Formula 2 / Izdvojeno

Stiže nova momčad u F2 – Hitech GP!

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Grid Formule 2 ove će godine brojiti dva bolida više – potvrđeno je kako će se seriji od 2020. priključiti Hitech GP! Iako je još uoči prošlosezonskog finala u Abu Dhabiju bilo glasina o priključivanju Hitecha Formuli 2 već 2020., ova vijest je poprilično iznenađujuća s obzirom na datum.

Riječ je o britanskoj momčadi koja je osnovana 2002. godine, a počela se natjecati 2003. godine u Britanskoj Formuli 3. Tamo su se natjecali do 2011., a 2005. su u suradnji s Piquet Racingom sudjelovali u prvoj sezoni GP2 serije.

Od 2016. pa sve do gašenja serije 2018. natjecali su se u Europskoj Formuli 3, a nakon što se 2019. Euro F3 spojila s GP3 serijom i stvorila jedinstvenu Formulu 3, Hitech se nastavio natjecati u toj kategoriji. Za njih su vozili Red Bullov junior Juri Vips, Leonardo Pulcini i Ye Yifei te je momčad s četiri pobjede završila na drugom mjestu prvenstva iza Preme.

Natječu se i u Azijskoj Formuli 3, a u W Seriji, jedinoj ženskoj kategoriji motosporta pokrenutoj prošle godine, brinu o svim bolidima.

Ne bude li promjena do početka sezona, bit će ovo najveći grid otkad se serija 2017. preimenovala u Formulu 2 – dosad je na gridu uvijek bilo 10 momčadi, a posljednji put ih je više bilo 2016. godine, kad se serija još zvala GP2. Tada ih je bilo 12.

Momčad će koristit brojeve 24 i 25, a razlozi toga su tradicionalno preskakanje broja 13 i umirovljenje broja 19 kojeg je prošle sezone koristio Anthoine Hubert.

Prvo pojavljivanje momčad će imati na prvom i jedinom predsezonskom testiranju koje će se od 1. do 3. ožujka održati u Bahreinu. Vozači zasad nisu poznati, no Motorsport.com tvrdi kako su favoriti Nikita Mazepin i Luca Ghiotto, unatoč tome što je Talijan najavio kako će mu prošla sezona biti posljednja u jednosjedima.

Komentiraj

2 komentara

  1. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Fantastična vijest za F2! Grom iz vedra neba…..
    Kada bi se tako nešto dogodilo i u F1……. dobro, za ovu godinu je kasno….. ali kada bi se to događalo redovitije, a ne skoro svakih 10 godina….. i to kada “bogovi F1” to dopuste…..



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni