Izdvojeno

Pirelli: Gume će se iduće godine možda još više pregrijavati

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Pirellijev šef za motosport Mario Isola tvrdi da bi se ekipe iduće sezone mogle suočiti s još više pregrijavanja guma, obzirom da su zadržane specifikacije od prošle godine, a bolidi postaju sve brži.

Pirelli će zato pokušati povećati minimalne pritiske guma, za što Isola kaže da je njihov jedini alat:

“U uvjetima gdje pravilnik ostaje isti – bolidi su se kroz sezonu ubrzali za 1 do 1,5 sekundu po krugu.”

“Očekujemo da će ekipe napraviti još jedan korak dalje iduće sezone. To znači još više downforcea, a ujedno i više energije. Ako moram predvidjeti – rekao bih da će biti još više pregrijavanja guma, možda.”

“To bi se moglo dogoditi zbog dodatne energije koja prolazi kroz gumu.”

Isola je dodao kako očekuje da će ekipe imati manje problema oko zagrijavanja guma:

“Ako se sjetite početka 2019. onda znate da su neke ekipe imale problema sa zagrijavanjem u početku stinta.”

“To neće biti toliki problem ove godine. Poznaju gume i već imaju iskustva vožnje na njima.”

Mišljenje autoraMario Pitijski Isola opet "u sridu". Možda hoće, možda neće. Iz Pirellija se od 2011. do danas nije moglo pročitati nijedno predviđanje koje je iole pametnije od predviđanja bilo koga od nas tu u komentarima na portalu.

Komentiraj

10 komentara

  1. Copy paste misljenje autora s kojim se slazem.. Kako bi reko Sheldon Cooper “It’s funny because it’ true”



    6

    0
  2. Juan Manuel Fangio
    rudi Prikaži

    amo se vratit na ono doba kad je bilo više dobavljača guma.najpoštenije.ko želi nek izvoli.?



    9

    1
    • Michael Schumacher
      thebear38 Donator Prikaži

      To bi bilo najpostenije i najbolje … ali … uvijek taj prokleti ali …
      Niti jedan ozbiljan gumar ne zeli uci u ovaj cirkus oko guma. Zasto? Zato jer ne zele kompromitirati ime radi idiota koji traze smece od guma.



      5

      0
      • Juan Manuel Fangio
        rudi Prikaži

        može bit i ta solucija. ali pošto sam ja stariji tip i gledan stvarno sve moto utrke svih vrsta,zašto toga nema u Indy Car series,Nascar,i ostalim US race coups.sad navodim samo američke primjere.tamo ako si izabra nešto i zajeba se s time poklopi se ušima i trpi do kraja sezone i onda promini na nešto bolje “drugačije”. zato ovo uzmi šta ti se nudi i nije baš najbolja solucija.mislin da solucija jednog dobavljača je nezgodna,jer nekome gume odgovaraju(manje troše gume nego drugi)nekome ne odgovaraju.f1 treba soluciju izabira guma ko i prije izaberi najbolje pa plači ako ne rade kako ti želiš.?



        7

        2
  3. Fernando Alonso 14
    Lukica Prikaži

    Ma globalno zatopljenje…



    4

    1
  4. F1puls
    siljo Prikaži

    Znam kome hoce, znamo kome nece



    5

    0
  5. Morao bih ipak stati na stranu Isole – naime, ovo što on pretpostavlja je logično i po običnoj aritmetičkoj jednadžbi bi moralo biti točno, ali uvijek postoji onaj deterministički faktor odnosno mogućnost da višak downforcea toliko poveća zagrijavanje/trošenje guma da opcija s manje downforcea (iako vjerojatno ne u tolikoj mjeri kao Ferrari na početku prošle sezone) postane vrlo realna, osobito ako još dodamo faktor staze, trenutne temperature zraka/staze itd.
    Ukratko, puno je varijabli u igri i ne bih ozbiljno shvatio bilo koga tko bi sa sigurnošću nešto mogao tvrditi. A uvijek kao prednost ostaje cijela prošla sezona kada se “testiralo” postojeće gume i mislim da inženjeri u ekipama imaju dobru zalihu podataka.



    1

    0
  6. Ovo s jednim gumarom je kao smanjenje troškova, da ne plaća svaka momčad troškove razvoja nekom gumaru. S druge strane to dovodi do sumnji da se nekome pogoduje… Kad imaš komercijalni odnos momčadi i nekog gumara onda tih problema nema samo je tako možda skuplje za tu momčad.

    Meni je jako glupo što je momčadima trebalo toliko godina da shvate da trebaju odbiti svake godine nove gume.



    3

    0
  7. U situaciji gdje bi bilo vise od jednog proizvođača guma dogodila bi se situacija da bi gumari jednostavno bili prisiljeni plaćati momčadima da odaberu njihove gume ali s druge strane bi povećala se konkurentnost u proizvodnji sto je svakako dobra situacija. Naprimjer Michelin uđe plati Renaultu da koristi njihove gume i naprave bolje gume od Pirellija za momčadi su to win win situacija dok za vodstvo Formule 1 je to los potez



    3

    0
  8. Mislim da nisu pitali Ferrari što oni misle o topljenju guma.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni