Izdvojeno

Leclerc: Imam još puno za naučiti od Vettela

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Charles Leclerc priznaje da još uvijek ima puno toga za naučiti od svog timskog kolege Sebastiana Vettela, iako je već u prvoj godini u Ferrariju pokazao jako dobru formu.

Monegažanin je osvojio više pole positiona, više pobjeda i više bodova od Vettela, ali je izuzetno sličan tempo dvojca u utrkama rezultirao i problemima unutar ekipe, uključujući timske odredbe, izostanak istih, te sudar u Brazilu.

“Naučio sam puno, zaista jako puno. Mislim, on je nevjerojatno profesionalan i pazi na detalje. Osim toga, jako je dobra osoba.”

“Dobro smo surađivali. Jasno, imali smo i problema na stazi kroz koje smo obojica učinili, a nadamo se da se neće ponoviti ništa slično Brazilu.”

“Na kraju krajeva – mislim da smo dovoljno zreli da zajednički riješimo probleme i da se razvijamo u pravom smjeru.”

“Gledajući kako surađuje s inženjerima i s ekipom – puno sam naučio i još puno toga imam za naučiti.”

“Kao što sam rekao, jako je orijentiran na detalje. Ponekad samo sjedim i sat vremena slušam ono što ima za reći o pojedinoj sesiji. On je zaista vrlo, vrlo zanimljiv.”

Leclerc je osigurao svoj ostanak u Ferrariju, ali naglašava koliko će iduća godina biti važna:

“Mislim da će 2020. biti vrlo važna godina jer će ekipe već polako biti okrenute 2021. kad dobivamo i ograničenje budžeta.”

“Pokušat ću biti maksimalno spreman za 2021. jer mislim da će to biti bitna godina. Nadamo se da će i ekipa raditi kako treba po pitanju novog bolida i da ćemo biti u mogućnosti osvojiti naslov.”

Komentiraj

1 komentar

  1. Charles Leclerc
    reso20 Donator Prikaži

    Mali tipfeler
    Ferrari je osigurao svoj ostanak u Ferrariju



    7

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni