Izdvojeno

Leclerc: Imam još puno za naučiti od Vettela

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Charles Leclerc priznaje da još uvijek ima puno toga za naučiti od svog timskog kolege Sebastiana Vettela, iako je već u prvoj godini u Ferrariju pokazao jako dobru formu.

Monegažanin je osvojio više pole positiona, više pobjeda i više bodova od Vettela, ali je izuzetno sličan tempo dvojca u utrkama rezultirao i problemima unutar ekipe, uključujući timske odredbe, izostanak istih, te sudar u Brazilu.

“Naučio sam puno, zaista jako puno. Mislim, on je nevjerojatno profesionalan i pazi na detalje. Osim toga, jako je dobra osoba.”

“Dobro smo surađivali. Jasno, imali smo i problema na stazi kroz koje smo obojica učinili, a nadamo se da se neće ponoviti ništa slično Brazilu.”

“Na kraju krajeva – mislim da smo dovoljno zreli da zajednički riješimo probleme i da se razvijamo u pravom smjeru.”

“Gledajući kako surađuje s inženjerima i s ekipom – puno sam naučio i još puno toga imam za naučiti.”

“Kao što sam rekao, jako je orijentiran na detalje. Ponekad samo sjedim i sat vremena slušam ono što ima za reći o pojedinoj sesiji. On je zaista vrlo, vrlo zanimljiv.”

Leclerc je osigurao svoj ostanak u Ferrariju, ali naglašava koliko će iduća godina biti važna:

“Mislim da će 2020. biti vrlo važna godina jer će ekipe već polako biti okrenute 2021. kad dobivamo i ograničenje budžeta.”

“Pokušat ću biti maksimalno spreman za 2021. jer mislim da će to biti bitna godina. Nadamo se da će i ekipa raditi kako treba po pitanju novog bolida i da ćemo biti u mogućnosti osvojiti naslov.”

Komentiraj

1 komentar

  1. Charles Leclerc
    reso20 Donator Prikaži

    Mali tipfeler
    Ferrari je osigurao svoj ostanak u Ferrariju



    7

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni