Iz Formule 1 je potvrđeno kako šef komercijalnih prava Sean Bratches više nije na toj poziciji, te da odlazi kako bi mogao više vremena provesti uz svoju obitelj. Bratches će unatoč tome ostati u ulozi savjetnika.
Glasine o odlasku 59-godišnjaka započele su pred kraj prošle godine, a na VN Abu Dhabija je i Chase Carey potvrdio da će se o Bratchesovoj budućnosti raspraviti nakon završetka sezone.
Bratches se proslavio na ESPN mreži, a na poziciju upravitelja komercijalnih dužnosti postavljen je nakon što je Liberty kupio Formulu 1 prije tri godine (siječanj 2017. godine), te je bio dio tročlanog uskog vodstva uz Careya i Rossa Brawna. Njegov glavni posao bio je povećavanje prihoda od domaćinstava utrka, sponzorstva i prava na prijenose.
“Prošle tri godine u F1 su bile nevjerojatno putovanje u kojem sam iskreno uživao. Htio bih se zahvaliti ekipi na svemu što su učinili, oni su najbolji od najboljih i siguran sam da će nastaviti provoditi strategiju koju smo postavili za godine koje dolaze.”
“Ponosan sam što ostavljam F1 u boljem stanju nego što je bila kad sam došao 2017. godine. Temelji koje smo postavili će nastaviti rast kod navijača i kod nove publike.”
Chase Carey komentira:
“Sean je transformirao komercijalnu stranu Formule 1 i naš rast svjedoči njegovom dobro obavljenom poslu. Drago mi je što će nastaviti u ulozi savjetnika iz svog doma u Americi. Uvijek će biti dio F1 obitelji i radujem se njegovim savjetima u budućnosti.”
Nije poznato tko će preuzeti njegovo mjesto.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...
Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Dobili i izgubili Francusku?
1
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Izgubili Maleziju?
2
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/:thumbs:
2
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/sean of the dead.
1
1
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/…bernie se doma valja od smijeha na kauču kad čuje riječ dioničar… :D
…mi smo ovdje samo zbog novca je čija izreka ono?…
…možda da probaju sa FUV1 2021?…
1
0
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
/Ne sviđa mi se
/Tatu su okrivili za štekanje F1TV, pa je to kao razlog.
Što se tiče ostalih stvari, čini mi se da je bitno relaksiranija situacija sa fotografijama i videima na društvenim mrežama. Time je promocija F1 postala jednostavnija i kapilarnija nego je prije bila, to vjerojatno pomaže sponzorima da nađu svoju računicu u svemu tome.
Kaj se tiče ugovora o utrkama, to su višegodišnji ugovori, pregovara se o onima koji ističu, koje su prilike s time propustili? Što si očekivao da bi se tu trebalo dogoditi?
Kad su kupovali firmu Bernie im je nabajao oblake o prihodima koji samo čekaju da ih oni pokupe. Naravno, da stvari ispadnu malo drukčije kad otvoriš ormare, a od tamo ispadnu razni kosturi (čak se našao i jedan u Pink Panther majici).
Recimo jedna od BCE podmetaljki je Pirelli ugovor koji je isticao ove godine, a 18″ gume su predviđene od 2021. Znači da bi novi gumar trebao razvijati 13″ samo za jednu sezonu. Time je na lijep način Pirelliju namješten produžetak ugovora, a FIAi i Libertyju vezane ruke da nađu nekog sposobnijeg za taj posao.
A dioničari, kao i svi dioničari, uvijek očekuju veću dobit. Nikad nije dosta.
P.S. Kao veliki plus ja im brojim F1TV.
0
0