od britanskih novinara. Da kojim slučajem živimo u srednjem vijeku mislim da bi već imali legende da su njihovi vozači došli direktno s neba. Još uvijek pamtim Martin Brundle-a i njegovu pohvalu Jolyon Palmer-ovog kruga iako je Palmer u istom autu i na istim gumama na istom treningu bio 0.987 sekundi sporiji od Hulkenberga.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Avalonov stav je statistika, iako se čini temeljita, ne pokazuje kvalitetno kakvo je stanje stvari. Ista stvar kao da netko želiti rješiti problem radom na posljedici, a ne uzroku.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemamo ništa objektivnije od mjerivih rezultata. Samo treba pazititi da se uspoređuje ono što je usporedivo.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako je tako – onda možemo uzeti statistiku koja dokazuje da je Verstappen 2018. uvjerljivo pobijedio Ricciarda.
Već 2017. ga je solidno porazio u kvalifikacijama (13:7), a u utrkama u kojima su obojica došli do cilja bilo je 5:2 za Maxa. Verstappen je proveo 371 krug ispred Ricciarda, dok je Ricciardo ostao na samo 156. Ali, te godine je Ricciardo ipak bio ukupno bolji kad zbroje bodovi. Zato 2018. (o kojoj i jest bila tema) nema nikakve sumnje. Čak i da se izuzme bodovno stanje (koje je u korist Maxa i ako se uzme teoretski da Ric nije nikako odustao) – tu je 14:5 u kvalifikacijama za Verstappena, ali i 746:217 u broju krugova koje je proveo ispred njega. Koliko god netko volio ili ne volio nekoga, to je jasan pokazatelj da je Ricciardo imao dobar motiv zašto otići iz Red Bulla. I kao zaključak – mislim da rijetko tko od nas misli da će Ocon na ovaj način poraziti Ricciarda, zato i jest bio zaključak “lakše će s Oconom”.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ricci je definitivno sada sretan. Ne kazem da je zadovoljan rezultatima , nego dolazi na posao sretan i zbog toga je i otisao iz Red Bulla jer tamo nikada nebi bio sretan. Tako da se nemamo sta pitati ” sta mu je to trebalo” , vec mu je upravo to i trebalo.
4
0