Izdvojeno

Horner: Ovo bi mogla biti sezona za troboj, osim ako netko ne izvuče asa iz rukava

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Red Bullov šef Christian Horner vjeruje da bi ispred nas mogla biti jedna “klasična sezona” u kojoj ćemo gledati troboj Mercedesa, Ferrarija i Red Bulla, osim ako netko ne izvuče asa iz rukava.

“Imamo kontinuitet u svim aspektima: s vozačima, s pravilnikom, dobavljačima motora, pravilnikom oko motora…”

“Osim ako netko izvuče asa iz rukava mogli bi imati vrlo zanimljiv troboj Mercedesa, Ferrarija i Red Bulla.”

“Mogao bi to biti klasik od sezone.”

Horner vjeruje da bi njegova ekipa ove godine mogla biti u igri za vrh odmah na početku:

“Promjene pravilnika oko prednjeg krila i drukčije gume su nas možda pogodile više nego naše konkurente na početku 2019.”

“Naravno, imali smo posla i oko motora. Međutim, od Austrije pa nadalje smo sve to svladali i drugi dio sezone je bio vrlo dobar za nas.”

“Recimo, ako pogledate 2017. godinu – imali smo fantastičan bolid na početku, trebali smo biti u prvom startnom redu Melbournea, a i pobijedili smo u Kini. S obzirom da nas opet čeka stabilan pravilnik – moglo bi se to dogoditi i na početku 2020.”

“No, ne možete znati što drugi rade. Nadamo se da će bolidi za Melbourne biti nadogradnje bolida iz Abu Dhabija prošle godine.”

Komentiraj

11 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7
    Kos Prikaži

    Nek ti se riječi pozlatile, to bi bilo fantastično gledati. Makar ja mislim da će na vrhu biti jedan a za drugo mjesto dvoboj, dao Bog da sam u krivu ?



    8

    0
  2. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Taj as će biti Ferrarijeva šlampavost pa ćemo ipak gledati samo dvoboj.



    16

    2
  3. biti će samo dvoboj za 1. mjesto…nema niš od troboja…riješit će to rueda i binotto…već im dobro krenulo…a RB 2 tjedna prije zacrtanog plana spreman bolid….merc tradicionalno šuti…a ferrari?…mislim da bi trebali upitati ekonomistu Camilleria ili “stratega” ruedu ili da počujemo koju ajnštajnovštinu binotta? možda 2098 poslušaju što im imaju za reći sami vozači ili je pametnije da narcisoidni polumutanti kažu da im ne trebaju ta iskustava onih koji direktno sudjeluju na asfaltu vozeči te tehničke dragulje?

    ferrari će se boriti za 3 ili 4. mjesto…mclaren se vraća pa će to biti jako zanimljiv dvoboj., na žalost svih idolopoklonika i bezpogovornih sljedbenika koji bezgranično vjeruju bilo kojem “izlistanom lideru”

    ja kao preko 40-godišnji navijač Ferrarija mogu samo ponuditi okladu:” da li će binotto i rueda izdržati na svojim pozicijama do pol sezone”?…još jen skandal ni niš novo pa se nema niti kaj mjenjati….e moj enzo….koji su to miševi u tvojoj firmi…



    5

    13
  4. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Sve su to nagadanja, psiholoske igrice i “trash talk “ Formule 1. Dok bolidi ne izadu na stazu i ne pokazu od cega su napravljeni mi nista ne mozemo znati, a oni se mogu oslanjati na brojeve koji su i u Mclaren Hondi 2015. bili impresivni. Ovakva nagadanja su bila i prije 2018. kada je Wolff prognozirao Mclaren kao bliskog konkurenta te Red Bull kao najbrzi bolid pa na kraju niti jedno niti drugo. Od mene nema sretnijeg ako se ovi navodi pokazu kao tocni, ali ako smo ista vidjeli u proteklih par sezona onda je to da imamo vec tradicionalan poredak u kojem se mijenjaju samo timovi u sredini. Red Bull bi prvo trebao obratiti paznju na njihovo stanje sto se tice vozacke postave jer ako Albon nastavi biti onoliko iza Verstappena i opcenito konkurencije onda Red Bull ispada iz ove price. Osim toga njihov dobavljac treba poraditi na pouzdanosti. Red Bull je odlican i pokazali su sto mogu u prvoj sezoni s Hondom, ali ponavljam, samo su dva puta pobjedili Ferrari, a Mercedesu vrlo cesto nisu bili ni blizu.



    8

    1
  5. Super pametna izjava. Imat ćemo troboj osim ako nećemo.
    Ovaj Horner kao da nakon posla nosi avijatičarsku kapu i naočale i popravlja stare automobile u garaži Bernija Ecclestonea.



    9

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni