Izdvojeno

Pirelli: Gume će se iduće godine možda još više pregrijavati

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Pirellijev šef za motosport Mario Isola tvrdi da bi se ekipe iduće sezone mogle suočiti s još više pregrijavanja guma, obzirom da su zadržane specifikacije od prošle godine, a bolidi postaju sve brži.

Pirelli će zato pokušati povećati minimalne pritiske guma, za što Isola kaže da je njihov jedini alat:

“U uvjetima gdje pravilnik ostaje isti – bolidi su se kroz sezonu ubrzali za 1 do 1,5 sekundu po krugu.”

“Očekujemo da će ekipe napraviti još jedan korak dalje iduće sezone. To znači još više downforcea, a ujedno i više energije. Ako moram predvidjeti – rekao bih da će biti još više pregrijavanja guma, možda.”

“To bi se moglo dogoditi zbog dodatne energije koja prolazi kroz gumu.”

Isola je dodao kako očekuje da će ekipe imati manje problema oko zagrijavanja guma:

“Ako se sjetite početka 2019. onda znate da su neke ekipe imale problema sa zagrijavanjem u početku stinta.”

“To neće biti toliki problem ove godine. Poznaju gume i već imaju iskustva vožnje na njima.”

Mišljenje autoraMario Pitijski Isola opet "u sridu". Možda hoće, možda neće. Iz Pirellija se od 2011. do danas nije moglo pročitati nijedno predviđanje koje je iole pametnije od predviđanja bilo koga od nas tu u komentarima na portalu.

Komentiraj

10 komentara

  1. Copy paste misljenje autora s kojim se slazem.. Kako bi reko Sheldon Cooper “It’s funny because it’ true”



    6

    0
  2. Juan Manuel Fangio
    rudi Prikaži

    amo se vratit na ono doba kad je bilo više dobavljača guma.najpoštenije.ko želi nek izvoli.?



    9

    1
    • Michael Schumacher
      thebear38 Donator Prikaži

      To bi bilo najpostenije i najbolje … ali … uvijek taj prokleti ali …
      Niti jedan ozbiljan gumar ne zeli uci u ovaj cirkus oko guma. Zasto? Zato jer ne zele kompromitirati ime radi idiota koji traze smece od guma.



      5

      0
      • Juan Manuel Fangio
        rudi Prikaži

        može bit i ta solucija. ali pošto sam ja stariji tip i gledan stvarno sve moto utrke svih vrsta,zašto toga nema u Indy Car series,Nascar,i ostalim US race coups.sad navodim samo američke primjere.tamo ako si izabra nešto i zajeba se s time poklopi se ušima i trpi do kraja sezone i onda promini na nešto bolje “drugačije”. zato ovo uzmi šta ti se nudi i nije baš najbolja solucija.mislin da solucija jednog dobavljača je nezgodna,jer nekome gume odgovaraju(manje troše gume nego drugi)nekome ne odgovaraju.f1 treba soluciju izabira guma ko i prije izaberi najbolje pa plači ako ne rade kako ti želiš.?



        7

        2
  3. Fernando Alonso 14
    Lukica Prikaži

    Ma globalno zatopljenje…



    4

    1
  4. F1puls
    siljo Prikaži

    Znam kome hoce, znamo kome nece



    5

    0
  5. Morao bih ipak stati na stranu Isole – naime, ovo što on pretpostavlja je logično i po običnoj aritmetičkoj jednadžbi bi moralo biti točno, ali uvijek postoji onaj deterministički faktor odnosno mogućnost da višak downforcea toliko poveća zagrijavanje/trošenje guma da opcija s manje downforcea (iako vjerojatno ne u tolikoj mjeri kao Ferrari na početku prošle sezone) postane vrlo realna, osobito ako još dodamo faktor staze, trenutne temperature zraka/staze itd.
    Ukratko, puno je varijabli u igri i ne bih ozbiljno shvatio bilo koga tko bi sa sigurnošću nešto mogao tvrditi. A uvijek kao prednost ostaje cijela prošla sezona kada se “testiralo” postojeće gume i mislim da inženjeri u ekipama imaju dobru zalihu podataka.



    1

    0
  6. Ovo s jednim gumarom je kao smanjenje troškova, da ne plaća svaka momčad troškove razvoja nekom gumaru. S druge strane to dovodi do sumnji da se nekome pogoduje… Kad imaš komercijalni odnos momčadi i nekog gumara onda tih problema nema samo je tako možda skuplje za tu momčad.

    Meni je jako glupo što je momčadima trebalo toliko godina da shvate da trebaju odbiti svake godine nove gume.



    3

    0
  7. U situaciji gdje bi bilo vise od jednog proizvođača guma dogodila bi se situacija da bi gumari jednostavno bili prisiljeni plaćati momčadima da odaberu njihove gume ali s druge strane bi povećala se konkurentnost u proizvodnji sto je svakako dobra situacija. Naprimjer Michelin uđe plati Renaultu da koristi njihove gume i naprave bolje gume od Pirellija za momčadi su to win win situacija dok za vodstvo Formule 1 je to los potez



    3

    0
  8. Mislim da nisu pitali Ferrari što oni misle o topljenju guma.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni