Formula 2 / Izdvojeno

Stiže nova momčad u F2 – Hitech GP!

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Grid Formule 2 ove će godine brojiti dva bolida više – potvrđeno je kako će se seriji od 2020. priključiti Hitech GP! Iako je još uoči prošlosezonskog finala u Abu Dhabiju bilo glasina o priključivanju Hitecha Formuli 2 već 2020., ova vijest je poprilično iznenađujuća s obzirom na datum.

Riječ je o britanskoj momčadi koja je osnovana 2002. godine, a počela se natjecati 2003. godine u Britanskoj Formuli 3. Tamo su se natjecali do 2011., a 2005. su u suradnji s Piquet Racingom sudjelovali u prvoj sezoni GP2 serije.

Od 2016. pa sve do gašenja serije 2018. natjecali su se u Europskoj Formuli 3, a nakon što se 2019. Euro F3 spojila s GP3 serijom i stvorila jedinstvenu Formulu 3, Hitech se nastavio natjecati u toj kategoriji. Za njih su vozili Red Bullov junior Juri Vips, Leonardo Pulcini i Ye Yifei te je momčad s četiri pobjede završila na drugom mjestu prvenstva iza Preme.

Natječu se i u Azijskoj Formuli 3, a u W Seriji, jedinoj ženskoj kategoriji motosporta pokrenutoj prošle godine, brinu o svim bolidima.

Ne bude li promjena do početka sezona, bit će ovo najveći grid otkad se serija 2017. preimenovala u Formulu 2 – dosad je na gridu uvijek bilo 10 momčadi, a posljednji put ih je više bilo 2016. godine, kad se serija još zvala GP2. Tada ih je bilo 12.

Momčad će koristit brojeve 24 i 25, a razlozi toga su tradicionalno preskakanje broja 13 i umirovljenje broja 19 kojeg je prošle sezone koristio Anthoine Hubert.

Prvo pojavljivanje momčad će imati na prvom i jedinom predsezonskom testiranju koje će se od 1. do 3. ožujka održati u Bahreinu. Vozači zasad nisu poznati, no Motorsport.com tvrdi kako su favoriti Nikita Mazepin i Luca Ghiotto, unatoč tome što je Talijan najavio kako će mu prošla sezona biti posljednja u jednosjedima.

Komentiraj

2 komentara

  1. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Fantastična vijest za F2! Grom iz vedra neba…..
    Kada bi se tako nešto dogodilo i u F1……. dobro, za ovu godinu je kasno….. ali kada bi se to događalo redovitije, a ne skoro svakih 10 godina….. i to kada “bogovi F1” to dopuste…..



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni