F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Pirelli: Gume će se iduće godine možda još više pregrijavati

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Pirellijev šef za motosport Mario Isola tvrdi da bi se ekipe iduće sezone mogle suočiti s još više pregrijavanja guma, obzirom da su zadržane specifikacije od prošle godine, a bolidi postaju sve brži.

Pirelli će zato pokušati povećati minimalne pritiske guma, za što Isola kaže da je njihov jedini alat:

“U uvjetima gdje pravilnik ostaje isti – bolidi su se kroz sezonu ubrzali za 1 do 1,5 sekundu po krugu.”

“Očekujemo da će ekipe napraviti još jedan korak dalje iduće sezone. To znači još više downforcea, a ujedno i više energije. Ako moram predvidjeti – rekao bih da će biti još više pregrijavanja guma, možda.”

“To bi se moglo dogoditi zbog dodatne energije koja prolazi kroz gumu.”

Isola je dodao kako očekuje da će ekipe imati manje problema oko zagrijavanja guma:

“Ako se sjetite početka 2019. onda znate da su neke ekipe imale problema sa zagrijavanjem u početku stinta.”

“To neće biti toliki problem ove godine. Poznaju gume i već imaju iskustva vožnje na njima.”

Mišljenje autora:

Mario Pitijski Isola opet "u sridu". Možda hoće, možda neće. Iz Pirellija se od 2011. do danas nije moglo pročitati nijedno predviđanje koje je iole pametnije od predviđanja bilo koga od nas tu u komentarima na portalu.

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naš zadnji Donator je: f1_zg.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Ante Vetma
Pulsmedia autor
2996 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

10 komentara

  1. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Copy paste misljenje autora s kojim se slazem.. Kako bi reko Sheldon Cooper “It’s funny because it’ true”



    6

    0
  2. Juan Manuel Fangio rudi Prikaži

    amo se vratit na ono doba kad je bilo više dobavljača guma.najpoštenije.ko želi nek izvoli.👍



    9

    1
    • Michael Schumacher thebear38 Donator Prikaži

      To bi bilo najpostenije i najbolje … ali … uvijek taj prokleti ali …
      Niti jedan ozbiljan gumar ne zeli uci u ovaj cirkus oko guma. Zasto? Zato jer ne zele kompromitirati ime radi idiota koji traze smece od guma.



      5

      0
      • Juan Manuel Fangio rudi Prikaži

        može bit i ta solucija. ali pošto sam ja stariji tip i gledan stvarno sve moto utrke svih vrsta,zašto toga nema u Indy Car series,Nascar,i ostalim US race coups.sad navodim samo američke primjere.tamo ako si izabra nešto i zajeba se s time poklopi se ušima i trpi do kraja sezone i onda promini na nešto bolje “drugačije”. zato ovo uzmi šta ti se nudi i nije baš najbolja solucija.mislin da solucija jednog dobavljača je nezgodna,jer nekome gume odgovaraju(manje troše gume nego drugi)nekome ne odgovaraju.f1 treba soluciju izabira guma ko i prije izaberi najbolje pa plači ako ne rade kako ti želiš.👍



        7

        2
  3. F1puls siljo Prikaži

    Znam kome hoce, znamo kome nece



    5

    0
  4. Morao bih ipak stati na stranu Isole – naime, ovo što on pretpostavlja je logično i po običnoj aritmetičkoj jednadžbi bi moralo biti točno, ali uvijek postoji onaj deterministički faktor odnosno mogućnost da višak downforcea toliko poveća zagrijavanje/trošenje guma da opcija s manje downforcea (iako vjerojatno ne u tolikoj mjeri kao Ferrari na početku prošle sezone) postane vrlo realna, osobito ako još dodamo faktor staze, trenutne temperature zraka/staze itd.
    Ukratko, puno je varijabli u igri i ne bih ozbiljno shvatio bilo koga tko bi sa sigurnošću nešto mogao tvrditi. A uvijek kao prednost ostaje cijela prošla sezona kada se “testiralo” postojeće gume i mislim da inženjeri u ekipama imaju dobru zalihu podataka.



    1

    0
  5. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Ovo s jednim gumarom je kao smanjenje troškova, da ne plaća svaka momčad troškove razvoja nekom gumaru. S druge strane to dovodi do sumnji da se nekome pogoduje… Kad imaš komercijalni odnos momčadi i nekog gumara onda tih problema nema samo je tako možda skuplje za tu momčad.

    Meni je jako glupo što je momčadima trebalo toliko godina da shvate da trebaju odbiti svake godine nove gume.



    3

    0
  6. U situaciji gdje bi bilo vise od jednog proizvođača guma dogodila bi se situacija da bi gumari jednostavno bili prisiljeni plaćati momčadima da odaberu njihove gume ali s druge strane bi povećala se konkurentnost u proizvodnji sto je svakako dobra situacija. Naprimjer Michelin uđe plati Renaultu da koristi njihove gume i naprave bolje gume od Pirellija za momčadi su to win win situacija dok za vodstvo Formule 1 je to los potez



    3

    0
  7. Mislim da nisu pitali Ferrari što oni misle o topljenju guma.


    0

    0