Izdvojeno

Potvrđen odlazak Seana Bratchesa

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Iz Formule 1 je potvrđeno kako šef komercijalnih prava Sean Bratches više nije na toj poziciji, te da odlazi kako bi mogao više vremena provesti uz svoju obitelj. Bratches će unatoč tome ostati u ulozi savjetnika.

Glasine o odlasku 59-godišnjaka započele su pred kraj prošle godine, a na VN Abu Dhabija je i Chase Carey potvrdio da će se o Bratchesovoj budućnosti raspraviti nakon završetka sezone.

Bratches se proslavio na ESPN mreži, a na poziciju upravitelja komercijalnih dužnosti postavljen je nakon što je Liberty kupio Formulu 1 prije tri godine (siječanj 2017. godine), te je bio dio tročlanog uskog vodstva uz Careya i Rossa Brawna. Njegov glavni posao bio je povećavanje prihoda od domaćinstava utrka, sponzorstva i prava na prijenose.

“Prošle tri godine u F1 su bile nevjerojatno putovanje u kojem sam iskreno uživao. Htio bih se zahvaliti ekipi na svemu što su učinili, oni su najbolji od najboljih i siguran sam da će nastaviti provoditi strategiju koju smo postavili za godine koje dolaze.”

“Ponosan sam što ostavljam F1 u boljem stanju nego što je bila kad sam došao 2017. godine. Temelji koje smo postavili će nastaviti rast kod navijača i kod nove publike.”

Chase Carey komentira:

“Sean je transformirao komercijalnu stranu Formule 1 i naš rast svjedoči njegovom dobro obavljenom poslu. Drago mi je što će nastaviti u ulozi savjetnika iz svog doma u Americi. Uvijek će biti dio F1 obitelji i radujem se njegovim savjetima u budućnosti.”

Nije poznato tko će preuzeti njegovo mjesto.

Mišljenje autoraObzirom da je Bratches bio jedan od onih koji u kameru nikad nije govorio apsolutno ništa osim ispraznih korporativnih fraza, teško je iz toga donijeti zaključke o tome što je konkretno napravio za F1. Ugovori koje je naslijedio od Ecclestonea i dalje su kralježnica prihoda od organizatora utrka. Dodali su u međuvremenu Vijetnam i vratili Nizozemsku i Francusku, ali su također izgubili Njemačku i Maleziju. Sad smo dobili vijest da se prekida suradnja s TATA-om, a odlazi i Bratches... Oni koji nagađaju da dioničari nisu zadovoljni rastom prihoda ovog megaprojekta Libertyja - možda i nisu daleko od istine.

Komentiraj

6 komentara

  1. Clay Regazzoni
    Ber Prikaži

    Dobili i izgubili Francusku?



    1

    0
  2. …bernie se doma valja od smijeha na kauču kad čuje riječ dioničar… :D
    …mi smo ovdje samo zbog novca je čija izreka ono?…
    …možda da probaju sa FUV1 2021?…



    1

    0
  3. Niki Lauda
    wapi Donator Prikaži

    Tatu su okrivili za štekanje F1TV, pa je to kao razlog.

    Što se tiče ostalih stvari, čini mi se da je bitno relaksiranija situacija sa fotografijama i videima na društvenim mrežama. Time je promocija F1 postala jednostavnija i kapilarnija nego je prije bila, to vjerojatno pomaže sponzorima da nađu svoju računicu u svemu tome.

    Kaj se tiče ugovora o utrkama, to su višegodišnji ugovori, pregovara se o onima koji ističu, koje su prilike s time propustili? Što si očekivao da bi se tu trebalo dogoditi?

    Kad su kupovali firmu Bernie im je nabajao oblake o prihodima koji samo čekaju da ih oni pokupe. Naravno, da stvari ispadnu malo drukčije kad otvoriš ormare, a od tamo ispadnu razni kosturi (čak se našao i jedan u Pink Panther majici).

    Recimo jedna od BCE podmetaljki je Pirelli ugovor koji je isticao ove godine, a 18″ gume su predviđene od 2021. Znači da bi novi gumar trebao razvijati 13″ samo za jednu sezonu. Time je na lijep način Pirelliju namješten produžetak ugovora, a FIAi i Libertyju vezane ruke da nađu nekog sposobnijeg za taj posao.

    A dioničari, kao i svi dioničari, uvijek očekuju veću dobit. Nikad nije dosta.

    P.S. Kao veliki plus ja im brojim F1TV.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni