Charles Leclerc priznaje da još uvijek ima puno toga za naučiti od svog timskog kolege Sebastiana Vettela, iako je već u prvoj godini u Ferrariju pokazao jako dobru formu.
Monegažanin je osvojio više pole positiona, više pobjeda i više bodova od Vettela, ali je izuzetno sličan tempo dvojca u utrkama rezultirao i problemima unutar ekipe, uključujući timske odredbe, izostanak istih, te sudar u Brazilu.
“Naučio sam puno, zaista jako puno. Mislim, on je nevjerojatno profesionalan i pazi na detalje. Osim toga, jako je dobra osoba.”
“Dobro smo surađivali. Jasno, imali smo i problema na stazi kroz koje smo obojica učinili, a nadamo se da se neće ponoviti ništa slično Brazilu.”
“Na kraju krajeva – mislim da smo dovoljno zreli da zajednički riješimo probleme i da se razvijamo u pravom smjeru.”
“Gledajući kako surađuje s inženjerima i s ekipom – puno sam naučio i još puno toga imam za naučiti.”
“Kao što sam rekao, jako je orijentiran na detalje. Ponekad samo sjedim i sat vremena slušam ono što ima za reći o pojedinoj sesiji. On je zaista vrlo, vrlo zanimljiv.”
Leclerc je osigurao svoj ostanak u Ferrariju, ali naglašava koliko će iduća godina biti važna:
“Mislim da će 2020. biti vrlo važna godina jer će ekipe već polako biti okrenute 2021. kad dobivamo i ograničenje budžeta.”
“Pokušat ću biti maksimalno spreman za 2021. jer mislim da će to biti bitna godina. Nadamo se da će i ekipa raditi kako treba po pitanju novog bolida i da ćemo biti u mogućnosti osvojiti naslov.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mali tipfeler
Ferrari je osigurao svoj ostanak u Ferrariju
7
0